Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jeg sitter å ser på alle disse trådene som blir opprettet innimellom. Jenter liker dere ditt... gutter liker dere datt... Ok så er det 67% flere som liker tattooeringer f.eks, tror du det betyr noe når du treffer en dame som du liker?? Skal bu bruke det som statisikk mot henne hvis hun sier at hun ikke liker tattooeringer? -Jammen, på KG så var det flertall som likte tattooeringer, så da er tattooeringer og da må jo du synes det og!! Eller er det sånn at du faktisk velger å ta deg en tattoo fordi KG s flertall sier at det er hot? Hva med å være som DU vil være? Hva med å like den DU vil like? Hva med å ikke bry seg om hva alle ANDRE måtte mene??? Det er jo ikke rart folk ikke finner hverandre når ingen er seg selv, men sånn som dem tror at alle vil at de skal være............. God helg! 5
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Hmmm.. Tviler på at ved første møte så blir det sånn "Oh hai, har du tatovering? Nei? Neivel da, ikke interessert / Ja? Kjempe interessert" opplegg. Tror nok om folk faller for et menneske, så driter de nok loddrett i om vedkommende har en tatovering eller ikke.. Eller? Godt mulig at noen ser på det som en totalt fy fy å da velger å dumpe vedkommende for det, men det i mine øyne blir litt sært Edit: Å folk må nå få lov til å ha forskjellige meninger, uten at det skal bli en krigssone ut av det Endret 17. januar 2014 av Frk.K
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2014 Hmmm.. Tviler på at ved første møte så blir det sånn "Oh hai, har du tatovering? Nei? Neivel da, ikke interessert / Ja? Kjempe interessert" opplegg. Tror nok om folk faller for et menneske, så driter de nok loddrett i om vedkommende har en tatovering eller ikke.. Eller? Godt mulig at noen ser på det som en totalt fy fy å da velger å dumpe vedkommende for det, men det i mine øyne blir litt sært Vel en ting er hvis man selv har meninger om hva man synes er hot eller not, men når man må spørre KG om hva dem synes, får jeg fnatt.. hehe Usikkerheten lenge leve og hva andre mener er tydeligvis ekstremt viktig for noen.. Når vi snakker om særheter...... *blush* Jeg har akkuratt takket nei til en date med en flott fyr fordi han ikke drikker alkohol.. tror det er det synkeste på særhetskalaen jeg noen gang har synket.. men elsker man å dele en god flaske rødvin med sin kjære så blir det sånn... Huff.. 1
Fuglen Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har alltid sett på disse trådene som at folk er interessert i å vite hva andre synes er fint/ikke fint bare fordi de er nysgjerrige, ikke fordi de nødvendigvis vil forandre seg selv hvis mange nok liker noe, bare for å øke sjansene for å få seg kjæreste. Mulig jeg tar feil?
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Vel en ting er hvis man selv har meninger om hva man synes er hot eller not, men når man må spørre KG om hva dem synes, får jeg fnatt.. hehe Usikkerheten lenge leve og hva andre mener er tydeligvis ekstremt viktig for noen.. Når vi snakker om særheter...... *blush* Jeg har akkuratt takket nei til en date med en flott fyr fordi han ikke drikker alkohol.. tror det er det synkeste på særhetskalaen jeg noen gang har synket.. men elsker man å dele en god flaske rødvin med sin kjære så blir det sånn... Huff.. Aldri stol på folk som ikke drikker alkohol - å er pratsom før klokken 10 om morgningen.. Jeg hadde og sagt nei takk til en date med en mann som ikke drikker alkohol, da det er koselig å sitte hjemme eventuelt i armkroken hannes å nyte en kald øl i ny å ne Men det er vel såkalte kjedetråder da? For å se hva de forskjellige folk liker eller noe? Syns de er litt interessante da det er så mye sterke meninger fra forskjellige folk! Endret 17. januar 2014 av Frk.K
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har alltid sett på disse trådene som at folk er interessert i å vite hva andre synes er fint/ikke fint bare fordi de er nysgjerrige, ikke fordi de nødvendigvis vil forandre seg selv hvis mange nok liker noe, bare for å øke sjansene for å få seg kjæreste. Mulig jeg tar feil? Ja selvfølgelig.. noen er jo sånne "kjeder meg" tråder, men det er jo også noen som desverre er tegn på dårlig selvbildet hvor man trenger bekreftelse på at f.eks liten tiss er greit.. hehe
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har en katt i senga.. hot or not? Han er veldig myk og fluffy! 2
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2014 Aldri stol på folk som ikke drikker alkohol - å er pratsom før klokken 10 om morgningen.. Jeg hadde og sagt nei takk til en date med en mann som ikke drikker alkohol, da det er koselig å sitte hjemme eventuelt i armkroken hannes å nyte en kald øl i ny å ne Men jeg har mange gode argumenter som han har gitt meg altså.. som f.eks at han alltid har en kald alkoholfri øl på fredagen. Og at han gjerne tar meg med på vinsmaking i Frankrike og at vinsmaking jo egentlig ikke handler om å drikke men å spytte ut.. og det er jo sant.. men ja... huff.. det er sikkert noe mer og som får meg til å ikke gå ut med han.. håper jeg..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Tattoveringer********* Anonymous poster hash: 2d05d...355
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har en katt i senga.. hot or not? Han er veldig myk og fluffy! hahahaha.. hot! Absolutt hot!!! 1
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Men jeg har mange gode argumenter som han har gitt meg altså.. som f.eks at han alltid har en kald alkoholfri øl på fredagen. Og at han gjerne tar meg med på vinsmaking i Frankrike og at vinsmaking jo egentlig ikke handler om å drikke men å spytte ut.. og det er jo sant.. men ja... huff.. det er sikkert noe mer og som får meg til å ikke gå ut med han.. håper jeg.. Da ligger det nok garantert noe mer bak, hadde vært noe annet om han hadde satt seg fullstendig på bakbeina å vært totalt avholds, for å så presse denne avhold-sen over på deg.. Men i og med at han ikke gjør det, å virker som en ganske fantastisk mann, så er det nok noe mer bak, ja Pst: nr hannes takk? Endret 17. januar 2014 av Frk.K 1
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2014 Da ligger det nok garantert noe mer bak, hadde vært noe annet om han hadde satt seg fullstendig på bakbeina å vært totalt avholds, for å så presse denne avhold-sen over på deg.. Men i og med at han ikke gjør det, å virker som en ganske fantastisk mann, så er det nok noe mer bak, ja Pst: nr hannes takk? Null problem med at jeg drikker nei.. ahhhh nå får du meg til å føle meg teit.. hahaha Kan jo legge ut nummeret her så kan det være førstekvinne til mølla??
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Null problem med at jeg drikker nei.. ahhhh nå får du meg til å føle meg teit.. hahaha Kan jo legge ut nummeret her så kan det være førstekvinne til mølla?? Nei, det er jo ikke teit, da har det nok vært mage følelser som har sagt at "dette funker bare ikke!!" ikke verre en det gitt! Nei å nei! Nå spurte jeg da virkelig først, da mener jeg at jeg har første rett! Gammel er han?
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2014 Nei, det er jo ikke teit, da har det nok vært mage følelser som har sagt at "dette funker bare ikke!!" ikke verre en det gitt! Nei å nei! Nå spurte jeg da virkelig først, da mener jeg at jeg har første rett! Gammel er han? haha ja jeg fikk en liten bekreftelse på at jeg hadde tatt rett valg noen timer etter at avgjørelsen var tatt.. Han ble litt... eh.... drama på face hvis vi kan si det sånn.. Hjelper liksom ikke med på døra og fine sms når man er litt på facebook når man er over 40.. Da gjør jeg sånn...
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 haha ja jeg fikk en liten bekreftelse på at jeg hadde tatt rett valg noen timer etter at avgjørelsen var tatt.. Han ble litt... eh.... drama på face hvis vi kan si det sånn.. Hjelper liksom ikke med på døra og fine sms når man er litt på facebook når man er over 40.. Da gjør jeg sånn... Åja ja nei, det blir litt dramatisk, jeg synes det er litt dramatisk og latterlig å lage drama på facebook, selv om jeg ser folk i alle aldre som lager drama eller har sånne "se på meg, stakkars lille meg" statuser.. erhhh! 40 huh? Tja, da kan du vel aksjonere han bort, litt for gammel for meg!
Gjest Hyssingen Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Tattoveringer********* Anonymous poster hash: 2d05d...355 Tatoveringer. 1
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 17. januar 2014 Åja ja nei, det blir litt dramatisk, jeg synes det er litt dramatisk og latterlig å lage drama på facebook, selv om jeg ser folk i alle aldre som lager drama eller har sånne "se på meg, stakkars lille meg" statuser.. erhhh! 40 huh? Tja, da kan du vel aksjonere han bort, litt for gammel for meg! Kan lage en sånn "Drama på Facebook, hot or not" tåd??
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Kan lage en sånn "Drama på Facebook, hot or not" tåd?? You do that!! Samtidig så kan du jo auksjonere han bort, om noen skulle like det!
Nettinettet Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #19 Skrevet 17. januar 2014 You do that!! Samtidig så kan du jo auksjonere han bort, om noen skulle like det! Det er faktisk en ganske god ide det der.. !! Vi kunne lage en sånn "Jeg vil ikke ha han, men kanskje du vil..." tråd! Hvor vi legger ut info om de vi har datet som vi ikke selv passet med eller vil ha, så er det bare å velge og vrake for andre!!
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Det er faktisk en ganske god ide det der.. !! Vi kunne lage en sånn "Jeg vil ikke ha han, men kanskje du vil..." tråd! Hvor vi legger ut info om de vi har datet som vi ikke selv passet med eller vil ha, så er det bare å velge og vrake for andre!! Hahaha! Hadde tatt seg ut! Får de tlf fra random chicks som tenkte at dette kunne funke.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå