AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Hei. Jeg er en jente på 29 som har både samboer, barn og venner. De som kjenner meg sier jeg er morsom, hjelpsom, pliktoppfyllende, men rolig og stille og einsom ikke tar mye plass eller er brautende. Samtidig rår jeg stort setg alltidd hørea jeg er i godt humør og at jeg er til å stole på. De som ikke kjenner meg, ser på meg som sjenert, frem til jeg blir litt "varm i trøya". Jeg tør si meninga mi, men er nok litt konfliktsky. Jeg liker ikke drama eller bråk rundt meg, ser på det som unødvendig, men samtidig sier jeg i fra om noe føles urettferdig. Var på et jobbintervju før jul, hvor jeg fikk inntrykk av at dette var en dårlig egenskap. Altså det å være rolig, og å ikke ta mye plass. Dette var en jobb som krever at du jobber med mennesker som trenger litt ekstra hjelp i hverdagen. Dette er noe jeg er utdannet til, har jobvet med før og har bestått praksis med. Jeg var blid og hyggelig mot arbeidgiveren under intervjuet, svarte bra på spørsmålene, men følte hun hang seg opp i ting som ikke hadde noe med jobben å gjøre. F.eks konflikter på jobb, baksnakking at jeg var sjenert etc, og sa til og med hvor lite brautende og høyrøstet jeg varctil å komme nordfra. Jeg fikk følelsen av at hun ikke likte mine egenskaper som rolig og stille. Si meg; er dette blitt en dårlug egenskap? Bør jeg "forandre" meg til å bli en mer brautende og utadvent jente??? (Nei, jeg fikk ikke jobben, tror ikke hun snakket sant heller, da de trengte vakter da jeg ble tatt inn på intervju, men plutselig var det ikke behov for meg likevel)Anonymous poster hash: b86c9...bc8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Ts her. Beklager skrivefeilene. Skriver fra et nettbrett med delvis knust skjerm. Det skal stå ei som, ikke einsom. Alltid, ikke alltidd osv Anonymous poster hash: b86c9...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå