AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har datet en fyr i noen uker nå og han er utrolig bra på mange måter, både kjekk og snill, morsom og smart. Problemet er at han bruker altfor mye parfyme og den lukter helt jævlig! Det er den Jean Paul formet som en mann i blå flaske. Er dette noe jeg kan si fra om? Jeg blir rett og slett kvalm:( Vi er begge 25 år og den lukter minner meg om svette tennåringer...Anonymous poster hash: 580e2...24b 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ville sagt i fra. Mulig den parfymen blir helt feil for hans hud. Bedre at du sier ifra enn at han går rundt å tror at han lukter godt, men egentlig går rundt å stinker. Anonymous poster hash: 2400e...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Ja den er forferdelig . Du må si i fra. Eksen min brukte den , helt til jeg sa i fra. Anonymous poster hash: 815e0...bc2 1
Floskelfrosk Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Jeg har datet en fyr i noen uker nå og han er utrolig bra på mange måter, både kjekk og snill, morsom og smart. Problemet er at han bruker altfor mye parfyme og den lukter helt jævlig! Det er den Jean Paul formet som en mann i blå flaske. Er dette noe jeg kan si fra om? Jeg blir rett og slett kvalm:( Vi er begge 25 år og den lukter minner meg om svette tennåringer...Anonymous poster hash: 580e2...24b Haha, jeg kjøpte den uten å ha prøvd den og brukte den aldri igjen etter første gangen. Noe av det verste jeg har vært borti Endret 17. januar 2014 av Floskelfrosk
Gjest TheRighteous Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Den parfymen er virkelig ikke noe god, nei!
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Jeg har datet en fyr i noen uker nå og han er utrolig bra på mange måter, både kjekk og snill, morsom og smart. Problemet er at han bruker altfor mye parfyme og den lukter helt jævlig! Det er den Jean Paul formet som en mann i blå flaske. Er dette noe jeg kan si fra om? Jeg blir rett og slett kvalm:( Vi er begge 25 år og den lukter minner meg om svette tennåringer...Anonymous poster hash: 580e2...24b Haha, faren min bruker den og han er snart 50! Er så enig, både den (og dameversjonen, som stemoren min bruker) lukter svette og bederva grisetarm :omg: Hadde nok dratt ham med meg til et parfymeri under påskudd av at JEG ville ha noe nytt, og så "tilfeldigvis" funnet en herreparfyme som "lukter såååå godt, jeg EEEEELSKER denne lukten" osv osv. Har du råd kan du jo kjøpe en i gave også, og si at du synes denne lukten minte deg om ham. Det er lov Edit: Evt kan du late som du ikke vet at han bruker den, finne den i skapet hans, lukte på den og spøke med at "Jammen bra du ikke bruker denne, eksen min spraya seg med den, æsj" Da vet han ikke at du synes han personlig lukter gøpp, men han kommer nok mest sannsynlig til å slutte å bruke den Endret 17. januar 2014 av Emmanuelle 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Verste parfymen i verden, alle gutter der ute: ikke bruk den!! Takk for svar, skal jammen meg kjøpe en ny til han for han har nemlig bursdag snart!!! Supert råd.Anonymous poster hash: 580e2...24b
attegløyma Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Menn flest takle direkte kommunikasjon ganske greitt. Treng du pakke det inn kan du sei at den parfymen minner deg om ein eks/ ein plagsom fyr/ ein du ikkje likar. Men det beste er at du er klar og tydeleg på at du ikkje likar lukta
Gjest Violetta Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Hva om du kjøper en ny duft som du liker bedre i gave? Pass på å fortelle hvor godt du liker den og si at det var derfor du kjøpte den. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Haha, jeg KJØPTE den til eksen fordi jeg syntes den var så god... (15 år siden ) Anonymous poster hash: faf4d...493
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Jeg bruker den, aldri fått klager på den og har hørt av jenter at den var tingen... Får vel bytte da,det siste jeg vil er å jage jenter unna pga dårlig parfyme Anonymous poster hash: 716c1...384 Anonymous poster hash: 716c1...384 1
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har datet en fyr i noen uker nå og han er utrolig bra på mange måter, både kjekk og snill, morsom og smart. Problemet er at han bruker altfor mye parfyme og den lukter helt jævlig! Det er den Jean Paul formet som en mann i blå flaske. Er dette noe jeg kan si fra om? Jeg blir rett og slett kvalm:( Vi er begge 25 år og den lukter minner meg om svette tennåringer...Anonymous poster hash: 580e2...24b Dette er den verste herreparfymen som finnes!!! Fatter ikke at den fremdeles er populær, var jo populær for 20 år siden også!! Ta en spansk en og si du har allergi for mye og for tung parfyme....eller si du får hodeverk. Og hvis dere er ute å shopper en gang kan dere jo tilfeldigvis sveie innom et parfymeri og lukte litt på parfyme...også finner du en som du liker og skryter den opp i skyene. Vips!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Tydeligvis delte meninger om den parfymen, for jeg synes den lukter fantastisk! 5
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har datet en fyr i noen uker nå og han er utrolig bra på mange måter, både kjekk og snill, morsom og smart. Problemet er at han bruker altfor mye parfyme og den lukter helt jævlig! Det er den Jean Paul formet som en mann i blå flaske. Er dette noe jeg kan si fra om? Jeg blir rett og slett kvalm:( Vi er begge 25 år og den lukter minner meg om svette tennåringer...Anonymous poster hash: 580e2...24b Ok, så han kan ikke bære Le Male, vel, vel, du blir bare nødt til å fortelle ham det.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Haha tre av fire exer har eid den parfymen. Anonymous poster hash: 98b7a...9f0 1
Gjest Absolutt Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 1. Du vil etter noen uker begynne å forandre/plukke på han? Da gleder han seg helt sikkert til hvordan det blir om 5 år... 2. Er det parfymen som er viktig her? I så fall, dump han. Kanskje han trives bedre med en dame som ikke er fullt så opptatt av detaljstyring og kontroll.
Gjest Hyssingen Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Den er herlig, om en fyr går forbi og jeg lukker øynene så kan jeg late som om jeg er 15 igjen, og fyren som bruker den er en kvisete, og svett, men dødsdigg rånegutt på 18. Men sånn i voksenlivet, aldri i verden. Vil ikke date en fyr som gir meg assosiasjoner til svette tenåringer.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 1. Du vil etter noen uker begynne å forandre/plukke på han? Da gleder han seg helt sikkert til hvordan det blir om 5 år... 2. Er det parfymen som er viktig her? I så fall, dump han. Kanskje han trives bedre med en dame som ikke er fullt så opptatt av detaljstyring og kontroll. Er det like mye detaljstyring og kontrollbehov om man sliter med en date som lukter svette eller har dårlig ånde? Skal man da være "flink pike" og enten leve med det eller dumpe fyren? Dersom han er glad i henne tror jeg nok han foretrekker å kvitte seg med parfymen fremfor henne. Jeg hadde gladelig kvittet meg med hvilken som helst godlukt om kjæresten min syntes jeg luktet vondt med den på. Anonymous poster hash: 999ac...243
Gjest Gaea Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 1. Du vil etter noen uker begynne å forandre/plukke på han? Da gleder han seg helt sikkert til hvordan det blir om 5 år... 2. Er det parfymen som er viktig her? I så fall, dump han. Kanskje han trives bedre med en dame som ikke er fullt så opptatt av detaljstyring og kontroll. Haha. Jævlig parfyme er jo ikke noe man kan leve med, jeg hadde sagt fra på sekundet. Betyr ikke at jeg vil forandre alt mulig annet, det meste bryr jeg meg ikke om, men fint å kunne gi kjæresten en klem uten å bli kvalm/få vondt i hodet...
Gjest Absolutt Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Er det like mye detaljstyring og kontrollbehov om man sliter med en date som lukter svette eller har dårlig ånde? Skal man da være "flink pike" og enten leve med det eller dumpe fyren? Dersom han er glad i henne tror jeg nok han foretrekker å kvitte seg med parfymen fremfor henne. Jeg hadde gladelig kvittet meg med hvilken som helst godlukt om kjæresten min syntes jeg luktet vondt med den på. Anonymous poster hash: 999ac...243 Etter noen uker..? Det er vel overstadig tidlig. Hadde en mann kommentert det på meg så tidlig hadde lampa begynt å blinke og lyse. Dessuten, er vel ikke noe problem å kjøpe ny parfyme til han i jule/bursdagsgave til han hvis det skulle gå den veien. Evt. ytre at man synes han lukter utrolig godt når han ikke har på seg parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå