AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Okei, jeg møtte en fin fyr, vi pratet sammen en hel kveld, utrolig koselig, ble veldig betatt. Jeg visste kun hva han het til fornavn, vi har ingen felles venner, bor ikke i samme by, ingen tilknytting i det hele tatt. Han hadde et ganske vanlig navn, men jeg klarte likevel å finne han på facebook etter å ha lett en stund. Jeg skrev til han (han har ikke svart enda, er nok i "annet"-innboksen). Men når/om han ser det, tror dere han vil synes det er creepy? Er ganske mange som har samme foravn som han, så han vil nok skjønne at jeg har lagt litt "innsats" i for å finne han på facebook. Jeg er inne på profilen hannes hver eneste dag, er blitt utrolig oppslukt i han, klarer ikke glemme han... Anonymous poster hash: bbd01...b2e
BritneyBitch Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Creepy eller søtt... Kommer an på hvor godt jeg hadde likt deg... Hvis jeg var gutt... 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 En jente jeg traff på en fest oppsøkte meg på denne måten etter vi fant tonen med engang! Jeg syntes det var veldig koselig og absolutt ikke creepy, pratet masse sammen og endte med ett slags forhold i 6 mnd til hun dessverre trakk seg unna! Anonymous poster hash: 4444b...f24
Unika Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Er ikke creepy, han vet jo ikke hvor mye "jobb" du har lagt i det...Ikke vanskelig i våre dager... Gi meg et navn og jeg finner personen på nett - uansett. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Vil si at er koslig fordi da viser du at du er interessert! Det er jo ikke creepy sånn sett. Anonymous poster hash: bd53f...65a
Gjest lnx Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Som en annen over her nevner, det er creepy hvis dere ikke kom godt overens. Ellers er det bare søtt
Mona26 Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Hvis det er en stund siden du sendte han mailen, og muligens den har havnet på "annet" posten, hva med å bare sende en venneforsespørsel? Altså dere bor ikke på samme plass, har ingen felles venner -du vil jo ha kontakt med ham. Det værste som skjer er at han avviser forespørselen. Da veit du ihvertfall hvor du har han
Mona26 Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Og jeg gjør det samme. Har Googla daten min fra i går i to timer lissom
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Poke?Anonymous poster hash: 912de...33a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Jeg gjør også det samme Anonymous poster hash: f8460...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå