AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Ønsker meg en ny parfyme. Har ikke kjøpt på flere år og aner ikke hvor det lønner seg å kjøpe. Kicks osv er ikke noe alterantiv da prisen er skyhøy. Er det noen nettbutikker som selger rimelig der det ikke er fare for falske produkter eller bør jeg vente til jeg skal på en utelandsreise i sommer å satse på taxfree? Anonymous poster hash: 4f80c...146
Gjest Kv84 Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Kjøp såpass mye sminke på et parfymeri, slik at du får med masse prøver på parfyme. Det er jo gøy å bytte på litt parfyme hver dag.
missdior Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Jeg handler på parfymeri. Ja, det er dyrt, men du vet at du får ekte produkter.
Jolene Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Handler på Taxfree. Dior koster så mye i vanlige butikker, og bruker kun eu de parfum(=dyrt!), så da venter jeg til jeg eller noen jeg kjenner skal ut på reise. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Jeg gjør meg noen gode handler på Bli Vakker.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Har også gjort noen pangkjøp på Yve Rocher. Kan trygt anbefale Voile D'Ambre, Tendre Jasmine og Vanille Noir. Fikk 30 ml Neroli i julegave, men den har jeg fremdeles ikke prøvd ut, så den aner jeg ikke hvordan er. Dog er Neroli det de kaller duften av appelsinskall, så den lukter nok litt bitter appelsin til å begynne med, det kan bli lekkert om noen måneder. Har også tidligere hatt flasker av Comme Une Evidence og Moment de Bonheur, som er rosedufter, men der kjøpte jeg ikke igjen parfymene, men elsker serienes dusjsåpe og bodylotion. Foretrekker faktisk Come un Evidence Homme, som er en roseduft for menn, og den er steikegod, så den har jeg kjøpt ei flaske til av. Menn elsker den, lurer på hvorfor. Endret 17. januar 2014 av Gjest
Neket Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Velassorterte Cubus har en del annet enn disse billige popstjerneparfymene. Jeg handler mest på taxfree, men da vet jeg ofte hva jeg vil ha på forhånd, prøvd det jeg skal ha i forkant.
Hecubaa Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Jeg handler stort sett parfyme på Kicks, og som medlem får man ofte rabattkuponger og denslags så jeg er veldig fornøyd med det
Tippy Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Strawberrynet og nordicfeel kjøper jeg mye parfyme fra, har veldig gode priser.
fresia Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 handler som regel på taxfree. reiser til utlandet 2-3 ganger i året og kjøper nesten alltid med en parfyme. er det ingen du kjenner som skal reise utenlands som kan kjøpe for deg da?
isbjørnungen Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Mamma elsker å kjøpe parfyme til meg til jul. Hun bruker de siste månedene før jul til å snikprøve parfymer på meg. I år ble det Georgio Armani (?) med Si. Aldri vært så fornøyd med en parfyme før Edit: Poenget var vel at jeg aldri har kjøpt en parfyme selv. Men ellers handler jeg på Kicks, synes det er greie medlemsrabatter der =) Endret 21. januar 2014 av isbjørnungen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå