Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guud, så flaut. Var sikker på at han var dratt på jobb, og jeg gikk ut i stua, splitter naken opptatt av mobilen. Så detmed ikke med det første at han satt i soffaen. Herr-re-gud, ser for seg at det kan bli litt kleint når han kommer hjem fra jobb. Jeg begynte bare å le fordi jeg skvatt sånn og løp inn på rommet igjen. Uff...! Haha.

Anonymous poster hash: e7619...dd6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det var meg.. Så sykt kleint! Hvor gammel er du forresten?

Anonymous poster hash: 4cdf1...0b5
  • Liker 1
Skrevet

Altfor kleint!! :P 18.. Ts

• Liker 1
Skrevet

Hvordan reagerte han da? Var han bare stille når du gikk rundt?

Gjest TheRighteous
Skrevet

Han kunne lagd en eller annen lyd da, for å vise at han var der.

Skrevet

Stod bare i døra fra rommet til stuen og tastet på mobilen. Trur ikke jeg stod der såå lenge, selv om det føltes som en evighet :( Han lo litt selv når jeg begynte å le, men jeg spurte jo inn på rommet så snart jeg så han!

Ts

Skrevet

Spurta*

Gjest Elseby13
Skrevet

Det er faren din. Slapp av. Antagelig har han glemt hele episoden allerede.

PS: det er tilbud på badekåpe på lindex nå..

Skrevet

Hvordan reagerte han da? Var han bare stille når du gikk rundt?

En normal far reagerer ikke i det hele tatt på å se sin datter naken.

Anonymous poster hash: 96672...f44

• Liker 19
Skrevet

Herregud er det virkelig så farlig?? Så min far naken mange ganger og han meg kunne ikke brydd meg mindre. Det er faren din!

• Liker 10
Skrevet (endret)

Slapp av, det går bra :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Det er faren din. Slapp av. Antagelig har han glemt hele episoden allerede.

PS: det er tilbud på badekåpe på lindex nå..

Hahaha, der lo jeg godt. Jaa, klarer heldigvis å se på det som litt komisk. Ikke såå big deal, bare j*vlig flaut der og da. Håper det er glemt! TS

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er pappa selv og har heldigvis ikke sett min tenåringsdatter naken. Men hadde det skjedd ville jeg bare laget en liten morsom ting ut av det. Ikke for at hun skal føle seg dum, men selvfølgelig for at hun skal føle seg bedre. Slapp av, pappaen din bryr seg ikke. Dette er bare et av livets morsomme og kleine øyeblikk.

Skrevet

Mamma`n og pappa`n din kommer neppe til å ha sex på lenge :fnise:

Gjest Elseby13
Skrevet

Mamma`n og pappa`n din kommer neppe til å ha sex på lenge :fnise:

For en idiot-kommentar.

Skrevet

Guud, så flaut. Var sikker på at han var dratt på jobb, og jeg gikk ut i stua, splitter naken opptatt av mobilen. Så detmed ikke med det første at han satt i soffaen. Herr-re-gud, ser for seg at det kan bli litt kleint når han kommer hjem fra jobb. Jeg begynte bare å le fordi jeg skvatt sånn og løp inn på rommet igjen. Uff...! Haha.

Er pappa selv og bare slapp av.

Han ser deg sikkert som litjepia fortsatt:-)

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Skjønner at det er flaut ;) men han glemmer det nok fortere enn du gjør. Prøv å ikke tenk på det mer :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke døtre, men når jeg en sjelden gang er hjemme og ser lillesøsteren min på 18 løpe fra badet til rommet sitt i bare undertøy eller mindre er det absolutt ikke "liker hva jeg ser" som går gjennom hodet på meg. Det er mer en sånn "meh, ka skjer" -tanke. Selv om hun antageligvis er både sexy og tiltrekkende for mange mannfolk, er jeg bare helt likegyldig. Samme med storesøsteren min, men hun hadde jeg nok ikke likt uansett.....

Anonymous poster hash: d6d42...3c5
  • Liker 3
Skrevet

Flaut der og da, men han bryr seg ikke og har allerede glemt det. Bare å slappe av.

Anonymous poster hash: 12810...1e5
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...