Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i et halvt år og vært sammen i to måneder. Men jeg har fått vite deler av fortiden hans som rett og slett er så uakseptabel at jeg fullstendig vurderer å slå opp. Det er mange ting jeg aksepterer, som regel forblir fortid nettopp det. Men her er noen punkter:

*Ni ganger utro mot eksen sin.

*Strippeklubber bak ryggen hennes.

*Vold og mishandling

*Løgner i flere år

*Sterk sjalusi mens han var sammen med henne

*Slapp ikke taket i henne før flere år etter brudd

Jeg vet hvem eksen hans er (har visst hvem hun er før jeg traff han) og inntrykket har alltid vært at hun er en ordentlig og god jente. Vurderer faktisk å snakke med henne for å høre videre hva dette går ut på. Men jeg er usikker på om det i det hele tatt er vits? Kan et slikt menneske endre seg?

Herregud... blir kvalm.

Anonymous poster hash: 4fc48...7e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg unna først som sist. Så lenge han ikke har gjort noe radikalt for å endre oppførselen sin, dvs terapi. Slike menn endrer seg ikke uten hjelp.

LØP!

• Liker 4
Skrevet

Kom deg ut av det med en gang før det er for seint. Om han blir for knyttet til deg før du bryter ut vil du kunne få et helvete og slite med han i årevis etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Kom deg vekk fra han...han kommer ikke til å endre seg. Det er det få slike som gjør selv med terapi.

Anonymous poster hash: 666fc...e6a

• Liker 2
Gjest Kasøblå
Skrevet (endret)

Hadde ikke klart å gamble med meg selv på denne måten.

Endret av Kasøblå
Skrevet

Da snakker du mest sannsynlig genetisk disponert for vold.

Ikke vær dum. Løp så raskt bena kan bære deg!

Anonymous poster hash: bbec5...e6f
Gjest Coolaid
Skrevet

Dette er ikke et tvilstilfelle. Å involvere seg med et slikt menneske, eller håpe på et næringsrikt forhold for resten av livet, er vel utelukkende naivt å tro at det skal gå bra.

Skrevet

Dette er ikke mye å lure på. Pakk sakene og dra med en eneste gang. Ikke sitt å vent på å få juling.

• Liker 1
Skrevet

Nesten som å høre eksen til eksen min.....hun ringte meg faktisk og jeg fortalte henne helt rolig og forklarende hvordan forholdet vårt var, men hun trodde tydeligvis ikke på meg og valgte å bli...vel.....to år senere var hun og dattera på krisehjem.

• Liker 1
Skrevet

Som de andre sier, kom deg vekk! Du vet jo aldri hvordan han kan utvikle seg til å bli! De aller fleste er veldig snille å gode når nyforelskelsen fortsatt er i luften, men når det har lagt seg og hverdagen treffer inn, da kan ulven komme frem fra den mørke skogen.

• Liker 2
Skrevet

Hadde hengt opp kroker, hengelås og kjettinger på døra

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Sier som de andre, dette er ikke noe å lure på engang.

Kan godt hende at han har forandret seg altså, men jeg hadde ikke hatt noen interesse av å være forsøkskanin.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville trodd at med kunnskapen du sitter med nå, så vil all respekt du har hatt for ham forsvinne på et blunk. Og vil/kan du egentlig være sammen med en fyr du ikke respekterer?

• Liker 2
Skrevet

Fortiden der sier mye om hans personlighet. Det er dritvanskelig å endre selv når man går inn for det i form av terapi. Så godt som umulig, vil noen si. Ja, han kan lære seg modnere måter å oppføre seg på, men gidder du vente og risikoen det medfører?

Anonymous poster hash: 4d325...aec
  • Liker 1
Skrevet

Nei folkens, dere har helt rett, og dere sier det samme som går i mitt tankekjør rundt dette.

Du som nevner dette med respekt: word. Dette har du helt rett i. Jeg sitter her kvalm, så det er nok respekten min for han som også koster. Først lyttet jeg til det han sa, fikk historien i fanget og der og da var det litt fjernt for meg. Etter noen dager så begynner det å gå opp for meg hva jeg har hørt og hva han har gjort, både som person og mot andre.

Dere skjønner nok hva jeg skal gjøre. God helg, og takk for svar.

Ts.

Anonymous poster hash: 4fc48...7e1
  • Liker 2
Skrevet

Får håpe han lar deg gå uten å lage ett helvette! :S

Anonymous poster hash: 759b7...1a4

Skrevet

Du da holder du deg unna! Dette mener jeg seriøst! Noen i familien min opplevde det samme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...