AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Overnattet hos en fyr en fyr jeg liker for første gang og våknet og merket at det var bittelitt blod i senga på lakenet.. Jeg la dyna så det ikke syns, og han skal bort litt etterpå så jeg håper jo jeg kan få det fjerna før ha. Kommer tilbake uten at han merker det, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få fjerna det?Anonymous poster hash: 76a34...340
Fuglen Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Du kan kanskje sette sengetøyet på vasking, og bare si at du fikk lyst til å vaske det?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Vanlig blodflekk går vel bort ved en vanlig maskinvask, hvis du har tid og tilgang på dette. Hvis ikke kan du prøve vanish og kanskje litt klor. Vi hadde uhell i senga en gang og det ble masse blod, ikke mensenblod riktignok men bør vel ikke ha noe å si, og da brukte vi varmt vann, vanish og klor. Ganske mye av alt, og klarte til slutt å skrubbe det bort. Lakenet ble litt bleket av det, men blodflekkene var i alle fall borte. Ellers vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 7dcde...467
Honey Dew Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Legg lakenet i klorin i 45 minutter før du vasker det. Da er flekken garantert borte.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Ta kaldt vann og såpe så fort som mulig og skrubb for harde livet. Det krever litt arbeid å få ut blodflekker, men det lar seg gjøre. Hvis han har vaskemaskin, kan du eventuelt si at du sølte mat eller noe på det mens han var borte, og derfor måtte vaske det. Anonymous poster hash: 1fddf...b21
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Ta kaldt vann og såpe så fort som mulig og skrubb for harde livet. Det krever litt arbeid å få ut blodflekker, men det lar seg gjøre. Hvis han har vaskemaskin, kan du eventuelt si at du sølte mat eller noe på det mens han var borte, og derfor måtte vaske det. Anonymous poster hash: 1fddf...b21 Sitter i sofaen i stua med han nå og spiser.. Har lyst til å vaske som en gal men må vente til han går! Heldigvis må han ut på et ærend, skal prøve å få det bort etterpå! Hvorfor kaldt vann og ikke varmt?Anonymous poster hash: 76a34...340
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Sitter i sofaen i stua med han nå og spiser.. Har lyst til å vaske som en gal men må vente til han går! Heldigvis må han ut på et ærend, skal prøve å få det bort etterpå! Hvorfor kaldt vann og ikke varmt?Anonymous poster hash: 76a34...340 Fordi kaldt vann løser opp blod. Blod inneholder proteiner og vil bare binde seg mer til lakenet hvis du bruker varmt vann. Ville bare brukt klut med en dråpe zalo og kaldt vann og gnidd godt på selve flekken.. Du trenger ikke vaske hele lakenet. 1
Gjest Eurodice Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Legg lakenet i klorin i 45 minutter før du vasker det. Da er flekken garantert borte. Dette går vel ikke bra hvis det er et farget laken?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Fordi kaldt vann løser opp blod. Blod inneholder proteiner og vil bare binde seg mer til lakenet hvis du bruker varmt vann. Ville bare brukt klut med en dråpe zalo og kaldt vann og gnidd godt på selve flekken.. Du trenger ikke vaske hele lakenet. Takk! Gir meg håp hadde ikke kunnet vaske hele lakenet uten at han ville merket det. Håper det går bort!Anonymous poster hash: 76a34...340
Gjest New_Girl Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Er det virkelig så krise om han finner ut at du har blødd litt på lakenet? Jeg hadde bare sagt at det har kommet en flekk og tilbydd meg å vaske det. 9
Green Lady Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Mannfolk vet at jenter har mensen, så det er jo ingen big deal? Jeg husker det ble flekk i sengen til kjæresten min, vi hadde vært sammen i knappe to uker. Han sa bare "Sånt skjer! :)", tok av lakenet og vasket det 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Jeg hadde fortalt at jeg fikk mensen, og at var uheldigvis kommet litt blod på lakenet... Flyr han i taket for det, så kjøper du bare et nytt til han.. Koster ikke så mye på Jysk. Trenger ikke gjøre det værre enn det er Anonymous poster hash: 1ae01...c73 2
Gjest New_Girl Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Jeg hadde fortalt at jeg fikk mensen, og at var uheldigvis kommet litt blod på lakenet... Flyr han i taket for det, så kjøper du bare et nytt til han.. Koster ikke så mye på Jysk. Trenger ikke gjøre det værre enn det erAnonymous poster hash: 1ae01...c73 Hvis han flyr i taket for en liten blodflekk hadde jeg revurdere hele greia egentlig 15
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Hvis han flyr i taket for en liten blodflekk hadde jeg revurdere hele greia egentlig Jeg vet jo at om jeg hadde sagt det til han ville han tatt det med fatning, men om jeg klarer å fjerne det uten at han får vite om det er det helt klart bedre syns jeg Anonymous poster hash: 76a34...340
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Fordi kaldt vann løser opp blod. Blod inneholder proteiner og vil bare binde seg mer til lakenet hvis du bruker varmt vann. Ville bare brukt klut med en dråpe zalo og kaldt vann og gnidd godt på selve flekken.. Du trenger ikke vaske hele lakenet. Dette funka! Det gikk bort! Giant weight liftet Anonymous poster hash: 76a34...340 2
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Dette funka! Det gikk bort! Giant weight liftet Anonymous poster hash: 76a34...340 Så bra. Hilsen husmor. haha
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Jeg hadde fortalt at jeg fikk mensen, og at var uheldigvis kommet litt blod på lakenet... Flyr han i taket for det, så kjøper du bare et nytt til han.. Koster ikke så mye på Jysk. Trenger ikke gjøre det værre enn det er Anonymous poster hash: 1ae01...c73 Man vasker da laken som får flekker. Unødvendig å kjøpe nytt laken. Anonymous poster hash: 9266f...7b4 1
Honey Dew Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Dette går vel ikke bra hvis det er et farget laken? Ops. Så ikke at det var farget. Da går det nok ikke...
Gjest Eurodice Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Ops. Så ikke at det var farget. Da går det nok ikke... Det var bare mine tanker. TS skrev ikke noe om fargen. Dessuten er dette en ikke-sak, synes jeg. Vi er vel noen og hver som har opplevd å søle til noen lakner i årenes løp . 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 Jeg ville først og fremst sjekket om det har gått gjennom til madrassen...viktigere å få bort flekker der! Anonymous poster hash: 617a2...7e9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå