Gjest Tex Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Jeg skal sette sammen et kakebord til bryllupet vårt og ønsker derfor å vite hva slags kake du ser etter når du er kakelysten...?
Gjest Estrela Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Sånn kringle med kanelsnurr-look/smak er også nydelig godt. Men det kvalifiserer kanskje ikke til kake?
Veronal Skrevet 20. mai 2004 #7 Skrevet 20. mai 2004 Sjokoladekake av konfektkake-typen. Kransekake som er ordentlig seig (utrolig skuffende når kransekaken ikke smaker rett eller har feil konsistens).
-Fisken- Skrevet 20. mai 2004 #10 Skrevet 20. mai 2004 Kringle Ostekake Ordentlig, mørk sjokoladekake
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Jeg ser på alle kakene og sikler Skal man sette i sammen et kakebord så synes jeg det er viktig at kakene er av ulike typer. Du har den typiske bløtkaken og marsipankake. Det bør alltid være en sjokoladekake av litt finere slag. I tillegg så bør det være en kake med mandelbunn. Kransekake og is er jo alltid en vinner. Er det barn til stede så bør det være "barnevennlige" kaker. Det er gjerne en helt vanlig sjokoladekake samt muffins.
Maetzii Skrevet 20. mai 2004 #16 Skrevet 20. mai 2004 Jeg elsker Verdens Beste (som jeg er oppvokst med at heter opp-ned-kake) og ostekake, men når jeg er i selskap så er det de kakene jeg somoftest får størst problemer med å få ned. Kaker er IKKE gode når de har stått i romtemperatur mesteparten av dagen!! Værsåsnill og husk det alle sammen... Kaker med krem og lignende fyll smaker best om de kommer rett fra kjøleskap. Ellers er jeg glad i sjokoladekaker, om de har mye krem/glasur, og de aller fleste ting med vaniljekrem/eggekrem.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. mai 2004 #19 Skrevet 20. mai 2004 Verdens beste og sjokoladekake. Er de to kakene på kakebordet er jeg fornøyd.
Arkana Skrevet 20. mai 2004 #20 Skrevet 20. mai 2004 Suksessterte og en saftig mørk sjokoladekake (ikke en tørr lys med glasur som de fleste pleier å ha, og som bare blir tørrere av å stå ute en stund).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå