Gå til innhold

Skal på date i kveld, gruer meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal som nevnt på date i kveld, for første gang på 7 år. Vi møttes på nett, så dette blir første møte. Nå har jeg full panikk, og hadde det ikke vært for at jeg ikke vil kaste bort andres tid eller være en dritt, så hadde jeg avlyst hele greia. Jeg er sjenert, og er ikke komfortabel med dette. Kan noen roe meg litt ned? Tenk hvis vi ikke har noe å prate om? Tenk hvis han syns jeg er teit? Tenk hvis...*fyll inn alle skrekkscenarioer som finnes*

Aner ikke hva jeg vil med denne tråden, men venninna mi som jeg vanligvis ville ringt og freaka ut til er opptatt, så KG er vikar for henne.

Nå går jeg i dusjen.

Anonymous poster hash: be97a...553
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK! Puuuust!! Og så setter du deg ned og tenker over hvor fantatisk du egentlig er og hvor heldig han er som får muligheten til å bli kjent med deg. Så tenker du at dette bare er et møte av mange og starten på din reise i det og finne noen du passer med. Se på han som en kompis som du skal møte for å få erfaring om dating. Som en testeperson på en måte.. så du kan lære og bli flinkere til den rette kommer.. eller være inngangsbilletten din til noen som passer for deg.

Har du det koselig supert, har du det ikke, så vel da skal du være stolt over at du prøvde og ikke avlyste! Og tenk hvis dere får det helt supert? Det kan skje! :)

Skrevet

Hei.

Så koselig at du skal på date!

Mitt tips er å egentlig ikke legge så fryktelig mye i det. Ikke ha så veldig høye forventninger, og tenk på det som om du bare skal møte en venn, eller en kollega. Da legger du ikke like mye press på deg selv, og blir dermed mindre stressa. Og om kjemien er der, så får dere høyst sannsynlig en del å prate om. :) Bare hopp i det! Og hvis du er deg selv og oppfører deg tilnærmet normalt, vil han sikkert ikke synes at du er teit.

- Lykke til!

Skrevet

Jeg skal som nevnt på date i kveld, for første gang på 7 år. Vi møttes på nett, så dette blir første møte. Nå har jeg full panikk, og hadde det ikke vært for at jeg ikke vil kaste bort andres tid eller være en dritt, så hadde jeg avlyst hele greia. Jeg er sjenert, og er ikke komfortabel med dette. Kan noen roe meg litt ned? Tenk hvis vi ikke har noe å prate om? Tenk hvis han syns jeg er teit? Tenk hvis...*fyll inn alle skrekkscenarioer som finnes*

Aner ikke hva jeg vil med denne tråden, men venninna mi som jeg vanligvis ville ringt og freaka ut til er opptatt, så KG er vikar for henne.

Nå går jeg i dusjen.

Anonymous poster hash: be97a...553

Dette kan gå bra! Jeg var i dine sko for et par uker siden, helt overbevist om at han kom til å mislike meg. Men, det motsatte skjedde! Det gikk helt fantastisk, han kysset meg, holdt rundt meg, vi snakket nesten i et om alt mulig og vi har møttes to ganger siden. :) Som deg er jeg innadvendt, sjenert, men da jeg møtte han så var alt det nærmest borte fordi vi likte hverandre så godt. :)

Det skjedde med meg, da kan det skje med deg også. :)

Anonymous poster hash: 022e3...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...