Gå til innhold

Dagens blogginnlegg fra FF. Pels?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om støvlettene til FF er laget av pels?

http://fotballfrue.no/2014/01/16/mummy-on-the-go/

Ilse Jacobsen bruker pels i flere av produktene sine, og jeg lurer på om disse støvlettene også er laget med det.

Er ikke FF i mot pels?

Vet hun bruker produkter av produsenter som tester på dyr, og at hun ikke bryr seg om hun bruker skinn. Merker jeg blir skuffa om støvlettene er av pels...

Anonymous poster hash: 5dbab...1e7
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Hadde ikke forundret meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, ser fake ut. Man kan se det øverst på støvlettene der "pelsen" stopper. De støvlettene var for øvrig utrolig stygge.

Endret av Honeydew
  • Liker 5
Skrevet

I kommentarfeltet sier hun det er fuskepels.

Anonymous poster hash: 21968...cdd
Skrevet

Haha håper hun snart slutter å promme bloggen som en moteblogg, for det der er IKKE mote, fashion eller trendy... Shit så dårlig smak hun har. Og den sløyfen? Wtf, det er sånn lillesøsteren min har på luen sin. Hun er 8 år.

Anonymous poster hash: 4f176...71d

• Liker 8
Skrevet

Haha håper hun snart slutter å promme bloggen som en moteblogg, for det der er IKKE mote, fashion eller trendy... Shit så dårlig smak hun har. Og den sløyfen? Wtf, det er sånn lillesøsteren min har på luen sin. Hun er 8 år.

Hvorfor ikke? Jeg har ikke samme klesstil som henne, men det virker jo som mange liker det, og det viktigste er vell at hun liker det? Vil ikke si hun har dårlig smart. Hun kler seg veldig classy syns jeg. Noen finner alt mulig å hakke på. Hadde det vært noe konstruktivt dere kom med så hadde jeg skjønt det, men dette er bare tåplig. Alle har ikke lik klesstil. Hennes blogg har mange lesere, og de liker outfitpostene hennes, så noe må hun da gjøre riktig... Og hun promoterer ikke bloggen som en ren moteblogg heller, så der tror jeg du har misforstått.

Anonymous poster hash: 5f661...34f

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg har ikke samme klesstil som henne, men det virker jo som mange liker det, og det viktigste er vell at hun liker det? Vil ikke si hun har dårlig smart. Hun kler seg veldig classy syns jeg. Noen finner alt mulig å hakke på. Hadde det vært noe konstruktivt dere kom med så hadde jeg skjønt det, men dette er bare tåplig. Alle har ikke lik klesstil. Hennes blogg har mange lesere, og de liker outfitpostene hennes, så noe må hun da gjøre riktig... Og hun promoterer ikke bloggen som en ren moteblogg heller, så der tror jeg du har misforstått.

Hun har ikke klassisk stil. Ofte går hun med JC-sko som er blodharry, har akrylnegler, huset fult av keramikkengler (hello interiør fra 2004) og billige kjedeklær som hun bruker 1-2 ganger. Tror neppe dama har hørt om IRO, Acne, Helmut Lang, Isabel Marant, Alexander Wang, Balenciaga.... Nelly.com er IKKE fashion (og da snakker jeg om nellys interne merker).

• Liker 5
Skrevet

Hun har ikke klassisk stil. Ofte går hun med JC-sko som er blodharry, har akrylnegler, huset fult av keramikkengler (hello interiør fra 2004) og billige kjedeklær som hun bruker 1-2 ganger. Tror neppe dama har hørt om IRO, Acne, Helmut Lang, Isabel Marant, Alexander Wang, Balenciaga.... Nelly.com er IKKE fashion (og da snakker jeg om nellys interne merker).

Enig. Hun har en veldig harry klesstil.

Anonymous poster hash: 1bb19...410

• Liker 6
Gjest constance90
Skrevet

"You can't just put together a formula for how to look gorgeous - its a question about personality. You shouldn't just become a hanger for a label"

- Isabel Marant

Så FF gjør det nå riktig ;)

• Liker 2
Skrevet

Enig. Hun har en veldig harry klesstil.

Det handler vel ikke bare om å gå med rådyre designerklær? Man kan fint finne klassiske plagg til en brøkdel av prisen. Uansett hva du syns, så liker jo veldig mange hvordan hun kler seg, så hun gjør jo noe riktig. Syns KG begynner å bli idiotisk. Alle vil bare kritisere, det har ikke noe å si om det er en grunn til det eller ikke. Alt negativt er positivt her. Så lenge man skriver noe negativt om en blogger får man 100 likes,. Kos dere med negativiteten deres!

• Liker 4
Skrevet

Hun har jo ikke akkurat noen særegen stil da. Den ene dagen er det barnslige store krøller under en hvit myk lue med sløyfe på og pusevotter (16. jan). Den andre dagen er det gardindusker i ørene, oversized cape og et kjerringskjørt godt stappet innunder ribbeina (14. jan). Og så er det kveldsmat på et vinterlodge i et stivt gullpaljettskjørt med splitt opp til låret og en liten sort singlet.

Ingen av disse antrekkene er det for øvrig mulige å amme i, men morsmelken forsvant vel oppi all sykdommen like før jul.

Anonymous poster hash: 59b0f...bec
  • Liker 3
Skrevet

"You can't just put together a formula for how to look gorgeous - its a question about personality. You shouldn't just become a hanger for a label"

- Isabel Marant

Så FF gjør det nå riktig ;)

Er det ikke akkurat det FF er, en kleshenger for nelly/asos/my-wardrobe/den som betaler best for øyeblikket?

• Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Er det ikke akkurat det FF er, en kleshenger for nelly/asos/my-wardrobe/den som betaler best for øyeblikket?

Er du det da med dine klær? Hun får da ikke alt sponset. Hun mikser utrolig mange merker/butikker slik som sikkert du og gjør.

Skrevet

Det er ikke konstruktivt å kritisere klærne til en såkalt moteblogger? Det må vel være omtrent den eneste kritikken som faktisk er konstruktiv.

Anonymous poster hash: 5d324...902

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke konstruktivt å kritisere klærne til en såkalt moteblogger? Det må vel være omtrent den eneste kritikken som faktisk er konstruktiv.

Anonymous poster hash: 5d324...902

Jo, men det mister seriøsiteten sin med en gang men kritiserer den helt grunnløst.

• Liker 1
Skrevet

Hun skriver selv i kommentarfeltet at det er fake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...