AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Har ett spørsmål. I USA er det jo normalt å bruke spermdonor som er svart/mørkhudet, om du er hvit. Er det noe noen her kunne gjort? Å få en mulatt unge..? Eller er det virkelig en stor byrde og ett stort ansvar å få ett mørkhudet barn. Da mener jeg om du hadde vært alenemor, homofil eller bare sammen med en vanlig hvit mann. Anonymous poster hash: a8ab0...87c
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Mulatt unger er jo SÅ søte! Hvertfal om de er skikkelig mulatt med blåe øyne å brun hud! Åh herregud! *smelt* Kremt.... Å jeg liker ikke unger engang.. 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 ja, mulatt er utrolig søte! TS Anonymous poster hash: a8ab0...87c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Dersom jeg skulle blitt gravid ved hjelp av donor ville jeg nok funnet noen som lignet mest mulig på meg selv (grønne øyne, stritt blondt hår osv). Anonymous poster hash: 935b2...995 6
Veggdyret Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Synes ikke mulattunger er spesielt søte, ville heller ha valgt en asiat eller indianer, de har mye mer tiltrekkende trekk (i mine øyne). 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Dere snakker jo om dem som om de var ting. "Nei, ikke ta en sånn, ta en sånn, for den er finere". Det mest fornuftige er å velge en donor som ligner litt på en selv. Det er også en kjennsgjernng at det fortsatt nok jevnt over er lettere å vokse opp i Norge med et nordisk utseende, enten vi liker det eller ikke. Det er greit å ha i bakhodet. Jeg har selv ikke-vestlig bakgrunn, og selv om Norge er et åpent og tolerant samfunn og jeg ikke har blitt utsatt for jævlig behandling er det klart det fortsatt er aller greiest å se ut som nordmenn flest. Jeg ser ingen grunn til å velge å få et barn med ikke-nordisk utseende når du i prinsippet kan velge og ikke skal adoptere. Anonymous poster hash: 94c6d...ef6 15
Gjest Hyssingen Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 "Mulatter er så søte" Herregud for en teit ting å si 15
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 hadde valgt en med rødt hår. eller en brun donor. mine søsken er alle brune . jeg er helt hvit. (forskjellig far). alltid vært missunnelig på utseende dems. Anonymous poster hash: 25d3d...8f4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Har ett spørsmål. I USA er det jo normalt å bruke spermdonor som er svart/mørkhudet, om du er hvit. Er det noe noen her kunne gjort? Å få en mulatt unge..? Eller er det virkelig en stor byrde og ett stort ansvar å få ett mørkhudet barn. Da mener jeg om du hadde vært alenemor, homofil eller bare sammen med en vanlig hvit mann. Anonymous poster hash: a8ab0...87c I løpet av de neste 20 årene kan nesten 50% av dagens jobber erstattes av maskiner, noe som vil føre til samfunnsmessige utfordringer så gigantiske at det nesten ikke finnes ord for det. Det vil rett og slett bli langt færre jobber tilgjengelig. Når man ser på eksperimenter som feks "The Wave" så ser vi jo at vanlige folk kan forandre meninger og ideologier ekstremt fort så lenge de ikke egentlig skjønner hva de driver med, og samfunnet i fremtiden kan bli ett vi aldri en kan kunne ha forestilt oss. I en slik situasjon vil det bli langt mer rasisme og ekstreme holdninger i samfunnet, og en "negerunge" vil stille i siste rekke nesten uansett hva han eller hun gjør med unntak av å skaffe seg en ekstremt god utdannelse. Skjønner ærlig talt ikke at du tenker på barn i det hele tatt... Anonymous poster hash: a56e8...387 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 I løpet av de neste 20 årene kan nesten 50% av dagens jobber erstattes av maskiner, noe som vil føre til samfunnsmessige utfordringer så gigantiske at det nesten ikke finnes ord for det. Det vil rett og slett bli langt færre jobber tilgjengelig. Når man ser på eksperimenter som feks "The Wave" så ser vi jo at vanlige folk kan forandre meninger og ideologier ekstremt fort så lenge de ikke egentlig skjønner hva de driver med, og samfunnet i fremtiden kan bli ett vi aldri en kan kunne ha forestilt oss. I en slik situasjon vil det bli langt mer rasisme og ekstreme holdninger i samfunnet, og en "negerunge" vil stille i siste rekke nesten uansett hva han eller hun gjør med unntak av å skaffe seg en ekstremt god utdannelse. Skjønner ærlig talt ikke at du tenker på barn i det hele tatt... Anonymous poster hash: a56e8...387 En pessimist! Åh, som jeg er lei denne smil-til-verden-greia folk flest driver med; vil du bli med i verden-er-fæl-og-mennesker-flest-dumme-klubben min? Anonymous poster hash: c099a...7bc 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Vær så snill, ikke bruk ordet mulatt. Det har rasistiske overtoner og er en analogi til muldyr, avkom av hest og esel. http://snl.no/mulatt Anonymous poster hash: ecb18...f3b 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 En pessimist! Åh, som jeg er lei denne smil-til-verden-greia folk flest driver med; vil du bli med i verden-er-fæl-og-mennesker-flest-dumme-klubben min? Anonymous poster hash: c099a...7bc Lei for det, men "menneskeheten-er-sin-egen-verste-fiende-klubben" tillater ikke kryssmedlemskap med andre pessimistklubber. Men du kan bli med i "nyt-hver-dag-på-denne-planeten-helt-til-vi-ødelegger-den" klubben? Anonymous poster hash: a56e8...387
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Åå mulattbarn er så søøøte! Jeg vil ha en, min skal hete Alejandro Kan man få negersperm i Danmark? jeg akter ikke å sjekke opp noen av afrikanerne på Grønland.. Anonymous poster hash: f988e...15d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Til info.....En venninne av meg har to barn med en afrikaner. Det første barnet er en "mulatt" og det andre barnet likner så på faren at folk hele tiden spør henne om hun er barnevakt for h*n siden de ikke tror det er noe mulighet for at ungen er hennes. Hun synes forøvrig det er veldig sårt...Så selv om du bruker en donor med en annen etnisitet enn deg så er det ingen garanti at barnet kommer ut som en blanding, sterke trekk som eks. asiater og afrikansk kan bli så dominerende at man ikke kan se at det er noe europeer også innblandet i ungen. Anonymous poster hash: 76dfb...881 1
Gjest Mupsi Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Jeg greier ikke helt å se for meg at jeg skulle bære frem et farget barn, ingen umulighet selvsagt. Men seksuelt tenner jeg mest på hvite blonde menn så har liksom aldri sett for meg mine fremtidige barn som mørke. Men jeg synes blandede barn kan være utrolig vakre. Hadde ikke syntes det hadde vært noen byrde å oppdra et barn av en annen hudfarge enn meg selv, flere av mine nærmeste venner i barndommen var av utenlandsk opprinnelse men født eller oppvokst i Norge.
Gjest LongJohnson Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Gå heller for intelligens, enn hva du synes er "søtt". Altså øst-asiatisk eller hvit:
Teeny Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Er det virkelig så vanlig i USA? Har alltid hørt at de ønsker seg høye nordiske menn med lyst hår/lyse øyne som donorer. Er blandet selv (euro/asiat) og syns blandede barn er skjønne. Men nå har jeg jo kjæreste, og om vi ikke kunne få barn sammen hadde jeg sikkert valgt en donor som ligna mest på han. Min far er fra Asia og det er ikke alltid at folk har tenkt at vi to er i slekt. Jeg ser ikke akkurat norsk ut, men da jeg bodde i Frankrike var det nesten ingen som tvilte på at jeg var fransk før jeg åpna munnen min :D Skulle jo trodd asiatiske gener var dominerende:p Endret 18. januar 2014 av Teeny
Gjest Evans Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Den listen jeg har sett på, via nett, har det stått utdanning, hårfarge, øyenfarge, høyde, vekt og blodtype. Jeg hadde nok først og fremst sett på høyde og utdanning.
Gjest Riskjeks Skrevet 19. januar 2014 #19 Skrevet 19. januar 2014 Gå heller for intelligens, enn hva du synes er "søtt". Altså øst-asiatisk eller hvit: Vet ikke om du er seriøs eller ikke, men IQ er i stor grad kulturavhengig. Øst-asiatisk kultur med stor fokus på utdanning vs tradisjonell afrikansk kultur der man går minimalt på skole? Ikke veldig rart at afrikanerne skårer dårligst. Til TS: Det er snakk om barn, ikke ting. Folk som får barn med donor, velger som oftest (og anbefales vel også) donor som er likest mulig dem selv. 2
Gjest meh Skrevet 19. januar 2014 #20 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Gå heller for intelligens, enn hva du synes er "søtt". Altså øst-asiatisk eller hvit: Det er god grunn til å tro at nesten all forskjell i IQ fra kontinent til kontinent kommer av miljøforskjeller, og ikke genetikk. Afrikanere scorer svært dårlig på grunn av mye under - og feilernæring og sykdom. Endret 19. januar 2014 av meh 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå