Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en kjæreste og vi har vært sammen i nesten 1 år.

men nå har jeg et problem, eller vi har et problem, I går sendte jeg en melding hvor jeg skrev: Natta elsklingen min, sov godt <3

Også fikk jeg tilbake: Natta murmelhuppse :)

Altså, hæ? Jeg skjønte ingenting. Har ikke snakka med han i hele dag, vet ikke helt om jeg vil. Hvem er det som kaller kjæresten sin for murmelhuppse? hvem er det som kaller noen de elsker for murmelhuppse?Det hørtes ikke ut som noe positivt? Var det en måte å skyve meg vekk på?

Er det noen som vet hva en murmelhuppse er?

Huff, kjenner jeg blir kvalm av dette her, synes det var veldig merkelig :(

Anonymous poster hash: 48f69...bfd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke lettest å bare.. spørre han? :P

Om det er noen som kan gi deg et 100% svar, så er det nok han, du :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg tipper autocorrect

• Liker 4
Gjest Bringebær55
Skrevet

Hahahah.. Sikkert bare et selvkomponert ord/lyd han synes var søt. Jeg hadde satt pris på sånt, da sånn som "elsklingen" og andre lignende gjerne er litt oppbrukt.

• Liker 4
Skrevet

synes det var søtt jeg :P Jeg hadde ikke blitt fornærmet om kjæresten min hadde kalt meg noe sånt :P Jeg vil tro han mente det positivt :P

Anonymous poster hash: a129f...1f8
  • Liker 1
Skrevet

Murmelhuppse :fnise:

Typen min kaller meg også litt av hvert av artig sort. Tror ikke du trenger å tenke så mye på det :P

Skrevet

Gosj sier jeg, kvinnfolk og overanalysering. Det er jo et kosenavn og ikke negativ.

• Liker 7
Skrevet

Uff, jeg kaller mannen min mye rart, det er bare for kos. Snorkesmurfen, Skjeggfaen, Dynolf (når han stjeler dyna mi), Klenger'n (når han skal ligge tett inntil meg) osv osv

Anonymous poster hash: 30b1d...356

• Liker 1
Skrevet

Alt kvinner skal analysere. Kjæresten min kaller meg ofte for alt mulig, blant annet "bolla mi" osv, selv om jeg er tynn som en sil. ;)

Anonymous poster hash: 464cd...f8b
Skrevet

:skratte: Du mener ikke at du virkelig tok deg nær av dette?

• Liker 4
Skrevet

Hehe.. Synes det var litt morsomt, jeg :) Jeg blir også kalt mye rart av kjæresten min, men synes bare det er koselig.

Gjest Allergikeren
Skrevet

Min umiddelbare reaksjon hadde nok vært "Altså, hæ?", deretter hadde jeg ringt ham eller sendt melding for å spørre om "Hva sa du at du kalte dyret, sa du?". :P

Skrevet

Hei, jeg har en kjæreste og vi har vært sammen i nesten 1 år.

men nå har jeg et problem, eller vi har et problem, I går sendte jeg en melding hvor jeg skrev: Natta elsklingen min, sov godt <3

Også fikk jeg tilbake: Natta murmelhuppse :)

Altså, hæ? Jeg skjønte ingenting. Har ikke snakka med han i hele dag, vet ikke helt om jeg vil. Hvem er det som kaller kjæresten sin for murmelhuppse? hvem er det som kaller noen de elsker for murmelhuppse?Det hørtes ikke ut som noe positivt? Var det en måte å skyve meg vekk på?

Er det noen som vet hva en murmelhuppse er?

Huff, kjenner jeg blir kvalm av dette her, synes det var veldig merkelig :(

Jeg tror nok bare det er et oppdiktet kjælenavn. :P

Skrevet

Sorry,men nå humret jeg godt her.

Dels pga av hva han kalte deg,men nesten mest fordi du reagerer som du gjør!

Er du seriøs?

Anonymous poster hash: d95ef...296
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er kona til snusmumrikken :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Skal spørre han ja...

Æsj, nå føler jeg meg skikkelig teit! Vil jo ikke overanalysere og sånn.. Kanskje han mente det som noe søtt. Huff, jenter er teite! :(

-ts

Skrevet

Har du spurt han? Kanskje det var autocorrect som slo inn? ;)

Skrevet

Hahaha, nå lo jeg godt. Tenker enten autocorrect, eller at det er et (merkelig) ord han har med seg fra barndommen. Det var helt sikkert godt ment :)

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Synes det var litt søtt jeg, haha
Ville vært mer bekymret over at ingen har giddet å snakke til hverandre enda, i løpet av hele dagen

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Herlighet, nå lo jeg så høyt at venninnen min løp ut i stua!

Jeg er en sånn som gir kjæresten min tusen klengenavn, det kan være snurpelbabb, kleinkaill, nåssåfarir etc. Aner ikke hvor de kommer fra, de bare dukker opp :fnise: . Om han hadde kalt meg murmelhuppse så hadde jeg bare ledd og syntes det var søtt.

Du vet, "kjært barn har mange navn, også murmelhuppse" (fritt fra norske ordspråk :P )

Ta det med ro, det var helt sikkert ment søtt!

Endret av Emmanuelle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...