AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #21 Skrevet 27. januar 2014 Nå finner jeg ikke igjen det bildet på Instagram, pluss at hun har lagt ut flere bilder av seg selv (som drikker) og en ny kjæreste så jeg tror det bare var PR-stunt. Jeg leste et avisintervju (Expressen?) av Samir hvor han forteller at han dater Pauw. Så da ble det ikke noe mellom Samir og Anja alikevel... Anonymous poster hash: 8da10...101
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #22 Skrevet 30. januar 2014 Alle kommer jo bare tilbake ?? Nesten aldri noen nye som sjekker inn Anonymous poster hash: 3c282...82f
fresia Skrevet 1. februar 2014 #23 Skrevet 1. februar 2014 Alle kommer jo bare tilbake ?? Nesten aldri noen nye som sjekker inn Anonymous poster hash: 3c282...82f jaaa, også er det snart ferdig allerede… 30 episoder eller noe… i Norge pleier det å være over 60 episoder?
Andrea89 Skrevet 5. februar 2014 #24 Skrevet 5. februar 2014 Hvis Jeppe vinner Og ja, kjempekjedelig med så mye resirkulering av deltagere! Men gleder meg jo til finalen likevel. Satser på Aina slipper kulen med Jeppe, og han TAPER!
Påfugl Skrevet 5. februar 2014 #25 Skrevet 5. februar 2014 Er såå spent på finalen i kveld! Klikker for meg hvis Jeppe vinner, den drittsekken der. Men ingen stemmer vel på han?
Andrea89 Skrevet 5. februar 2014 #26 Skrevet 5. februar 2014 Er såå spent på finalen i kveld! Klikker for meg hvis Jeppe vinner, den drittsekken der. Men ingen stemmer vel på han? Jesper kommer nok til å stemme på ham. Så har Aina kanskje noen som vil stemme på henne? Hvis Samir og Anja ikke tar seg til finalen kommer kanskje Anja til å stemme på dem. Tror likevel at det blir Mia og Tobias som drar det i land...
Påfugl Skrevet 5. februar 2014 #27 Skrevet 5. februar 2014 Jesper kommer nok til å stemme på ham. Så har Aina kanskje noen som vil stemme på henne? Hvis Samir og Anja ikke tar seg til finalen kommer kanskje Anja til å stemme på dem. Tror likevel at det blir Mia og Tobias som drar det i land... Håper ikke Mia kommer inn igjen! Det hadde vært teit. Synes i og for seg ikke Anja og Samir fortjener seier heller, det hadde vært så kjedelig. Kanskje Paow kommer inn igjen med en eller annen tvist? Jeppe og Paow var gode venner og datet rett etter Paradise før det plutselig skar seg, så det kan jo være en seier (eller evt. deling av pengesum) som har fått dem sammen igjen.
Andrea89 Skrevet 5. februar 2014 #28 Skrevet 5. februar 2014 Håper ikke Mia kommer inn igjen! Det hadde vært teit. Synes i og for seg ikke Anja og Samir fortjener seier heller, det hadde vært så kjedelig. Kanskje Paow kommer inn igjen med en eller annen tvist? Jeppe og Paow var gode venner og datet rett etter Paradise før det plutselig skar seg, så det kan jo være en seier (eller evt. deling av pengesum) som har fått dem sammen igjen. Har du ikke sett gårsdagens episode?
Påfugl Skrevet 5. februar 2014 #29 Skrevet 5. februar 2014 Har du ikke sett gårsdagens episode? SHIT, innså akkurat nå at jeg tror kanskje jeg sovnet fra den. Haha, okok. Trekker tilbake spekulasjoner, tilbake om 44 min!
Påfugl Skrevet 6. februar 2014 #31 Skrevet 6. februar 2014 Fy faen! For en slutt! Aina er jo helt IDIOT da, var jo åpenbart hvordan det kom til å ende. Men jeg skjønte ikke helt, det var 500 000 og han slapp på 200 000 bare for å være rasshøl? Hadde han ventet litt lenger hadde jo han fått 50k mer og Aina det samme for en drittsekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå