Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen prøvd Curar Anti Cellulitt Gel ? De skryter så mye av den på siden deres, og dette kan da ikke være sant?eller? I og med at jeg jobber i butikk, hadde det vært greit å vite om noen slike produkter, bakgrunnsstoff når kunder spør. Husker også at en moderator nevnte at de skulle teste ut en Cellulitt krem? Når kommer denne testen ut?

Dette står på siden deres

innholder kun naturlige råvarer, vi nevner blant annet Aloe Vera, Appelsin-blomst, Fennikel, Einebær, Salvie, Kamille, Solblom, Rosmarin.

Etter en test på vel 400 testpersoner kan vi bekrefte at kremen har hatt oppsiktsvekkende gode resultater. Vi kan nevne uttalelser som dette:

Curar AntiCellulitt

Reduksjon av låromkrets med 7 til 9 cm

Reduksjon av mageomkrets med 6 til 8 cm

Reduksjon av appelsinhud

Reduksjon av strekkmerker og arr

Kun kr. 349,-

Ved å massere kremen inn i huden på de aktuelle områder morgen og kveld over et tidsrom på 5 til 6 uker, vil du oppleve ny velvære med strammere hud og redusert appelsinhud.

Det har tatt oss mange år å utvikle Curar AntiCellulitt Gel, og det er en nøysom og lang prosess å produsere kremen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til denne kremen, men vet at Tv2 hjelper deg hadde en større test av Cellulitt kremer for noen uker siden. Gå inn og les der! det viste seg at ingen av de hadde noen effekt på cellulittene! men noen var mye mer vanndrivende enn andre, så på det meste hadde en person minket med nærmere 2 cm på lårene tror jeg.

Skrevet

Vel å merke så kom de 2 cm tilbake kort tid etter avsluttet bruk av kremen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...