bolla123 Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Noen som vet forskjellen på Compression Tights og Thermal Compression Tights?
bolla123 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2014 Thermal er laget for vinterbruk Hvis jeg skal bruke den både ute og inne, er det da lurt å kjøpe thermal?
Fuglen Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Hvis jeg skal bruke den både ute og inne, er det da lurt å kjøpe thermal? Jeg hadde heller kjøpt vanlig, og brukt et ekstra lag under hvis jeg skulle brukt den utendørs.
Gjest Kim Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Thermal er ikke så mye varmere når du bruker den til å løpe inne.
Noteknekk Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Thermal er litt tjukkere men funker fint inne for det, i tillegg er den ikke gjennomsiktig i baken
bolla123 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2014 Thermal er litt tjukkere men funker fint inne for det, i tillegg er den ikke gjennomsiktig i baken Blir den ikke veldig varm da?
rox Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes Thermal er like tjukk som min vanlige thigts fra Nike, og kan fint bruke den til innetrening. Den sitter ganske så stramt, så jeg synes det er ubehagelig med super under. Derfor endte jeg opp med thermal! Men veldig dumt den ikke finnes med svart mønster. Synes ikke det er noe fint med de der digre merkene...
Gjest BabyBlue Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Compression er i hvert fall ganske tynn, men veldig behagelig! Kunne like gjerne ha løpt naken. Vurderer å kjøpe thermal også, men spørs om jeg gidder om den ikke er så mye mer robust enn compression.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Skal du løpe ute, bør du uansett ha stilongs under om det er veldig kaldt ute. Så like greit å kjøpe den vanlige compression, så du kan løpe ute med den på sommeren også. Og trening innendørs blir jo veldig varmt uansett. Jeg orker i hvert fall ikke å trene innendørs med tykke tights. Og du kan like gjerne kjøpe de litt tykkere treningstightsene fra f.eks Cubus og KapAhl til løping ute nå på vinteren. De koster jo såpass lite også. Anonymous poster hash: aaf40...08a
Gjest lipgloss Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Jeg bruker den vanlige 2xu tightsen og bare elsker den,kunne ikke tenkt meg den som er tykk,du springer og holder deg varm på den måten.Tightsen er så hærlig at det frister til å bruke den utenom trening også. Visst det er veldig kalt ute,ta heller en pause fra springing eller ha en strømpebukse eller stilongs under.Liker ikke å springe når det er kaldt jeg
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Jeg bruker den vanlige 2xu tightsen og bare elsker den,kunne ikke tenkt meg den som er tykk,du springer og holder deg varm på den måten.Tightsen er så hærlig at det frister til å bruke den utenom trening også. Visst det er veldig kalt ute,ta heller en pause fra springing eller ha en strømpebukse eller stilongs under.Liker ikke å springe når det er kaldt jeg Strømpebukse under tightsen?!? :-) er det behagelig da? :-)Anonymous poster hash: 5b6cf...c22
Gjest lipgloss Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Nei det er ikke det mest komfortable,så personlig har jeg bare gjort dette de gangene det har vært ekstra kald,for å sleppe å fryse,ikke noe særlig det heller:) Men ville heller kjøpt den tynne 2xu for den er bare helt fantastisk,kan også annbefale toppene til 2xu,det er litt dyre treningsklær men de sitter så godt og er vell verd pengene.
Gjest bustyvel Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Jeg bruker den termoversjonen både ute og inne. Elsker den <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå