AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Hei. Jeg og samboeren min sliter veldig for tiden. Vi krangler heftig flere ganger i uka fordi jeg rett og slett ikke klarer å stole på han. Dette er både meg og hans feil. Min feil fordi jeg fra før har problemer med å stole på menn. Hans feil fordi jeg flere ganger har tatt han i løgn, samt hans fortid med ulike kvinner. Det er ikke bare bare å gå heller da vi eier hus sammen og har det relativt godt foruten om denne tilliten. Here it goes; Det startet med at samboeren min fikk seg ny jobb for ett år siden. Denne jobben er fulltid kveld og natt. Etter en liten stund oppdaget jeg ¨tilfeldig¨ ett lagret nummer på hans mobil. Det var lagret som ¨jobb¨. Det stod ikke Per eller Bodil, men jobb. Jeg ble nyskjerrig og lurte på hvem dette var. Jeg søkte det opp og vips dukket ¨Kamilla¨ på gulesider opp. Jeg spurte han hvem denne Kamilla var, og han sa det var ei fra jobb som hadde gitt ham nummeret hennes i tilfellet han lurte på noe eller trengte hjelp. Jeg spurte hvorfor han ikke lagret henne som ¨Kamilla¨, og var oppgitt over at han prøvde å skjule dette. Han sa først han hadde glemt ut navnet hennes, men innrømmet senere at han gjorde det med vilje fordi han visste jeg kom til å bli skeptisk. Jeg forklarte at han selvfølgelig må få ha kontakt med andre kvinner, men når han prøver å skjule det for meg så gjør det meg bare enda mer skeptisk! Han forstod dette og slettet hele nummeret(?). Månendene gikk og samboeren min begynte å jobbe mye overtid, samt gå mye tidligere på jobb. F.eks hvis han begynte kl. 16 så gikk han ofte kl. 14:30. Jeg spurte selvsagt hvorfor han gjorde dette, men han sa han likte å ha god tid, samt at han skulle innom butikken å handle mat før jobb. Han jobbet overtid fordi sjefen hadde sagt at han måtte hjelpe Kamilla når han selv var ferdig. Dette har med tiden bare gjort meg mer og mer paranoid. Jeg har flere ganger spurt han rett ut om han har en affere, men han nekter selvfølgelig og legger alltid til at ¨¨hallo, har du sett Kamilla? Hun er mye eldre enn meg og ser ikke ut!!¨. (Dette er bullshit, jeg har sett bilder av henne og hun er en helt vanlig girl next door kvinne.) Han har flere ganger påpekt at han aldri kunne hatt sex med henne, at hun er stygg osv. Dette tror jeg også er løgn, for flere av hans tidligere erobringer har vært både eldre, mindre attraktive osv. Kan vel trygt si at han tok det han fikk før (dette har ha egentlig innrømmet selv). Jeg har forresten lest at dersom noen påpeker ¨Nei, jeg kunne aldri hatt sex med den personen der.. æsj!¨ så er det ofte løgn. Husker ikke hvorfor, men det var noe med å fortrenge sin tiltrekkning. Så ja, nå sitter jeg her mens samboeren er på jobb og ¨hjelper Kamilla¨. Vi har nettopp krangla som fillene føyk over telefon, nettopp pga. at han ikke kan komme hjem til vanlig tid. Han nekter for snusk, men jeg har en dårlig magefølelse. Jeg klarer rett og slett ikke å stole på han.... Jeg vet hvordan han har vært før, og sikkert er den dag i dag; nettopp en mann som er veldig glad i sex, og som ser på sex, som kun SEX. Jeg synes alltid det er slik at han må jobbe overtid, akkurat de dagene han jobber med Kamilla. Må også nevnes at når jeg pratet med han i sted, så måtte jeg grave ut hvem han skulle hjelpe i og med at han ikke kunne komme hjem til vanlig tid. Først sa han ¨jeg blir 1-2 timer sen i kveld fordi jeg må hjelpe en på jobb". Jeg spurte hvem han var, i og med at han sa ¨en¨ og da svarte han ¨jeg mente ei... Kamilla¨. Jeg er så oppgitt over denne situasjonen, av det å ikke kunne stole på sin egen partner. Må også sies at sexlivet mellom oss de dagene han skal/har vært på jobb er ræva. Det er nesten så jeg har lyst å ta bilen å kjøre ut hvor han jobber nattskift for å ta en sjekk. Jente 25 Anonymous poster hash: a51d7...047
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Få ut fingeren og gå ut av dette forholdet før det blir enda verre for deg. Han viser alle tegn på utroskap. Anonymous poster hash: 2b4e5...8ce 12
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Lyser utroskap av det hele. Dump han Anonymous poster hash: 98004...047 5
Juvel Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Kom deg ut av dette forholdet. Denne mannen eier ingen respekt for deg! Du kommer til å ende opp som et skjelvende vrak om du ikke kommer deg ut av dette. Jeg snakker av erfaring. 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Det lyser dessverre utroskap lang vei. Jeg er så psyko at jeg sannsynligvis hadde kjørt til jobben og sett om jeg observerte noe... Anonymous poster hash: 55157...74f 16
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Hæ? Jeg hadde egentlig tenkt at det var jeg som er paranoid. Hvorfor tror dere han er utro? Jeg har jo ingen bevis. ts Anonymous poster hash: a51d7...047 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Kanskje ikke utroskap, men kanskje han er betatt? Uansett ikke greit når du er i fast forhold, og en fare for forholdet deres. Her må du si at du tviler på forholdet og om han er glad i deg eller har falt for en annen. Hvis han reagerer med sinne, irritasjon, likegyldighet til det er det noe han skjuler. Hvis han reagerer med frykt for å miste deg, kan det hende alt er greit, men da har dere kanskje behov for å kommunisere bedre... Anonymous poster hash: ddd1c...dd5
Juvel Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Unnskyld meg, men har du lest ditt eget åpningsinnlegg?! Er det ikke tegn nok at du allerede er et nervevrak? At han til stadighet er med denne Kamilla? Og attpåtil lyver om det? Og kjefter på deg når du reagerer? Det skriker jo av hele situasjonen at noe er galt. Kanskje han ikke ligger med henne, men noe er alvorlig galt i forholdet mellom dere to. Endret 17. januar 2014 av Juvel 10
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Spør bare av nysgjerrighet; har du laget tråd om dette tidligere? Hørtes så kjent ut Uansett: Hvis man tar bort spørsmålet om han er utro eller ei, tilliten er tydeligvis ganske langt nede. Og for å få den opp må begge to jobbe hardt. Så du må spørre deg selv; er han villig til å jobbe for å få forholdet bedre? Hvis ikke; kan du leve i et forhold uten tillit? Jeg tror du innerst inne vet hva som må gjøres.. Anonymous poster hash: 37763...600 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Kanskje ikke utroskap, men kanskje han er betatt? Uansett ikke greit når du er i fast forhold, og en fare for forholdet deres. Her må du si at du tviler på forholdet og om han er glad i deg eller har falt for en annen. Hvis han reagerer med sinne, irritasjon, likegyldighet til det er det noe han skjuler. Hvis han reagerer med frykt for å miste deg, kan det hende alt er greit, men da har dere kanskje behov for å kommunisere bedre... Anonymous poster hash: ddd1c...dd5 Hver gang jeg spør, reagerer han med å bli sur. Kanskje fordi han er skyldig? Eller kanskje fordi jeg har spurt så mange ganger at han begynner å bli lei? Det lyser dessverre utroskap lang vei. Jeg er så psyko at jeg sannsynligvis hadde kjørt til jobben og sett om jeg observerte noe... Anonymous poster hash: 55157...74f Jeg har veldig lyst, men tror ikke jeg tør. Han og Kamilla jobber ikke alene, så det er flere andre også der. Kan tror de begynner å lure om jeg trapper inn dørene der. Egentlig så tror jeg inderst inne ikke at han er utro.. eller jeg vet ikke. Hun Kamilla har jo en liten baby med en annen mann og er forlovet å greier. Og så jobber de jo heller ikke sammen alene, men med andre til stedet også. Han er veldig flink til å ringe meg flere ganger fra jobb for å høre hva jeg driver på med hjemme. Aaarhh.. dette er så ekkelt :¨( TS Anonymous poster hash: a51d7...047
Gjest TheRighteous Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Hvorfor må han alltid være igjen ekstra på jobb for å hjelpe denne Kamilla? Syns det virker litt rart.. 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Hvorfor må han alltid være igjen ekstra på jobb for å hjelpe denne Kamilla? Syns det virker litt rart.. Han sier at det er akkurat på disse dagene det er mest travelt. Må også legge til at Kamilla var hun som ga samboeren min opplæring når han begynte i jobben, så kanskje ikke så rart at han fikk nummeret hennes? (Selv om det var dårlig gjort av han å gjemme henne under ¨jobb¨) Årh.. jeg skjelver her. Tenk om han faktisk er eller har vært utro. Hvordan kan jeg finne ut? Tro meg, jeg har gjennomsøkt hans telefon og pc, men finner ingenting. Føler meg så hjelpesløs!! Nytter heller ikke å få ham til å slutte i jobben, for om han har vært utro så er jo skaden skjedd uansett. TS Anonymous poster hash: a51d7...047
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Spør bare av nysgjerrighet; har du laget tråd om dette tidligere? Hørtes så kjent ut Uansett: Hvis man tar bort spørsmålet om han er utro eller ei, tilliten er tydeligvis ganske langt nede. Og for å få den opp må begge to jobbe hardt. Så du må spørre deg selv; er han villig til å jobbe for å få forholdet bedre? Hvis ikke; kan du leve i et forhold uten tillit? Jeg tror du innerst inne vet hva som må gjøres.. Anonymous poster hash: 37763...600 Du vet hva du må gjøre. Du kan ikke leve med usikkerheten hver dag på denne måten. Ta tak i livet ditt. Ordne opp for deg selv. Bli trygg og slapp av, klarer du ikke det med denne mannen er han kanskje ikke den rette for deg? Anonymous poster hash: ddd1c...dd5 2
Gjest Awzm me Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Syntes ikke det hørtes ut som garantert utroskap. Kanskje litt sketchy? Men tror det blir større sjanse for at han er utro og ser på andre jenter og kan bli betatt dersom du fortsetter å være så usikker og denne kranglingen vedvarer. 6
Cascade Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Du kan jo kjøre til jobben hans, gjemme bilen, gjemme deg et sted og se hva der skjer når han kommer ut og skal hjem, er du uheldig kommer de ut sammen og du ser kanskje noe der bekrefter din mistanke, gjør du ikke kan du prøve en annen kveld. Vær sikker på han ikke oppdager dette, ha en god grunn klar når du kommer hjem en halv time etter han og han spør hvor du har vært..... Har han ikke gjort noe kommer han sikkert til å forlate deg pga all mistanken. Endret 17. januar 2014 av Cascade 4
Marie90 Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Hva slags type jobb er det han har? Skjønner ikke helt situasjonen her - først skal han få opplæring av Kamilla og så må han hjelpe Kamilla? Er hun hans overordnede eller ikke? 10
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Du kan jo kjøre til jobben hans, gjemme bilen, gjemme deg et sted og se hva der skjer når han kommer ut og skal hjem, er du uheldig kommer de ut sammen og du ser kanskje noe der bekrefter din mistanke, gjør du ikke kan du prøve en annen kveld. Vær sikker på han ikke oppdager dette, ha en god grunn klar når du kommer hjem en halv time etter han og han spør hvor du har vært..... Det er vel litt over kanten vel? Å spionere på kjæresten sin? Da har man ikke mye tillit igjen... Synes heller du skal snakke med han om angsten din for at han driver med andre, og at du trenger å kunne være trygg på han. At han heller må fortelle deg at han trenger en pause hvis har forelsker seg i andre. Anonymous poster hash: ddd1c...dd5 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Hva slags type jobb er det han har? Skjønner ikke helt situasjonen her - først skal han få opplæring av Kamilla og så må han hjelpe Kamilla? Er hun hans overordnede eller ikke? Det er ett fysisk yrke. Hun ga ham opplæring når han begynte der for ett år siden. De jobber ofte to og to sammen for å hjelpe hverandre. Du kan jo kjøre til jobben hans, gjemme bilen, gjemme deg et sted og se hva der skjer når han kommer ut og skal hjem, er du uheldig kommer de ut sammen og du ser kanskje noe der bekrefter din mistanke, gjør du ikke kan du prøve en annen kveld. Vær sikker på han ikke oppdager dette, ha en god grunn klar når du kommer hjem en halv time etter han og han spør hvor du har vært..... Huff.. det knyter seg i magen bare av tanken. Hadde jeg faktisk sett noe tror jeg at jeg hadde kjørt over han. TS Anonymous poster hash: a51d7...047 1
Marsipan Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Det er en mulighet her for at TS er så mistenksom og paranoid at samboeren derfor prøver å dekke over at han jobber med denne Kamilla. Det er dessuten ikke så rart at han reiser tidligere på jobb hvis det likevel er dårlig stemning hjemme. Mye bedre å være på jobben en time ekstra framfor å slites ut av krangling før arbeidsdagen begynner. Om han ikke er utro, kommer hun uansett til å ødelegge forholdet deres med sin mistenksomhet hvis hun ikke roer seg ned snart! Endret 17. januar 2014 av Marsipan 21
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Det er nesten så jeg har lyst å ta bilen å kjøre ut hvor han jobber nattskift for å ta en sjekk. Jente 25 Anonymous poster hash: a51d7...047 Det hadde jeg gjort. Det er ett fysisk yrke. Hun ga ham opplæring når han begynte der for ett år siden. De jobber ofte to og to sammen for å hjelpe hverandre. Huff.. det knyter seg i magen bare av tanken. Hadde jeg faktisk sett noe tror jeg at jeg hadde kjørt over han. TS Anonymous poster hash: a51d7...047 Da er det jo rart han må jobbe overtid for å hjelpe henne. Hvis arbeidet er lagt opp slik, så er det garantert satt opp vakter deretter. Anonymous poster hash: fce16...fe9 1
Anbefalte innlegg