AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Oppretter denne tråden med hensikt om at man kan få kjennskap til ulike frivillige organisasjoner, det være seg politiske eller politisk uavhengige. Så... Hvilke organisasjoner har du vært/er du aktiv i? Anonymous poster hash: 5bd67...4a5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Var veldig aktiv i FpU i ungdommen, var aktiv i Elevorganisasjonen i samme tidrom. Så dabbet det ganske godt av når jobb og hjem tok mer og mer tid. Samt førstegangstjenesten satte et punktum for alle verv, og jeg kom tilbake med et annet fokus For øyeblikket er jeg aktiv i omtrent ingenting. Det holder i massevis å forsøke å holde seg fysisk aktiv i hverdagen :D Anonymous poster hash: 1a11f...1d0
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Var aktiv i Unge Høyre i mange år. Men følte jeg ble for voksen etterhvert, og ble litt lei av politikk, rett og slett. Nå er jeg ikke aktiv i noen organisasjon, men kunne godt tenke meg å bli det igjen. Vet ikke hvilken, riktignok. TS Anonymous poster hash: 5bd67...4a5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Søk i frivillighetsregisteret http://www.brreg.no/friv_opplysninger.html Anonymous poster hash: 3f0c3...3a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Natur og Ungdom og Røde Kors Ungdom. Anonymous poster hash: 16a87...33d 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Dyrebeskyttelsen. Anonymous poster hash: 1d0a8...034 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Røde Kors. Anonymous poster hash: 648b1...260 1
waco Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Var med i fhn, foreningen for human narkotikapolitikk. Etterhvert har jeg tenkt at foreningen tar feil, det er kanskje best for samfunnsforakten og stigmatiseringen at narkomane blir ansett som kriminelle vesener som fortjener streng straff. Og det er veldig logisk at politiet og tollvesenet anmelder 100% av alle narkotikaforbrytelser her i landet, - som et slags bevis for at vi trenger politiet for å straffe oss for vår egen skyld. Å bruke argumenter som at narkotika har fæle bivirkninger og derfor av seg selv forhindrer videre bruk nytter ikke, - vi må ha strenge straffer for å disiplinere mennesker som ikke skjønner sitt eget beste. Og når vi lever sånn vi lever her, altså at vi straffer mennesker for oppdragelsens skyld er det veldig viktig at vi fokuserer på urettferdigheter i andre land, - særlig nord-korea og andre slemme stater. Vi i vårt frie land hvor alle er så frie så fortjener vi jo bare å bli ransaket på åpen gate, - plassert i glattcelle og deretter få bøter og straff. Det er teit med organisasjoner som foreningen for human narkotikapolitikk som foreslår at vi skal være humane, inkludere folk inn i samfunnet og la alle borgere delta som likeverdige aktører, - fhn vil forby overgrep, straffer, politiforfølgelser, og gjøre narkotika tilgjengelig for de som trenger det! I alle dager, godt det bare er overtro, og vi som er realistiske vi tviholder heller på vår tvang, forfølgelse og straffepolitikk! Det er teit å ønske human narkotikapolitikk når vi heller kan ønske oss en narkotikafritt samfunn er det ikke? Lenge leve overtroen og troen på at vi kan ha det fælt idag for å ha en bra fremtid? Kanskje vi skal takke de menneskene som for femti år siden forbød narkotika over hele verden? Se hvor fredelige verden har blitt etter narkotikaforbudet? Så mye mer kontroll i har idag! Det er flott det! Og mer skal det bli, nå har vi alle noe å glede oss til!=) Jeg har vært medlem av ungdom mot narkotika og unge høyre, og har meldt meg ut av dem begge.
Gjest Summers Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 (endret) LO, skal bli fagforeningspamp. Er også med i Høyre. Endret 17. januar 2014 av Summers
waco Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Nei til Eu. Finnes nei til Eu? Er dere imot EU, altså at landene har sin handelsavtale og sin fellesvaluta eller er dere imot at norge blir med i Eu?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Finnes nei til Eu? Er dere imot EU, altså at landene har sin handelsavtale og sin fellesvaluta eller er dere imot at norge blir med i Eu? Er du så dum, eller bare later du som? Selvsagt er organisasjonen mot norsk EU-medlemskap, og ikke en protestgruppe mot EU i seg selv. Anonymous poster hash: 16a87...33d 3
waco Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Er du så dum, eller bare later du som? Selvsagt er organisasjonen mot norsk EU-medlemskap, og ikke en protestgruppe mot EU i seg selv. Anonymous poster hash: 16a87...33d Er dere imot eøs-avtalen også? Hva med schengen?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 HEF HumanEtisk Forbund. Er aktiv i navnefest komiteen og er med på å arrangere navnefest seremonier. Har tidligere sittet i styret for lokallaget i Amnesty. Anonymous poster hash: e6b1d...289
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Har vært aktiv i Mental Helse og er nå aktiv i Bipolarforeningen. Anonymous poster hash: 51426...74f
Millimani Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Er dere imot eøs-avtalen også? Hva med schengen? Kan du ikke bare lese litt om det 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Er dere imot eøs-avtalen også? Hva med schengen? Vet ikke hvem du sikter til når du sier "dere". Jeg har aldri vært med i Nei til EU. Men du kan sikkert lese litt om syn på eøs og schengen her http://www.neitileu.no. Anonymous poster hash: 16a87...33d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 HEF HumanEtisk Forbund. Er aktiv i navnefest komiteen og er med på å arrangere navnefest seremonier. Har tidligere sittet i styret for lokallaget i Amnesty. Anonymous poster hash: e6b1d...289 Dere som prøver å fjerne alle norske tradisjoner i skolene? Som har startet alt trøbbelet i media som har gitt islam/utlendinger skylden. Hmm Anonymous poster hash: 770b5...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå