Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det håret her? Begge hårfrisyrene :laugh:

e94685f0ae3cc63c_PinkEMAs.jpg
Pink_has_some_family_fun_with_her_daught

Anonymous poster hash: f0d4d...6fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste bilde er litt "panserlesbe" Men de to første er allright.

Skrevet

Det siste bilde er litt "panserlesbe" Men de to første er allright.

Hva menes med panserlesbe? :fnise:

Skrevet

Den første sveisen: Stilig, den andre: Hm.. Nei :)

Skrevet

Syns begge hårtypene er veldig stilig jeg, får et inntrykk av at hun er "vågal" og tøff (noe jeg vet hun er) sykt lyst på sånt hår selv, men er i tvil om jeg kler det..

• Liker 1
Skrevet

P!nk er så kul, så hun kler alt. Hun eier begge frisyrene. Ikke sikkert at en litt mer forsiktig og "puslete" person, hadde kledd dette like bra. Den siste spesielt krever bøttevis med attitude.

Anonymous poster hash: 583b5...548
Skrevet

Hva menes med panserlesbe? :fnise:

Skikkelig hardbarka lesbe med masse tattiser, rutete skjorte og vide olabukser...de er ofte overvektige og bruker ikke et fnugg sminke. Bruker de sminke, sminker de seg stygt De er også ofte maskuline i fremtoning, væremåte og kroppspråk.

Skrevet

Skikkelig hardbarka lesbe med masse tattiser, rutete skjorte og vide olabukser...de er ofte overvektige og bruker ikke et fnugg sminke. Bruker de sminke, sminker de seg stygt De er også ofte maskuline i fremtoning, væremåte og kroppspråk.

Du vet 'lesbisk' er en seksuell legning, ikke et kjennetegn på en livsstil/klesstil/væremåte, ikke sant?

Det er ikke noe som heter 'hardbarka lesbe'. Og ikke gi meg noe pjatt med at det er stereotyper og bla bla bla. Min seksualitet er ikke en punchline for vitsene dine.

Anonymous poster hash: 9e23c...a55

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...