Gå til innhold

Hva slags kake ser du etter på et kakebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sette sammen et kakebord til bryllupet vårt og ønsker derfor å vite hva slags kake du ser etter når du er kakelysten...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Estrela
Skrevet

Mørk sjokoladekake med glasur. :P

Gjest Estrela
Skrevet

Sånn kringle med kanelsnurr-look/smak er også nydelig godt. Men det kvalifiserer kanskje ikke til kake?

Skrevet
Mørk sjokoladekake med glasur.  :P
:Nikke:
Skrevet

Sjokoladekake av konfektkake-typen.

Kransekake som er ordentlig seig (utrolig skuffende når kransekaken ikke smaker rett eller har feil konsistens).

Gjest Elenath
Skrevet

Sjokoladekake

Kransekake

Ostekake

Skrevet

Mørk, fuktig sjokoladekake med glasur

Skrevet

Kringle

Ostekake

Ordentlig, mørk sjokoladekake

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ser på alle kakene og sikler :sjarmor:

Skal man sette i sammen et kakebord så synes jeg det er viktig at kakene er av ulike typer. Du har den typiske bløtkaken og marsipankake. Det bør alltid være en sjokoladekake av litt finere slag. I tillegg så bør det være en kake med mandelbunn. Kransekake og is er jo alltid en vinner. Er det barn til stede så bør det være "barnevennlige" kaker. Det er gjerne en helt vanlig sjokoladekake samt muffins.

Gjest 3llie
Skrevet

Suksessterte og sjokoladekake (ikke mørk).

Skrevet

Frukt-/gele-kake

Fromasje-kake

Skrevet

Jeg elsker Verdens Beste (som jeg er oppvokst med at heter opp-ned-kake) og ostekake, men når jeg er i selskap så er det de kakene jeg somoftest får størst problemer med å få ned. Kaker er IKKE gode når de har stått i romtemperatur mesteparten av dagen!! Værsåsnill og husk det alle sammen... Kaker med krem og lignende fyll smaker best om de kommer rett fra kjøleskap.

Ellers er jeg glad i sjokoladekaker, om de har mye krem/glasur, og de aller fleste ting med vaniljekrem/eggekrem.

Gjest rabrabara
Skrevet

Mørk og klissen sjokoladekake.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Verdens beste og sjokoladekake. Er de to kakene på kakebordet er jeg fornøyd. :sjarmor:

Skrevet

Suksessterte og en saftig mørk sjokoladekake (ikke en tørr lys med glasur som de fleste pleier å ha, og som bare blir tørrere av å stå ute en stund).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...