Bygdejenta Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Dager og uker går FORT når en planlegger bryllup... Og allerede mange måneder før selve dagen har jeg mareritt om ting jeg har glemt til bryllupet Da er det snakk om viktige ting som mat, prest, fotograf osv. Men det er jo så mange små ting, som kan være vel så viktig, som er så lett å glemme. Det er for eksempel litt dumt om en ikke har kaffe til kaffen... Så hva om DU kan gi meg noen gode tips om hva man må huske til den store dage, både viktige og mindre viktige ting! Jeg kan begynne med noe av det jeg allerede har på min liste: Servise (holde festen selv) Glass til middag Kopper og fat til kaffe Glass til fest Isbiter Blandevann Bord og stoler Partytelt Sitteplass i teltet Plass til musiker Duker Bordpynt Stearinlys til lokalet Lysholder til stearinlys Pledd til de kalde Do-kurv Bordkort, meny og kirkeprogram Underholdning for barna Lommetørkle til kirka!! Endret 18. januar 2014 av Bygdejenta
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Kanskje denne kan hjelpe litt? Ting som dere glemte til deres bryllup Anonymous poster hash: 998d2...59c
Bygdejenta Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2014 Ja, den var fin Synd det er så dårlig søkefunksjon på forumet, kan gå glipp av mange gode diskusjonar...
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Husk lommetørkle til kirka Anonymous poster hash: b8907...807
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Brudgommen Anonymous poster hash: d17c6...6af 1
Bygdejenta Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2014 Lommetørkle er eit godt tips :-) Og det hadde vore fyrktelig synd om eg hadde glømt Brudgommen, men rekner tross alt med at han klare å huska seg sjølv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå