Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg og kjæresten ha snart 2 års jubileum og jeg lurer på hvordan folk pleier og feire sånt? Vi har ikke feirt andre "jubileum" som 1 mnd, 2 mnd, 3mnd osv. så jeg tenkte at vi burde feire dette på et vis.

Men hvordan? og bør kjøpe noe til ham, i så fall hva ? Hvordan feirer dere deres jubileum ? :)

Hilsen Martha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har pleid å gå ut og spise og dra på kino. Noen jubileer har vi kjøpt ting til hverandre, andre ikke. Litt tilfeldig. :)

Skrevet

Vi er ikke egentlig heller så veldig opptatt av slike jubileum og har ikke markert det så veldig. Men det går jo an å reise bort en langhelg for eksempel, la det være en fin markering, kanskje til og med spandere på seg spahotell. Eller så går det jo an å gå ut og spise en fin middag på restaurant. Foretrekker opplevelser fremfor materielle gaver jeg, føler man får så mye mer sammen da :)

Skrevet

Snak k med han og så finner dere på noe dere begge synes er hyggelig? Vi er ikke så opptatt av sånt egentlig. Har aldri kjøpt gave til hverandre, men det har hendt vi har gått ut og spist eller gjort noe annet hyggelig sammen (kino, teater, museum, utstilling, etc.)

Anonymous poster hash: e93d2...d38
Skrevet

Vi dro på hytten hans og lagde kjempe god middag, herlig dessert.. Så film, spilte monopol og bare koste oss :-) Kjøpte gave til hverandre, selv liker jeg å kjøpe noe som er litt mer spesielt enn en skjorte når det er jubileum :-)

Anonymous poster hash: cfc8a...ae0
Skrevet

Vi har pleid å reise bort og gjøre noe hyggelig sammen. :) men man trenger jo ikke det heller, hvis man ikke har råd. Man kan jo også ha en hyggelig kveld hjemme med middag eller ute på restaurant. Dere må jo se an hvordan deres forhold er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...