Gå til innhold

Er du aktiv i en organisasjon? Hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppretter denne tråden med hensikt om at man kan få kjennskap til ulike frivillige organisasjoner, det være seg politiske eller politisk uavhengige. Så... Hvilke organisasjoner har du vært/er du aktiv i? :)

Anonymous poster hash: 5bd67...4a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig aktiv i FpU i ungdommen, var aktiv i Elevorganisasjonen i samme tidrom. Så dabbet det ganske godt av når jobb og hjem tok mer og mer tid. Samt førstegangstjenesten satte et punktum for alle verv, og jeg kom tilbake med et annet fokus

For øyeblikket er jeg aktiv i omtrent ingenting. Det holder i massevis å forsøke å holde seg fysisk aktiv i hverdagen :D

Anonymous poster hash: 1a11f...1d0
Skrevet

Var aktiv i Unge Høyre i mange år. Men følte jeg ble for voksen etterhvert, og ble litt lei av politikk, rett og slett. Nå er jeg ikke aktiv i noen organisasjon, men kunne godt tenke meg å bli det igjen. Vet ikke hvilken, riktignok.

TS

Anonymous poster hash: 5bd67...4a5
Skrevet

Natur og Ungdom og Røde Kors Ungdom.

Anonymous poster hash: 16a87...33d
  • Liker 2
Skrevet

Dyrebeskyttelsen.

Anonymous poster hash: 1d0a8...034
  • Liker 3
Skrevet

Fontenehuset, kokk:)

Skrevet

Røde Kors.

Anonymous poster hash: 648b1...260
  • Liker 1
Skrevet

Var med i fhn, foreningen for human narkotikapolitikk. Etterhvert har jeg tenkt at foreningen tar feil, det er kanskje best for samfunnsforakten og stigmatiseringen at narkomane blir ansett som kriminelle vesener som fortjener streng straff. Og det er veldig logisk at politiet og tollvesenet anmelder 100% av alle narkotikaforbrytelser her i landet, - som et slags bevis for at vi trenger politiet for å straffe oss for vår egen skyld.

Å bruke argumenter som at narkotika har fæle bivirkninger og derfor av seg selv forhindrer videre bruk nytter ikke, - vi må ha strenge straffer for å disiplinere mennesker som ikke skjønner sitt eget beste.

Og når vi lever sånn vi lever her, altså at vi straffer mennesker for oppdragelsens skyld er det veldig viktig at vi fokuserer på urettferdigheter i andre land, - særlig nord-korea og andre slemme stater. Vi i vårt frie land hvor alle er så frie så fortjener vi jo bare å bli ransaket på åpen gate, - plassert i glattcelle og deretter få bøter og straff.

Det er teit med organisasjoner som foreningen for human narkotikapolitikk som foreslår at vi skal være humane, inkludere folk inn i samfunnet og la alle borgere delta som likeverdige aktører, - fhn vil forby overgrep, straffer, politiforfølgelser, og gjøre narkotika tilgjengelig for de som trenger det! I alle dager, godt det bare er overtro, og vi som er realistiske vi tviholder heller på vår tvang, forfølgelse og straffepolitikk!

Det er teit å ønske human narkotikapolitikk når vi heller kan ønske oss en narkotikafritt samfunn er det ikke? Lenge leve overtroen og troen på at vi kan ha det fælt idag for å ha en bra fremtid? Kanskje vi skal takke de menneskene som for femti år siden forbød narkotika over hele verden? Se hvor fredelige verden har blitt etter narkotikaforbudet? Så mye mer kontroll i har idag! Det er flott det! Og mer skal det bli, nå har vi alle noe å glede oss til!=)

Jeg har vært medlem av ungdom mot narkotika og unge høyre, og har meldt meg ut av dem begge.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

LO, skal bli fagforeningspamp.

Er også med i Høyre.

Endret av Summers
Skrevet

Nei til Eu.

Finnes nei til Eu? Er dere imot EU, altså at landene har sin handelsavtale og sin fellesvaluta eller er dere imot at norge blir med i Eu?

Skrevet

Finnes nei til Eu? Er dere imot EU, altså at landene har sin handelsavtale og sin fellesvaluta eller er dere imot at norge blir med i Eu?

Er du så dum, eller bare later du som? Selvsagt er organisasjonen mot norsk EU-medlemskap, og ikke en protestgruppe mot EU i seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Er du så dum, eller bare later du som? Selvsagt er organisasjonen mot norsk EU-medlemskap, og ikke en protestgruppe mot EU i seg selv.

Er dere imot eøs-avtalen også? Hva med schengen?

Skrevet

HEF

HumanEtisk Forbund.

Er aktiv i navnefest komiteen og er med på å arrangere navnefest seremonier.

Har tidligere sittet i styret for lokallaget i Amnesty.

Anonymous poster hash: e6b1d...289
Skrevet

Har vært aktiv i Mental Helse og er nå aktiv i Bipolarforeningen.

Anonymous poster hash: 51426...74f

Skrevet

Kan du ikke bare lese litt om det

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvem du sikter til når du sier "dere". Jeg har aldri vært med i Nei til EU. Men du kan sikkert lese litt om syn på eøs og schengen her http://www.neitileu.no.

• Liker 1
Skrevet

HEF

HumanEtisk Forbund.

Er aktiv i navnefest komiteen og er med på å arrangere navnefest seremonier.

Har tidligere sittet i styret for lokallaget i Amnesty.

Anonymous poster hash: e6b1d...289

Dere som prøver å fjerne alle norske tradisjoner i skolene? Som har startet alt trøbbelet i media som har gitt islam/utlendinger skylden. Hmm

Anonymous poster hash: 770b5...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...