AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jeg hater det stygge fjeset mitt - det er så voldsomt ... Har fått høre at jeg er stygg hele livet, og jeg har alltid ønsket at jeg hadde et pent eller søtt ansikt. Dessverre er jeg født med dette ansiktet, og jeg klarer ikke godta det. Jeg har gått til psykolog, men de ba meg bare om å sminke meg ... jeg har prøvd å sminke meg, men føler jeg blir enda mer stygg enn jeg allerede er. Det ser virkelig ikke bra ut... Jeg har hele livet ønsket operere ansiktet mitt. Ønsker å være pen som alle andre. Ønsker å føle meg pen... Er så lei av å bli sett på som den stygge, men noen må jo være stygg også. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor jeg lever i det hele tatt, men jeg tenker at det er fordi andre skal føle seg bra? Anonymous poster hash: dd7e4...cb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Hvis du sliter såpass med det ville jeg gått for plastisk kirurgi! Anonymous poster hash: 87ea5...be3 3
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Spørsmål: Hvor gammel er du? Folk kan være ufattelig slemme, det betyr ikke at du er stygg av den grunn :/ Hev deg over de!! Edit: Fra det jeg leser, så tror jeg at du tror at du er stygg, fordi at du har tatt det så innopå deg hva de andre har sagt at du rett å slett tror det selv? Endret 17. januar 2014 av Frk.K 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Hvis du sliter såpass med det ville jeg gått for plastisk kirurgi! Anonymous poster hash: 87ea5...be3 Ja, det har jeg tenkt på helt siden jeg var 10 år. Men det har bare blitt med tanken, for jeg er veldig redd for å bli operert og sånt... Anonymous poster hash: dd7e4...cb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Spørsmål: Hvor gammel er du? Folk kan være ufattelig slemme, det betyr ikke at du er stygg av den grunn :/ Hev deg over de!! Edit: Fra det jeg leser, så tror jeg at du tror at du er stygg, fordi at du har tatt det så innopå deg hva de andre har sagt at du rett å slett tror det selv? Jeg blir snart 33 år. Jeg klarer ikke glemme sårende og stygge ting folk sier om utseendet mitt... Anonymous poster hash: dd7e4...cb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Sliter med et lignende problem, bare at det er noe annet med kroppen min, og jeg kan ikke operere det. Opplever ofte at folk enten stirrer, tar bilder med mobilen eller flirer av meg. Mitt råd er å finne noe som betyr noe i livet og prøve å fokusere på det, for min del er det studier og tv-serier. Anonymous poster hash: 9f5e6...85a
frøkenkoz Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Hvorfor trur du at du er stygg ? Hva er det som er stygt mener du selv ? Har folk sagt dette til deg ? Isåfall hvem ?
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Jeg blir snart 33 år. Jeg klarer ikke glemme sårende og stygge ting folk sier om utseendet mitt... Anonymous poster hash: dd7e4...cb9 Så om folk på 33 år går rundt å kaller deg stygg? Hvem er det som er stygg her? Det er disse folka som sier det, finnes da begrensninger på hvor barnslig man kan være :S Jeg tror nok ikke at du er stygg, tror du bare tror det selv fordi at du har blitt så vandt til å høre det.. Endret 17. januar 2014 av Frk.K 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Sliter med et lignende problem, bare at det er noe annet med kroppen min, og jeg kan ikke operere det. Opplever ofte at folk enten stirrer, tar bilder med mobilen eller flirer av meg. Mitt råd er å finne noe som betyr noe i livet og prøve å fokusere på det, for min del er det studier og tv-serier. Anonymous poster hash: 9f5e6...85a Uff, det hørtes jo helt forferdelig ut. Har du lyst til å fortelle om ditt problem? Anonymous poster hash: dd7e4...cb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Hvorfor trur du at du er stygg ? Hva er det som er stygt mener du selv ? Har folk sagt dette til deg ? Isåfall hvem ? Jeg har så stygt ansikt ... er mindre pen. Eller jeg er styggere enn mindre pen... Nesa er rar og ansiktsformen er merkelig. Hele væremåten min er spesiell, så det er ikke rart at folk ler av meg bak ryggen min og gir hverandre blikk. Broren min fortalte meg for et par år siden av grunnen til at jeg var singel, var fordi jeg ikke akkurat var noen skjønnhet. (Han er forresten gift og har barn.) Så hadde jeg et pent bilde av meg stående fremme ... ja, pent og pent, det var iallfall av de bedre bildene av meg. Da presterer en venninne av meg å si at "så pen var jeg ikke i virkeligheten." Har fått noen flere kommentarer også, men kommer ikke på i farten. Ellers er det mer holdningen til folk jeg har lagt merke til. De er så negative til meg, og de vil ikke ha noe med meg å gjøre. Har gang på gang opplevd å bli utestengt av andre, og det tror jeg er fordi jeg ikke var kul nok eller pen nok eller bra nok. Anonymous poster hash: dd7e4...cb9
Gjest TheRighteous Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har så stygt ansikt ... er mindre pen. Eller jeg er styggere enn mindre pen... Nesa er rar og ansiktsformen er merkelig. Hele væremåten min er spesiell, så det er ikke rart at folk ler av meg bak ryggen min og gir hverandre blikk. Broren min fortalte meg for et par år siden av grunnen til at jeg var singel, var fordi jeg ikke akkurat var noen skjønnhet. (Han er forresten gift og har barn.) Så hadde jeg et pent bilde av meg stående fremme ... ja, pent og pent, det var iallfall av de bedre bildene av meg. Da presterer en venninne av meg å si at "så pen var jeg ikke i virkeligheten." Har fått noen flere kommentarer også, men kommer ikke på i farten. Ellers er det mer holdningen til folk jeg har lagt merke til. De er så negative til meg, og de vil ikke ha noe med meg å gjøre. Har gang på gang opplevd å bli utestengt av andre, og det tror jeg er fordi jeg ikke var kul nok eller pen nok eller bra nok. Anonymous poster hash: dd7e4...cb9 Fy faen, så grusomt av de! Har ikke ord. Hva er dette for noen mennesker? 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Husker ei jente på VGS, ca 1.80 høy og lam i hele venstresiden av ansiktet hennes om jeg husker riktig. Uansett hun var rett og slett ikke særlig pen i det hele tatt, snakket sært og var i bunn og grunn ikke noe å skryte av. Men hvem som helst kunne ha datet henne allikevel uten å bli sett ned på eller at noen syntes det var sært. Hvorfor? Jo fordi hun var fit, skikkelig fit håndballjente som fint kunne gå lange turer i fjellet, klatre eller ta en lang og god kajakktur. Et flott ansikt er en ting, og det er absolutt fint å ha. Men det som er minst like viktig er å være ei jente som en mann kan trives med hver eneste dag. Det er mange som snakker ned om å "overkompansere" for sine feil, men det funker virkelig bra og det er utrolig mange mannfolk der ute som fint kan slå seg til ro med ei litt mindre attraktiv jente så lenge hun er morsom å være med. Samtidig lurer jeg på hva som er problemet? Er det huden din? Formen på ansiktet? Du sier nesa er rar, men det er jo null stress å få fikset på, men væremåten og andre ting er litt vanskeligere. Og har du en god utdanning? Da går det an å bli litt radikal, feks jobbe via nettet og bo i et annet land. Hvis du selv klarer å skape deg et liv som du virkelig trives med uavhengig av andre mennesker så vil det og være en veldig attraktiv kvalitet. Ha det litt gøy, være litt kul, ta et dykkerkurs? Jeg har selv opplevd å være utestengt fra alt av sosiale aktiviteter, men andre folk kommer ikke til å forandre seg. Og det er ikke akkurat morro å være sammen med andre fordi de henger med deg av veldedighet. Anonymous poster hash: d8658...96f 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Fy faen, så grusomt av de! Har ikke ord. Hva er dette for noen mennesker? Jeg vet ikke, men de sier det er så lett å være slem mot meg. Det sier veldig mange ... Anonymous poster hash: dd7e4...cb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Husker ei jente på VGS, ca 1.80 høy og lam i hele venstresiden av ansiktet hennes om jeg husker riktig. Uansett hun var rett og slett ikke særlig pen i det hele tatt, snakket sært og var i bunn og grunn ikke noe å skryte av. Men hvem som helst kunne ha datet henne allikevel uten å bli sett ned på eller at noen syntes det var sært. Hvorfor? Jo fordi hun var fit, skikkelig fit håndballjente som fint kunne gå lange turer i fjellet, klatre eller ta en lang og god kajakktur. Et flott ansikt er en ting, og det er absolutt fint å ha. Men det som er minst like viktig er å være ei jente som en mann kan trives med hver eneste dag. Det er mange som snakker ned om å "overkompansere" for sine feil, men det funker virkelig bra og det er utrolig mange mannfolk der ute som fint kan slå seg til ro med ei litt mindre attraktiv jente så lenge hun er morsom å være med. Samtidig lurer jeg på hva som er problemet? Er det huden din? Formen på ansiktet? Du sier nesa er rar, men det er jo null stress å få fikset på, men væremåten og andre ting er litt vanskeligere. Og har du en god utdanning? Da går det an å bli litt radikal, feks jobbe via nettet og bo i et annet land. Hvis du selv klarer å skape deg et liv som du virkelig trives med uavhengig av andre mennesker så vil det og være en veldig attraktiv kvalitet. Ha det litt gøy, være litt kul, ta et dykkerkurs? Jeg har selv opplevd å være utestengt fra alt av sosiale aktiviteter, men andre folk kommer ikke til å forandre seg. Og det er ikke akkurat morro å være sammen med andre fordi de henger med deg av veldedighet. Anonymous poster hash: d8658...96f Jeg har dårlig selvtillit og sliter med et dårlig selvbilde. Har ingen utdannelse utover vgs. Føler jeg er for stygg til å vise meg ute, og så har gjemt meg inne store deler av 20-årene. Jeg syns det er trist at jeg har kastet bort 20-årene mine på isolasjon, men jeg trengte hjelp ... Anonymous poster hash: dd7e4...cb9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Hvis du sliter såpass med det ville jeg gått for plastisk kirurgi! Anonymous poster hash: 87ea5...be3 What! Hvis du sliter såpass ville jeg funnet meg en annen psykolog, som ikke foreslo sminke. Ingenting som tyder på at folk som tar plastisk kirurgi får det noe bedre med seg selv, snarere tvert imot. Anonymous poster hash: a7f9c...fe4 1
Gjest Mupsi Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Kan vi se bilde av ansiktet ditt? Så kan du få noen konstruktive råd mtp hva du eventuelt kan gjøre for å forbedre utseende ditt. Hvis du ikke tørr å legge ut her så kan du sende meg en pm med bilde hvis du vil? Jeg er snill men gir konstruktive tips.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 What! Hvis du sliter såpass ville jeg funnet meg en annen psykolog, som ikke foreslo sminke. Ingenting som tyder på at folk som tar plastisk kirurgi får det noe bedre med seg selv, snarere tvert imot. Anonymous poster hash: a7f9c...fe4 Da er det oftest snakk om de som ser bra ut men vil forbedre seg med silikonpupper og sånn. Blir noe annet med de som virkelig trenger det for å kunne se vanlige ut. Anonymous poster hash: 0e344...e19
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Du nevner nesa og rar ansiktsform. Det har jeg også. Ikke slik at jeg anser meg selv som stygg, men jeg ser jo at jeg ville vært ti ganger penere - og det er faen ikke kødd en gang - om bare nesa hadde vært nettere. Sånn som den er nå, er alt som kan være galt, galt. Fæl neserygg, altfor bred, store nesebor, nedover-tupp, og attpåtil porer. Burde ikke vært lov! Ansiktsformen er ikke særlig pen heller, jeg ser "klumpete" ut, og i visse lys ser jeg helt begredelig ut... Men likevel liker jeg å tro at bare jeg får fikset nesa, kan jeg overleve resten. Så det er mitt mål. Jeg skal operere nesa så snart jeg har spart opp pengene og funnet en god kirurg, og så skal jeg jobbe med utseendet mitt og selvfølelsen derfra. Jeg vet man ikke skal basere selvfølelsen på utseendet, men når det er noe som nokså objektivt trekker ned ansiktet såpass mye, synes jeg man har lov til å forandre på det. Klem til deg, TS! Anonymous poster hash: a388f...7d9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har også ei venninne som er kjempestygg, TS. Men hun har mange venninner, og venninnene hennes elsker henne, inkludert meg. Hvorfor? Fordi hun har en utrolig flott personlighet og er verdens snilleste jente. Alt handler ikke om utseendet. Anonymous poster hash: 3d587...5f5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har også ei venninne som er kjempestygg, TS. Men hun har mange venninner, og venninnene hennes elsker henne, inkludert meg. Hvorfor? Fordi hun har en utrolig flott personlighet og er verdens snilleste jente. Alt handler ikke om utseendet. Anonymous poster hash: 3d587...5f5 og ikke blitt trakkasert pga utseendet, derfor ikke bli minnet om trakkaseringen hver gang hun ser seg selv i speilet. Anonymous poster hash: 0e344...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå