Gå til innhold

bytte saksbehandler i bank

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

har nettopp bytta til DNB, men er ikke fornøyd med nåværende saksbehandler, så hvordan skal jeg gå frem å få bytta til en annen saksbehandler? googla og styrt på nett men finner ingenting..

Anonymous poster hash: ab427...046
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

har nettopp bytta til DNB, men er ikke fornøyd med nåværende saksbehandler, så hvordan skal jeg gå frem å få bytta til en annen saksbehandler? googla og styrt på nett men finner ingenting..

Anonymous poster hash: ab427...046

Du spør saksbehandleren om du kan få bytte?

Evt. ring banken og forklar situasjonen og be om å få prate med noen som kan fikse dette uten at du trenger å prate med nåværende sakbehandler.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke ønsker å snakke med saksbehandleren i det hele tatt, så ta kontakt med DNB og be om å få snakke med noen andre på samme avdeling. De er ikke vanskelige i forhold til dette - kunden har alltid rett osv ;) Du kan evt ringe kundeservice, og spørre dem om de kan overføre deg til en annen saksbehandler på samme avdeling

Anonymous poster hash: 5a910...bfd
Skrevet

Jeg har også tenkt det samme (også hos DNB - samme person mon tro ;) ). Når jeg hadde et spørsmål sendte jeg en melding fra meldingsboksen i nettbanken. Fikk svar fra en i kundeservice og holdt kontakten med henne.

Hvis ikke det fungerer, kan du ta kontakt med DNB og spørre.

Min saksbehandler er noe treg og liker ikke helt 'vibbene' hennes. Min søster har samme og hun sa også at hun ikke var fornøyd.

Anonymous poster hash: db742...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...