AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jeg lurer litt på hvordan man bør trene hengende beinhev med tanke på repetisjoner og sett? Anonymous poster hash: b03de...de4
Supraspinatus Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Det kommer helt an på hvor sterk du er. Men grovt sett kan du si at dersom du klarer 5 sett med 5 repetisjoner med 1 minutt pause i mellom så bør du forsøke en vanskeligere variant. Kjører du hengende beinhev med strake bein og helt til tærne treffer stangen du henger i?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Kjører du hengende beinhev med strake bein og helt til tærne treffer stangen du henger i? Ikke TS, men det der måtte jeg prøve. Uten hell Jeg er myk nok, men ikke sterk nok gitt. Men nå henger jeg fra en stang uten ryggstøtte. Det blir vel enklere å få til med ryggstøtte? (beinhevstativ?) Burde jo være et fint mål å prøve å få til dette. Anonymous poster hash: c5ea9...e04
Supraspinatus Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Ikke TS, men det der måtte jeg prøve. Uten hell Jeg er myk nok, men ikke sterk nok gitt. Men nå henger jeg fra en stang uten ryggstøtte. Det blir vel enklere å få til med ryggstøtte? (beinhevstativ?) Burde jo være et fint mål å prøve å få til dette. Anonymous poster hash: c5ea9...e04 Skal ikke ha noe ryggstøtte! Om du ikke klarer det med strake bein kan du bøye knærne. Husk å ikke bøye alabuene! Om det fortsatt ikke går kan du ta knærne opp til de treffer albuene.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Det kommer helt an på hvor sterk du er. Men grovt sett kan du si at dersom du klarer 5 sett med 5 repetisjoner med 1 minutt pause i mellom så bør du forsøke en vanskeligere variant. Kjører du hengende beinhev med strake bein og helt til tærne treffer stangen du henger i? TS her. Jeg er 100% nybegynner, så jeg tar kun beinhev med bøy i beina foreløpig, i sånn "beinhevstativ" Så du vil ikke anbefale å kjøre f.eks 10 repetisjoner med små pauser innimellom så langt jeg greier? Anonymous poster hash: b03de...de4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Skal ikke ha noe ryggstøtte! Om du ikke klarer det med strake bein kan du bøye knærne. Husk å ikke bøye alabuene! Om det fortsatt ikke går kan du ta knærne opp til de treffer albuene. Ok jeg henger i slike armslynger, men får jo da så klart bøy i albuleddene. Men da skal jeg altså bare henge rett ned? Jaja får prøve litt til her Anonymous poster hash: c5ea9...e04
Supraspinatus Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 TS her. Jeg er 100% nybegynner, så jeg tar kun beinhev med bøy i beina foreløpig, i sånn "beinhevstativ" Så du vil ikke anbefale å kjøre f.eks 10 repetisjoner med små pauser innimellom så langt jeg greier? Anonymous poster hash: b03de...de4 Litt usikker på hva et beinhevstativ er. Støtter man seg på albuene i en sånn, eller henger man fra en stang med strake armer (som en pull up-stang)? Hvis du klarer 10 på rad. Prøv med strake bein (pekende tær!) Ok jeg henger i slike armslynger, men får jo da så klart bøy i albuleddene. Men da skal jeg altså bare henge rett ned? Jaja får prøve litt til her Anonymous poster hash: c5ea9...e04 Litt usikker på om vi snakker om det samme. Ser ikke helt for meg hva du gjør. Dette er beinhev:
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Beinhevstativ (har ikke noe bedre ord for dette gitt) Jeg har pleid å gjøre dette fra en ribbevegg, og da får jeg jo også ryggstøtte, men da henger jeg i armene uten bøy i albuene. Dette med armslynger (jeg synes egentlig de er litt ubehagelige... så da dropper jeg de heller) Anonymous poster hash: c5ea9...e04
Sillicious Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Unnskyld meg, men er det virkelig bare jeg som ender opp med å få orgasme midt i denne øvelsen? Jeg har måttet kutte den ut pga det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå