AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Hva er den beste solkremen du har prøvd, som du kan bruke hver dag og som ikke gir urenheter? Anonymous poster hash: 28e60...dcf
##Anonym## Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Apoteket anbefalte meg Eucerin. Ikke prøvd den enda, noen andre som har det? Endret 17. januar 2014 av ##Anonym##
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Apoteket anbefalte meg Eucerin. Ikke prøvd den enda, noen andre som har det? Jeg har hvertfall ikke prøvd den. Lurer på om den passer for kombinasjonshud? Har en sensitivt hudtype samtidig som jeg får urenheter. Anonymous poster hash: 28e60...dcf
##Anonym## Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 De hadde en type som passet til normal, kombinasjonshud og fet hud. En "vanlig", og en med mattende effekt. Med og uten farge i. Den med farge var litt sånn bb cream aktig Jeg har fet og uren hud, og ble anbefalt den med mattende effekt. Etter jeg var på apoteket søkte jeg den opp på nett, og fant noen artikler om test av solkremer, deriblant den. Og der fikk den visst slakt, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro de artiklene var fra 2010-2011 vel og merke, men..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 De hadde en type som passet til normal, kombinasjonshud og fet hud. En "vanlig", og en med mattende effekt. Med og uten farge i. Den med farge var litt sånn bb cream aktig Jeg har fet og uren hud, og ble anbefalt den med mattende effekt. Etter jeg var på apoteket søkte jeg den opp på nett, og fant noen artikler om test av solkremer, deriblant den. Og der fikk den visst slakt, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro de artiklene var fra 2010-2011 vel og merke, men.. En med mattende effekt er nettopp det jeg trenger, men det er viktig at solkremen har UVA-beskyttelse. Dermalogica skal visst ha en god solkrem med UVA-beskyttelse som koster rundt 350,- tenker jeg kanskje kjøper denne, men vil først høre hva andre anbefaler. Lurer også på om det vits å bruke så mye på en solkrem, spiller det noen rolle hvilket merke det er? Har prøvd et par produkter fra apoteket og anbefaler ikke noen kremer fra Cosmica og La Posay (la posay har en god rens da). Anonymous poster hash: 28e60...dcf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Igjen, Chanel UV essentiel. Må innrømme jeg er litt skeptisk til produkter kjøpt på parfymeri, hører at det kan gi urenheter. Tror du denne passer for en kombinasjonshud? Det er noen produkter jeg reagerer på, som gir meg uren hud og nupper :-\ Anonymous poster hash: 28e60...dcf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 EltaMD UV Clear fåes kjøpt på ebay, er mange som påstår den er "verdens beste". Anonymous poster hash: 4f647...2ee
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Jeg kjøpte en fra Lancome for mange år siden, med glitter. Den lukter godt også elsker jeg glitter. Fikk ingen hudproblemer av den. Anonymous poster hash: f79b8...44d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Riemann! Trekker inn i huden og de blir ikke klissete i det hele tatt Har brukt den flere ganger, bla i Thailand og vet at den beskytter godt.Anonymous poster hash: c2bee...8c3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 http://www.beautybay.com/bathandbody/priori/advancedahadailydefensespf30/ Fantastisk god! Eneste er at den er litt tørr på min fuktfattige hud, så jeg tar den over fuktighetskremen. Men heller det en å se ut som et oljevrak slik vanlige solkremer gjør med ansiktet mitt.Anonymous poster hash: 05fb2...5cc
Professor Orm Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Må innrømme jeg er litt skeptisk til produkter kjøpt på parfymeri, hører at det kan gi urenheter. Tror du denne passer for en kombinasjonshud? Det er noen produkter jeg reagerer på, som gir meg uren hud og nupper :-\ Anonymous poster hash: 28e60...dcf Hvorvidt man får urenheter avhenger ikke av hvor man har kjøpt produktet. Jeg har aldri fått urenheter det av den, og jeg har kombinasjonshud. Den har en silkemyk konsistens, den er ikke fet i det hele tatt. Og du kan jo alltid få en prøve på den før du evt. kjøper den, du merker sikkert veldig fort om huden reagerer eller ikke
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 piz buin. Ingen over, ingen ved siden. Klarer ikke lukten av solkrem, men denne kan jeg lett leve med, den er ikke greasy heller, og kommer en egen for dem som sliter med soleksem. Synes også den lettet kløe om jeg alt hadde rukket å bli solbrent før jeg hadde den på. De har også med ulike faktorer. Anonymous poster hash: 82682...e0e
Sillicious Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Piz buin, enig der! :-) De har ned til faktor 15!♥
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 piz buin. Ingen over, ingen ved siden. Klarer ikke lukten av solkrem, men denne kan jeg lett leve med, den er ikke greasy heller, og kommer en egen for dem som sliter med soleksem. Synes også den lettet kløe om jeg alt hadde rukket å bli solbrent før jeg hadde den på. De har også med ulike faktorer. Anonymous poster hash: 82682...e0e TS etterspør kvalitetsprodukter. Jeg har lenge brukt den 50+ fra La Roche Posay, men i år kjøpte jeg en fra Avene, den synes jeg var en del bedre. Very High Protection emulution spf 50+, for normal to combination skin. Anonymous poster hash: b68f1...40c
LittDiva Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Medicalia, den er lett og med litt farge. Comfort Zone urban protection , ultralett , kan brukes alene eller over dagkremen.
Enigma90 Skrevet 19. januar 2014 #19 Skrevet 19. januar 2014 Md formulations. Gir meg ikke urenheter, huden blir myk og fin.
celineh Skrevet 20. januar 2014 #20 Skrevet 20. januar 2014 Begynte å bruke denne: http://www.greenpeople.no/okologisk-miljovennlig-sol-produkter/no-scent-sun-lotion-25spf.html, og den er helt super mot huden.. ingen urenheter og drøy i bruk! Sykt fornøyd, burde prøves ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå