AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Hei! Vurderer å kjøpe meg Iphone. Jeg er ikke så veldig opptatt av å ha det aller nyeste, så vurderer derfor Iphone 4S. Jeg har en smarttelefon nå også, men det er en Nokia så det er dårlig utvalg av apper. Derfor føler jeg at det er en del funksjoner jeg mangler. Det jeg lurer på er om det blir dumt å kjøpe den "gamle" modellen nå, om den er helt utdatert? Jeg har ingen erfaring med Iphone så har ingen peiling.. Dere som sverger til Iphone, hvorfor skal jeg velge det? Hva er det som skiller den fra andre? Anonymous poster hash: 907bf...cbc Anonymous poster hash: 907bf...cbc
Lully Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Hei! Jeg anbefaler å kjøpe iPhone 4s. Den mangler ingen funksjoner og er moderne nok til å holde i lang tid fremover. Den litt mindre enn 5'ern, og i mine øyne er det et pluss. I tillegg er den veldig hardfør! Min har falt i badegulvet, i snøen, på asfalten - og den er fortsatt god som ny. Hvis du likevel skulle klare å knuse skjermen eller kameraet er det lett og billig og få dette reparert. Telefonen i seg selv er jo også mye billigere enn de nyeste modellene. Og kameraet er KJEMPEBRA! Jeg ville gått for 4s hvis jeg var deg. 1
Gjest Hyssingen Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 kameraet suger og den finnes ikke hardfør. Men jeg elsker den <3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 jeg eeelsker iphone 5!! den har ikke glassdeksel bak så den er litt mer hardfør å så er den supergod å bruke! Anonymous poster hash: 5afc7...6ac
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Ingen vits i å kjøpe iPhone før til høsten.
Sirah Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Hei! Jeg anbefaler å kjøpe iPhone 4s. Den mangler ingen funksjoner og er moderne nok til å holde i lang tid fremover. Den litt mindre enn 5'ern, og i mine øyne er det et pluss. I tillegg er den veldig hardfør! Min har falt i badegulvet, i snøen, på asfalten - og den er fortsatt god som ny. Hvis du likevel skulle klare å knuse skjermen eller kameraet er det lett og billig og få dette reparert. Telefonen i seg selv er jo også mye billigere enn de nyeste modellene. Og kameraet er KJEMPEBRA! Jeg ville gått for 4s hvis jeg var deg. signerer denne på alle måter
Lea2 Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Batteriet var bedre på iPhone4 enn på iPhone5. Baksiden av min ble knust eller et fall fra lav høyde og kameraet var ikke av de beste, dessuten gikk startknappen i stykker (etter nesten 3 år vel og merke). Den er vel ikke mindre enn iPhone5, men "lavere" og litt bredere. Ikke noe galt med telefonen om du ikke skal ta kvalitetsbilder eller har en tendens til å miste ting i gulvet.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Hei! Vurderer å kjøpe meg Iphone. Jeg er ikke så veldig opptatt av å ha det aller nyeste, så vurderer derfor Iphone 4S. Jeg har en smarttelefon nå også, men det er en Nokia så det er dårlig utvalg av apper. Derfor føler jeg at det er en del funksjoner jeg mangler. Det jeg lurer på er om det blir dumt å kjøpe den "gamle" modellen nå, om den er helt utdatert? Jeg har ingen erfaring med Iphone så har ingen peiling.. Dere som sverger til Iphone, hvorfor skal jeg velge det? Hva er det som skiller den fra andre?Anonymous poster hash: 907bf...cbc Anonymous poster hash: 907bf...cbc Jeg ville kjøpt 5S. Du vil vel ha den en stund, og på de neste oppdateringene vil 4S takle det dårligere, siden den er eldre. Jeg har 5S nå, og er veldig fornøyd. Kameraet er utrolig bra! Anonymous poster hash: c7487...bb0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Hei! Jeg anbefaler å kjøpe iPhone 4s. Den mangler ingen funksjoner og er moderne nok til å holde i lang tid fremover. Den litt mindre enn 5'ern, og i mine øyne er det et pluss. I tillegg er den veldig hardfør! Min har falt i badegulvet, i snøen, på asfalten - og den er fortsatt god som ny. Hvis du likevel skulle klare å knuse skjermen eller kameraet er det lett og billig og få dette reparert. Telefonen i seg selv er jo også mye billigere enn de nyeste modellene. Og kameraet er KJEMPEBRA! Jeg ville gått for 4s hvis jeg var deg. ..og 5s er mye mer hardfør. Baksiden og ikke minst sidene på mobilen er i aluminium. Trykker du og vrir på mobilen finnes det ikke knirkelyder. Solid! Dessuten er kameralinsen i ripefritt safirglass. Anonymous poster hash: d1dbf...30c
DysterPytten Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Hatt 4s i 3 år, og ikke klart å knuse den. Og jeg har jobb som gjør at jeg bruker den mye mens jeg er skitten på fingrene, grøvler og kravler overalt og den ligger i montørbuksa mi med verktøy osv. Den er ripete, men ikke knust! Synes det er en bra telefon på mange måter, men jeg merker nå at den er blitt litt for svak for de nyeste oppdateringen som krever litt av telefonen. Derfor ville jeg valgt en av de nyere modellene.
BirgerCaC Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Spørs hva du skal bruke den til egentlig. En i Phone 4s holder til omtrent alle normale oppgaver på en telefon i dag, så jeg vil si at de i alle fall ikke er noen ulempe med å kjøpe denne
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 ..og 5s er mye mer hardfør. Baksiden og ikke minst sidene på mobilen er i aluminium. Trykker du og vrir på mobilen finnes det ikke knirkelyder. Solid! Dessuten er kameralinsen i ripefritt safirglass.Anonymous poster hash: d1dbf...30c 4s er helt klin umulig å få riper på. 4s har også samme kameralinse. Aluminium gir både bulker og riper om man er uforskiktig. Anonymous poster hash: 42e41...b45
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Hatt 4s i 3 år, og ikke klart å knuse den. Og jeg har jobb som gjør at jeg bruker den mye mens jeg er skitten på fingrene, grøvler og kravler overalt og den ligger i montørbuksa mi med verktøy osv. Den er ripete, men ikke knust! Synes det er en bra telefon på mange måter, men jeg merker nå at den er blitt litt for svak for de nyeste oppdateringen som krever litt av telefonen. Derfor ville jeg valgt en av de nyere modellene. Riper på sidene? Glasset foran og bak er ripefritt har jeg hørt. Jeg har eid min på det 3.dje året nå, har den i lomma med småpenger og nøkler, ikke en eneste skramme. 3GS var full av riper etter samme bruk. Anonymous poster hash: 42e41...b45
DysterPytten Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Riper på sidene? Glasset foran og bak er ripefritt har jeg hørt. Jeg har eid min på det 3.dje året nå, har den i lomma med småpenger og nøkler, ikke en eneste skramme. 3GS var full av riper etter samme bruk.Anonymous poster hash: 42e41...b45 Nei, jeg har masse riper på glasset, foran og bak. Visste ikke at det skulle være ripefritt? Men den ligger jo hele arbeidsdagen sammen med alt fra skrujern, til skruer, til kniver osv. Så skal vel godt gjøres at den holder det uansett.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Ingen vits i å kjøpe iPhone før til høsten. men det kommer jo ny iphone hver eneste høst å vente 6-7 mnd er vel litt i meste laget? har nettopp kjøpt meg 5s, oppgradert fra 4s og jeg eeeelsker den :D Anonymous poster hash: 7947c...8eb
Gjest Belle âme Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Ingen vits i å kjøpe iPhone før til høsten. Kommer 6eren til høsten?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Har 4s og er veldig fornøyd. Bruker den til vanlige ting som Facebook, Candy Crush, Snap chat osv. Skjønner ikke det jaget etter den nyeste modellen hele tiden:p Anonymous poster hash: 484cf...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Hvilke apper er det du savner egentlig? Anonymous poster hash: c5f67...219
miramis Skrevet 19. januar 2014 #20 Skrevet 19. januar 2014 Har hatt 2, 3, 4 og 5, og fireren er den jeg har vært minst fornøyd med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå