Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Hei! Noen som har erfaring med disse merkene når det gjelder sminke? Tenker spesielt på øyenskygge, da SN har noen fine tilbud på dem nå. Glad for innspill
Gjest care Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 Er veldig glad i Estee Lauder. Det er et bra merke-
Cilla Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Av de to merkene synes jeg EL er bedre enn EA, har øyenskygger fra de begge, og bruker sjelden/aldri den fra EA. EL har fine farger synes jeg. Synes det meste fra EL er topp, men øyenskyggene er vel det jeg liker minst fra EL. Øyenskyggene jeg liker best er øyeskyggesettene fra Chanel.
Junebug Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Jeg liker godt Estee Lauders øyeskygger Pure Color - de som er formet som isbiter. Fine farger som sitter bra, ikke så bra som Chanels men likevel veldig bra. Jeg liker også rougen fra Estee Lauder.
Gjest Butterflygirl Skrevet 21. mai 2004 #5 Skrevet 21. mai 2004 Jeg kjøpte den pure color eyeshadow paletten av EL på SN. Jeg var ikke så fornøyd med fargene. De var veldig lyse og forsvant nesten når du tok de på. Så, det er den eneste erfaringen jeg har hatt med EL. Er det noen som har tenkt å kjøpe gavesettene til EL eller EA på SN? Det er sånn 50% rabatt for 20 produkter fra SN for perioden mai-juni. Noen som har fått den mailen? Gi tilbake melding hvis noen har tenkt å kjøpe. Jeg har tenkt å kjøpe. Men er ikke sikker.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #6 Skrevet 21. mai 2004 Butterflygirl: Jeg som skrev hovedinnlegget vurderer å kjøpe en av dem.. derfor jeg stilte spørsmålet, for jeg klarer ikke å bestemme meg. Synes EA ser fristende ut, masse fine farger, men stusser litt over at det merket nesten aldri nevnes her i forumet. EL hadde også farger jeg liker, men den pakken var ikke så innholdsrik.. hmm..
Gjest Butterflygirl Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 Butterflygirl: Jeg som skrev hovedinnlegget vurderer å kjøpe en av dem.. derfor jeg stilte spørsmålet, for jeg klarer ikke å bestemme meg. Synes EA ser fristende ut, masse fine farger, men stusser litt over at det merket nesten aldri nevnes her i forumet. EL hadde også farger jeg liker, men den pakken var ikke så innholdsrik.. hmm.. Jeg tenker litt sånn også. Har litt lyst på EL fordi den hadde fine farger på alt og jeg likte det speilet veldig godt og sminkepungen. Synes EA hadde litt annerledes farger og pungen var ikke så veldig fin. Ja synes den pakken til EL hadde litt få produkter og den koster t.o.m 3$ mer Men likte absolutt leppestiften og det pudderet og speilet. Tror kanskje jeg skal kjøpe den jeg....vet ikke...? Rapporter tilbake for hva du har bestemt deg for.....jeg klarer heller ikke...men sier ifra hvis jeg velger en av dem...hehe
Miss-X Skrevet 21. mai 2004 #8 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har en øyenskygge fra EL, synes ikke den sitter så bra. Var ihvertfall ikke verdt 200kr. Men den har ihvertfall veldig fin innpakning da
Lumiah Skrevet 21. mai 2004 #9 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har bestillt gavepakken fra Estee Lauder, fra SN. Kan skrive en rapport når jeg får den i hende...
Gjest Butterflygirl Skrevet 21. mai 2004 #10 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har bestillt gavepakken fra Estee Lauder' date=' fra SN. Kan skrive en rapport når jeg får den i hende... [/quote'] Please do! Jeg har lyst på denne også. Likte speilet. men det var så mye rosa og sånt. likte leppestiftene også. har jeg forstått det riktig: var det en lyserosa øyenskygge(nederst høyre)+blush(øverst høyre??)+todelt lipgloss(øverst venstre)+ hva var den siste(nederst venstre)? Eller har jeg surret nå?
Dagensdiva Skrevet 21. mai 2004 #11 Skrevet 21. mai 2004 Jeg li0ker helt klart Estèe Lauder best. DHar Pure color Eye shadow Duo i en del farger + gaveesker...men nå bruker jeg forskellige merker nesten hver dag..ja faktisk ..alt etter farge og humør..
Gjest Butterflygirl Skrevet 21. mai 2004 #12 Skrevet 21. mai 2004 Er det bare meg eller er noen øyeskygger fra EL ganske lyse?? Som nevnte, den pure color paletten med seks farger (lime, rosa, blå, oransj, brun og hvit) som jeg kjøpte på SN. De var så lyse at etter et par sekunder etter at man har tattpå så blekner de. De synes nesten ikke. Er alle EL øyskygger slik? Den rosa ble helt borte. det eneste du så var litt skimmer. Den blå gle grå, den hvite syntes ikke, men oransj, lime og brun var ok. Noen synspunkter, jenter?
Gjest Butterflygirl Skrevet 24. mai 2004 #13 Skrevet 24. mai 2004 Sjekka på Sn nå. ES pakken er visst utsolgt. Kan tenke meg at EL pakken også går tom snart. ES var visst ganske populær. Noen som har fått pakkene sine?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2004 #14 Skrevet 24. mai 2004 Elisabeth Arden er ikke et bra merke. Har ikke noe erfaring med Estee Lauder, men har veldig lyst på øyeskygge derfra, de ser så kule ut Men leser at de fleste har dårlige erfaringer med de, så må kanskje revudere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå