Gå til innhold

Hva synes dere om denne stilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har letet litt på nettet å funnet noen stiler jeg liker.Holder på å innrede min nye leilighet. Hvilke bilder er deres favoritter?

Hvilke stiler liker dere og hva føler dere er "in" nå? Jeg vil på en måte skape noe unikt selv, men liker spesielt den litt enklere stilen, uten for mye farger og ting. Som f.eks bilde med den hvite trappen.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: f525d...d99

post-73739-0-45017400-1389972212_thumb.j

post-73739-0-47919800-1389972213_thumb.j

post-73739-0-99959200-1389972216_thumb.p

post-73739-0-77242300-1389972217_thumb.j

post-73739-0-55087900-1389972254_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første bildene er typisk 'shabby chic' stil, det siste er en moderne look man ofte ser på visninger.

Det er ikke min personlige favoritt - har sett veldig mye av det og det blir litt for kjedelig og kaldt for meg.

Finn din personlige stil og ikke tenk på hva som er 'in'. Du har vel ikke lyst å bruke penger på å forandre leiligheten hver gang moten endrer seg?

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte best det kjøkkenet med de blå lampene :) Liker det litt koselig og med farger, og liker ikke så godt kontrasten svart/hvitt.

Skrevet

Er jo sånn det ser ut hos alle utenom meg.

• Liker 1
Skrevet

Kjøkkenet var fint, ellers er det dritkjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte kjøkkenet veldig godt :D

Anonymous poster hash: 84e8e...f20
Skrevet

Likte bildet med trappa (bortsett fra at man "har prøvd litt for hardt" der) og kjøkkenet.

Skrevet

Jeg likte ingen av de, om jeg må velge så er ikke kjøkkenet så hakkende gale. Nå skal det kanskje sies at jeg har en stil som om mulig aldri har vært "in" og er fornøyd med det. Jeg skal tross alt bor her og ikke stille det ut i et boligmagasin.

For meg blir dette kjedelig, upersonlig og kalt. Jeg liker litt mer farger, litt mer liv og litt mer, vel hva skal man kalle det... som er litt mer meg.. Men smaken er vel som baken, og det er ikke jeg eller noen av oss som skal bo der, og når du ikke liker så mye farger så er vel dette spennende og fint.

• Liker 1
Skrevet

Likte kjøkkenet, men vil ikke ha de blå lampene der. Så likte jeg entreen, men vil ikke ha den pynten som henger på veggene. Du finner de på alle møbel og billigbutikker, og henger i de tusen hjem. Har villet satt inn noen klasiske puter i sofaen istedenfor de hvite. Ville hengt opp to store bilder på veggen istedenfor det fjaset som henger der.

Bilder du finner av innredning i blader, er som regel stylet opp.

Finn din egen stil. Skal du kopiere blader, så er det sånne ting som er in akkurat nå. Finn din stil som du kan leve med i mange år. skal du følge trenden i blader, så vil du få nok å gjre med å skifte ut innbo

Anonymous poster hash: b48a9...c0d
Skrevet

Likte ikke de to første. Kjøkkenet var greit. De to siste bildene var mer meg.

Jeg har en blanding av nytt og gammelt, men generelt så gir møblene et lett inntrykk. Farger tar jeg igjen på gsrdiner, puter mm. Vil aldri få et stilrent hjem. Til det har jeg for mange minner knyttet opp mot enkelte ting og da sørger jeg for at disse tingene passer inn.

Anonymous poster hash: d98cb...ad8

Skrevet

Synes ikke noen av de to første er "shabby chic" som en sier her. Shabby chic er jo alt hvitt og rosa, blonder og masse masse krims. Det første bildet har jo få ting i stilen og det andre, har jo mye sort - altså ikke shabby chic i det hele tatt i mine øyne. Jeg liker ikke den stilen og det har jeg aldri gjort. Men jeg liker mørke farger blandet med lyst...Liker også diy for interiør er kjempe dyrt. Mye jeg kunne tenkt meg å laget selv - men mest av alt vil jeg ha få, enkle, pene ting. Mye inspirasjon på nettet og jeg skjønner ikke hvordan de som har disse bildene får det til. Inspirerende er det ihvertfal.

Anonymous poster hash: f525d...d99
Gjest Nanne70
Skrevet

Bildene viser jo flere ulike stiler, så med en blanding av disse vil du helt sikkert kunne skape et personlig inntrykk :) Jeg er også veldig glad i lyse naturtoner kombinert med tre og mørke farger.

Skrevet

Er jo sånn det ser ut hos alle utenom meg.

Enig. Hvorfor er det så jævlig trendy å være som alle andre?

TS; Jeg synes denne stilen er iskald og superukoselig. Likte dessverre ingen av bildene...

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte det siste best :)

Skrevet (endret)

Likte nr 2 best, men synes det blir litt lite farger og for sterilt, ville nok også unngått en for stylet look. Selv har jeg innredet med utgangspunkt i svart-hvitt-grått, men jeg har også litt farger. Bryter opp med tekstiler i mykere farger, og jeg kan ikke fordra denne trenden med plakater foran ordentlig kunst.

Synes uansett det viktigste er å velge møbler og farger som du trives med, med mindre du ønsker å pusse opp og bruke x antall tusen på interiør. Trender varer jo som kjent kun en viss periode.

Endret av Ariana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...