Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld var jeg på kino, og jeg hadde gledet meg lenge til å se denne filmen.

Jeg satt alene, men så kom det et par som satte seg ved siden av meg.

Filmen begynte og alle ble stille, men paret ved siden av meg åpnet en flaske vin og heller det i vinglass.

Så kysser og kliner de en del under filmen, småprater og småfniser innimellom.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk går på kino når de ikke følger med?

Og de ødelegger jo kino-opplevelsene til de som sitter nærmest de.

Sukk fra meg!

Anonymous poster hash: 82734...de8
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender jeg jekker etpar øl osv på kino.... dette fordi vi ikke har et sted å ha nach og Fordi at kinoen her ligger rett ved siden av utestedene. Koser oss med film,øl og latter..

Anonymous poster hash: 02330...105
Gjest TheRighteous
Skrevet

Sykt uhøflig! Hadde hysjet på dem.

• Liker 2
Skrevet

Hender jeg jekker etpar øl osv på kino.... dette fordi vi ikke har et sted å ha nach og Fordi at kinoen her ligger rett ved siden av utestedene. Koser oss med film,øl og latter..

Nach? men pleier kinoen å sende filmer på nattestid da? Eller tenkte du på formiddagen? :)

• Liker 1
Skrevet

Greit om det er en morsom film, da blir det mye latter, men dette her var mer en spenningsfilm..

Anonymous poster hash: 7d5e5...a40

Skrevet

Nach? men pleier kinoen å sende filmer på nattestid da? Eller tenkte du på formiddagen? :)

Han mener nok vors ;)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke opplevd noen som har drukket alkohol. Hadde jeg gjort det måtte jeg løpt frem og tilbake fra salen til do hele tiden!

Men enig at det er irriterende om noen fniser og kliner ved siden av. h-ar opplevd at folk klår på hverandre også (ikke stryke på låret, men KLÅ). Ubehagelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener kino er utrolig lite egnet for date..

• Liker 1
Skrevet

Har ikke opplevd noen som har drukket alkohol. Hadde jeg gjort det måtte jeg løpt frem og tilbake fra salen til do hele tiden!

Men enig at det er irriterende om noen fniser og kliner ved siden av. h-ar opplevd at folk klår på hverandre også (ikke stryke på låret, men KLÅ). Ubehagelig.

Skulle hatt sånne skylapper på øyenen så jeg bare så filmlerretet. ;)

• Liker 1
Skrevet

Greit å gå om man faktisk ønsker å se kinoen. Men om man vil prate og kline, så burde man ikke bruke kinoen da man ødelegger kino-opplevelsene for andre...

• Liker 5
Skrevet

har blitt sugd og har fingra på øverste rad på kino før. Du vet aldri hva som skjer i en kinosal.....

Gjest TheRighteous
Skrevet

har blitt sugd og har fingra på øverste rad på kino før. Du vet aldri hva som skjer i en kinosal.....

Håper salen nesten var tom? Æsj.

Skrevet

Så lenge det ikke er synlig for andre og kan plage de, så er det ok for meg. Men håper dere hadde hele bakerste rad alene...

• Liker 1
Skrevet

Håper salen nesten var tom? Æsj.

Eneste i salen selvfølgelig !

Gjest TheRighteous
Skrevet

Eneste i salen selvfølgelig !

Bra det da :laugh:

Skrevet

Greit å gå om man faktisk ønsker å se kinoen. Men om man vil prate og kline, så burde man ikke bruke kinoen da man ødelegger kino-opplevelsene for andre...

Er mer en kjæreste-ting å gjøre.

På en date skal man bli kjent med hverandre, prate osv.

Skrevet

Helt enig, med mindre en eller begge av de var så lite begavet at de ikke har noe å snakke om / ikke vil snakke med hverandre for å innse hvor lite begavet partneren faktisk er :/

Skrevet

Er mer en kjæreste-ting å gjøre.

På en date skal man bli kjent med hverandre, prate osv.

Sånn ja.

Husker da jeg var rundt 20-23 år og skulle på date. Da var vi så sjenerte at vi gikk på kino, også pratet vi bare litt før kinoen, men etter kinoen gikk vi tur hjemover og pratet. :)

Skrevet

Helt enig, med mindre en eller begge av de var så lite begavet at de ikke har noe å snakke om / ikke vil snakke med hverandre for å innse hvor lite begavet partneren faktisk er :/

Man trenger da ikke være mindre begavet fordi man går på kino sammen? Kanskje man bare er sjenert?

Gjest LongJohnson
Skrevet

Det er sykt irriterende, ja. Også irriterende med de som helt åpenbart har gått på kino bare for å hoste, harke og snyte seg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...