Gå til innhold

Paradise Hotel Sverige

Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Jeg kjedet meg vilt i dag og fikk øye på at Viaplay har lagt ut en ny sesong av Paradise Hotel Sverige (sesong 3). Hadde egentlig ingen forventninger da jeg mener og ha lest at den svenske utgaven er ganske kjedelig, men nå er jeg på episode 3 og det virker lovende. Danmark kommer selvsagt alltid til å være best, men Sverige virker mer interessant enn Norge.

Noen andre som også ser på denne sesongen?? Aner ikke om det vises på tv3 nå, men det har kommet til episode 16 på Viaplay så langt tror jeg.

La oss diskutere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hvilken sesong var dama til Carl Phillip med?

Anonymous poster hash: b4b18...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken sesong var dama til Carl Phillip med?

Anonymous poster hash: b4b18...2ba

Andre.

Anonymous poster hash: 8da10...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,hun var med i den første sesongen.

Ja, herregud som jeg loker. Sorry!

Han blonde fra Skåne er seriøst den mest usexy fyren jeg noensinne har sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjedet meg vilt i dag og fikk øye på at Viaplay har lagt ut en ny sesong av Paradise Hotel Sverige (sesong 3). Hadde egentlig ingen forventninger da jeg mener og ha lest at den svenske utgaven er ganske kjedelig, men nå er jeg på episode 3 og det virker lovende. Danmark kommer selvsagt alltid til å være best, men Sverige virker mer interessant enn Norge.

Noen andre som også ser på denne sesongen?? Aner ikke om det vises på tv3 nå, men det har kommet til episode 16 på Viaplay så langt tror jeg.

La oss diskutere! :)

jeg så første episode i natt da jeg ikke fikk sove. kommer nok til å se på, men synes første episode var litt kjedelig. mange pene jenter! guttene synes jeg ikke var noe spesielt. er litt overraska over at "alle" synes at Samir er den kjekkeste. han er utrolig ekkel i mine øyne - spesielt blikket hans og armbevegelsene han gjør nå han snakker. minner meg om Georgie Shore (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.tv3play.no :)

Var det så enkelt, ja?

Tusen takk, fresia. :)

Anonymous poster hash: a3d4b...14e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så første episode i natt da jeg ikke fikk sove. kommer nok til å se på, men synes første episode var litt kjedelig. mange pene jenter! guttene synes jeg ikke var noe spesielt. er litt overraska over at "alle" synes at Samir er den kjekkeste. han er utrolig ekkel i mine øyne - spesielt blikket hans og armbevegelsene han gjør nå han snakker. minner meg om Georgie Shore (?)

Jeg syns heller ikke første episoden var noe tess, men det ble uansett til at jeg så et par episoder til av kjedsomhet og plutselig ble det veldig interessant i ekte PH stil. Har ikke kommet en eneste kjekk mann hittil (vet ikke når de legger ut nye episoder, men har stått fast på 16 i mange dager nå). Jentene er mye penere enn både Danmark og Sverige, men det er jo ikke akkurat overraskende. Samir oppfører seg VELDIG wannabe Jersey shore type, en skikkelig dilter som bare gjør og sier det han tror er kult for andre. Syns litt synd i han etterhvert egentlig, slike mennesker blir så fort overkjørt av andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid gøy med lookalikes!

Aina ligner på...

4771555682_24d4696a7b_z.jpg

...Jenny Langlo

4P7I6459.jpg

og Emelie ligner på...

946666_150077615171959_93494571_n.jpg

...Elvira Nikolaisen

459297720070314164107011_640.jpg

flere som har tenkt det samme?? haha

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvorfor de har tredagers uker? Er det så få som ser på PH i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Magda lignet jo litt på Anna Nicole Smith da.

Har dere noen favoritter? Jeg liker egentlig ingen. Alle har så sykt lav moral.

Den jeg misliker aller mest er fortsatt blonde Jeppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ligger ikke episode 18 på Viaplay? Og hvorfor stopper det etter episode 21?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ser på eller?

Hva tror dere om ryktene om at Niklas gjorde Mia gravid? Sant eller PR-stunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ser på eller?

Hva tror dere om ryktene om at Niklas gjorde Mia gravid? Sant eller PR-stunt?

Jeg ser på, skjønner ikke de som syns denne er kjedelig i forhold til det norske. Er jo samme type mennesker som er med uansett om det er i Norge, Danmark eller Sverige, og samme type underholdning.

Hvor har du hørt det om Niklas og Mia? Skjedde det etter oppholdet eller når de hadde sex på hotellet?

Liker virkelig ikke Mia, hun virker arrogant, frekk og falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på, skjønner ikke de som syns denne er kjedelig i forhold til det norske. Er jo samme type mennesker som er med uansett om det er i Norge, Danmark eller Sverige, og samme type underholdning.

Hvor har du hørt det om Niklas og Mia? Skjedde det etter oppholdet eller når de hadde sex på hotellet?

Liker virkelig ikke Mia, hun virker arrogant, frekk og falsk.

Hun har lagt ut bilder av seg selv på Insta hvor hun skriver at de skal ha barn sammen. Niklas mormor har skrevet på veggen hans at hun er glad for å bli oldemor. Mia giftet seg foresten med en 22-åring sommeren før hun dro inn på PH. Det var visst bare en sommerflørt. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article18176877.ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...