AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Så er i en tricky finansiell situasjon. Først og fremst akkurat nå (kommer penger senere, men først om et par uker), men trenger generelt tips til inntekt. Jeg bor i utlandet, storby, er ekstremt dyrt her og flere ting her påvirker situasjonen - mistet jobben etter at galleriet gikk konkurs og ble lagt ned, har ikke lenger studielån. Har en leieinntekt som dekker leien og minimum regninger, men ingenting til mat samt nedbetaling lån. (Før noen nevner det - har kuttet ned på alt som kan kuttes ned). Jobbmarkedet her er helt umulig, jeg søker hver dag og basic stillinger har tusenvis av søkere. Må jobbe frivillig i mellomtiden for å fylle CV mens jeg studerer. Så ang. ekstrainntekter har jeg; - lagt ut klær på Finn - levert inn ting til pantelåner - lagt ut annonse for mitt nabolag med tilbud om å gå tur med hund o.l. Andre tips? Anonymous poster hash: cedee...911
Gjest Kv84 Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Flytte til annet land eller annet sted i landt hvor det er færre jobbsøkere. Lage ting og selge det. Ta små jobber, kanskje det finnes som her i Norge hvor man kan gjøre små jobber på gjennom Finn.no Låne penger av venner eller familie, husk ikke alt for mye, men mulig til å betale alt og fort igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå