Gå til innhold

Hvordan plassere han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som jeg liker utrolig godt, men som venn eller noe mer? Han her er litt vanskelig. Har ikke vært venner så alt for lenge, men hver gang vi møtes og sover sammen begynner vi å kline og kose både på natten og når vi våkner om morgenen, vi oppfører oss som et par når vi er sammen alene, det bare faller naturlig. Vi koser og klemmer mye ellers også. Vi har ikke hatt sex, da jeg for min del mener dette er langt utenfor hva jeg gjør med mine venner. Jeg må klare å plassere han, men vet ikke helt hvordan. Om vi bare skal være venner bør ikke denne kosingen fortsette da jeg er redd for å utvikle følelser for han. Det er ingen hemmelighet at flere av mine forhold har startet i godt vennskap men ikke endt i det. Jeg vil enten ha han som bare venn ellers må vi prøve å se om det er noe mer. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal ta opp dette med han uten at det skal bli flaut eller vanskelig, jeg synes sånt er vanskelig å snakke om. Ber ikke dere overanalysere hva han tenker, for det vet ingen av oss, men han liker meg nok godt. Tok det opp med han en gang hvor spurte hva som skjedde etter vi hadde sovet sammen og kost masse en natt, jeg sa det kanskje var litt dumt (prøvde å hinte til at vi bare er venner), men han mente det var utrolig koselig. Jeg synes det begynner å bli litt vanskelig hele greia, og lurer på hva jeg bør gjøre. Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal finne ut av dette?

Anonymous poster hash: 4e004...a51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor leker du sånn med følelsene hans? Om du bare vil ha en venn, gjør du ikke sånn mot andre mennesker.

Anonymous poster hash: 0e4ea...078
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor leker du sånn med følelsene hans? Om du bare vil ha en venn, gjør du ikke sånn mot andre mennesker. Anonymous poster hash: 0e4ea...078

Hva mener du med det? Leste du i det hele tatt hva jeg skrev. Jeg er jo absolutt interessert i han, men virker ikke som han vil noe mer, da han ikke har tatt noe initiativ til noe mer bortsett fra kos og ville ha sex med meg, noe han har forstått at ikke vil skje, da jeg ikke har sex med hvem som helst. Vil bare vite hvor jeg har, men hvordan? Vil gjerne prøve å ha han som noe mer jeg, men hvordan kan jeg finne ut det? Leke med følelsene hans, nei det gjør jeg ihvertfall ikke :)

Anonymous poster hash: 4e004...a51

Skrevet

Hvorfor leker du sånn med følelsene hans? Om du bare vil ha en venn, gjør du ikke sånn mot andre mennesker.

Anonymous poster hash: 0e4ea...078

Øh. Hvordan vet du at det ikke er han som leker med hennes følelser?

Anonymous poster hash: 6a3e5...c84

Skrevet

Ta en lang seriøst prat om dette bare dere to, enten så går det bra eller så går det ikke bra, men du må nesten bare gjøre det så du/dere finner ut av det og kan gå videre som kjærester eller venner eller ikke noe som helst.

Anonymous poster hash: a34d7...e1a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...