Gå til innhold

Snakker du med deg selv?

47 stemmer

1. 1. Snakker du med deg selv?

• Ja, rett som det er.
      36
    • Nei, aldri.
      1
    • Noen ganger.
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker dere med dere selv?

Jeg snakker med meg selv innimellom, men ikke når det er andre folk er i nærheten eller i offentligheten. Som oftest går det i ting som "Hvor er den helsikes (ting jeg leter etter)?" osv, eller om jeg prøver å finne ut av et spørsmål/problem hender det at jeg småsnakker litt for å "tenke klarere".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker ofte med meg selv når jeg er alene, men så er jeg jo nesten aldri alene heller da :fnise:

Anonymous poster hash: b147f...452
Skrevet

Snakker med meg selv stadig vekk! Det hjelper meg å sortere tanker. Dessverre klarer jeg ikke alltid å begrense det til når ingen er i nærheten, jeg snakker ofte med meg selv på matbutikken for eksempel... :wink:

• Liker 1
Skrevet

Støtt og stadig - både hjemme og ute. Matbutikken er et godt eksempel - da må jeg jo diskutere med meg selv hva jeg trenger...

Det sies jo at man skal snakke med seg selv, for da får man de svarene man vil ha... :fnise:

Gjest Awzm me
Skrevet

Snakker med meg selv ofte, gjerne på engelsk også i blant...

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ikke høyt men jeg lar jo tankene vandre.

Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Tja, noen ganger. Ikke noen dype samtaler, men bare "hvor er den hen egentlig?" og spontane utbrudd som "faen, hvorfor gjorde jeg det???" :)

Endret av Crazycatlady
Skrevet

Gjør det hjemme, men klarer å holde meg unna det når jeg er ute!

Gjest Riskjeks
Skrevet

Snakker mye med meg selv "inni meg", men snakker aldri høyt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har diskusjoner me meg selv. Om jeg er lity ensom så liker jeg å diskuterr med meg selv, men bare inni meg. Avogtil er jeg redd for at jeg glemmer meg og prater høyt hehe.

Skrevet

Ikke ofte, men gjør det hvis jeg er veldig stresset.

Skrevet

Funnet ut av at det eneste jeg sier høyt når jeg er alene er banneord, mens jeg aldeles ikke tør å ytre slike ord i offentlighet. Merkelig at det ikke har glippet enda, men det er vel en mental sperre.

Skrevet

Kun inni hodet, aldri høyt, ser ikke vitsen i å snakke høyt når jeg er alene.

Skrevet

Jeg har politiske debatter mellom venstre og høyresiden med meg selv...

Neida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...