Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tara P-T
Skrevet

Kommer ikke til å klare meg uten

riviera-print 50-talls bikini fra Huit

hvit blondetopp m/spagehettistropper fra Hennes

røde piratbukser fra deguy

hvite ballerinasko m røde sløyfer fra LK Bennet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ballerinaskoene mine

linskjørt i forskjellige farger og fasonger

ett knalltøft skjørt fra panos emporio

høyhelte hvite sandaler

prikketing, elsker prikketing!

Gjest Elenath
Skrevet

Linbuksene mine (beige, lys blå og hvit)

Singleter uten utrigning (Kjøpte en av hver farge fordi jeg likte de så godt: turkisblå, hvit, rød, sort og beige)

Lange singleter fra bikbok i forskjellige farger.

Sommerfuglsandalene mine

Skrevet

Piratbuksa i lin som jeg kjøpte i fjor (leirfarge (kan jeg si det?))

en hvit DKNY t-skjorte

Tanktopper

og ennå uinnkjøpte plagg.. :tunge1:

Skal ha noen kjoler og skjørt av sesongen og sandaler med litt hæler.

Skrevet

Linskjørter

Sandaler

Alt som er hvit-farget-synes det er helt topp å gå i hvit når man er litt brun

Sommer pysj

Men en ting er at jeg HATER shorts!! :sur:

Gjest Seleena
Skrevet

Linkjolen, linskjørtet, linbuksa og den svarte trekantbikinien :wink:

Skrevet

Kjøpte meg en limegrønt linskjørt på Vero Moda i går - har på følelsen av at det blir MYE brukt i sommer!

Jeg kan nok heller ikke klare meg uten mine hvite DKNY fritidssko - passer til "alt" og er herlige å gå med.

Er ellers på jakt etter masse lekre sommerklær i knallfarger denne sommeren, spesielt rosa og lime. Deilig å være litt sukkersøt! :wink:

Skrevet

Har allerede brukt mye penger på sommerklær..spesielt i rosa og fersken...limefrønnfargen..og babyblå..

Kommer til å bruke alt..og shoppegal som jeg er blir det vel noe nytt hele tiden..

- Sommerkjolene

- Skjørt

- Sandaler

- Jeans pirat

- Tubetoppene og neck

Uff..det er vanskelig åplukke ut noe du tror dukommer til å bruke mye.. :roll:

Skrevet

kule fargefulle t skjorter/ topper m kult design eller tøffe meninger,labels :kul:

Gjest Tristessa
Skrevet

Slitte dongeribukser i kombinasjon med print-t-skjorter, stygg-skamkule solbriller og ballerinasko fra H&M.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg har kastet meg på turkistrenden i år, fått skikkelig dilla på turkis! :D Har ikke verdens beste økonomi til å shoppe som en gal alt jeg har lyst på, så jeg har satset på et par turkise basisplagg; singlet og topp, og dessuten tilbehør (sjal, belte). Kjempefint i kombinasjon med jeans eller lys begie/kitt. Er på jakt etter en billig, sommerlig veske med turkis i seg. :briller:

Jakter også på et nytt skjørt til sommeren, men ikke helt siker på hva jeg ser etter...

Skrevet

Hverdagssommerkjolene mine

Sandalene og sommerskoene mine

Linbuksene mine

Sommertoppene mine

Skrevet

Når jeg leser dette så får jg bare lyst til å grine! :grine:

Jeg så utrolig blakk akkurat nå!!

Men, jeg driver å går ned i vekt så jeg gleder meg til å passe inn i gamle plagg som jeg ikke har brukt på lenge.

F.eks. har jeg en knall rød sommerkjole med hette som jeg bare elsker som jeg snart passer inn i igjen.

Men, jeg blir nok shopping-gal jeg også snart, dvs. når skattepengene kommer! :P

Hardt å være student!!

Skrevet

*trøster*

Har kun kjøpt et par sko i år, jeg. Alle gromklærne er fra i fjor og mange år før det. Linbuksene fra flere år tilbake.

Skrevet

Jeg har to nydelige sommerkjoler, kjøpt i London tidlig i vår, som jeg gleder meg til å bruke. Men først må jeg bli brun, så jeg må nok vente litt enda... Jeg vet at de sitter som et skudd på meg :kul:

Og så ser jeg frem til å smyge inn i tennisskjørtet, ballerinaskoene og den rosa blondetoppen fra D&G.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kommer ikke til å klare meg uten :

sandaler :

http://www.newport-news.com/assets/prod_im...5/4s1017a_5.jpg

http://www.dinsko.no/cache/ttf/01176744b011679554.jpg

KLær :

noen eksempler

http://shop.hm.com/media/products/300/DXLA...ARGE0047641.jpg

http://shop.hm.com/media/products/300/DXLA...ARGE0044656.jpg

http://shop.hm.com/media/products/300/DXLA...ARGE0042756.jpg

Piratbukser, lette feminine blonde og linkjoler..

Annet :

Body shops e-vitamin ansiktspray! Veldig forfriskende i sommervarmen utenpå solfaktoren..

Kerastase soleilserien.

Hårklyper og pynt med sommerfugler på.. heldilla på sommerfugler og håret er bare i veien..

Solbriller ala j-lo... :D

Gleder meg til finværet :D

Gjest Coral
Skrevet

Linbukser og skjørt (Kjøpte et stilig i turkis for noen dager siden, tror det kommer til å bli mye brukt).

Sommertopper i farger som turkis, limegrønn, rødt, hvitt, rosa (Blitt en del nye i år, er jo så mange fine farger nå :) )

flipp-flopp sandaler, har i flere farger

Sommerkjoler ++

Gleder meg til å begynne å bruke både det jeg har kjøpt i år og tidligere, men her er det foreløpig alt annet enn sommervær - igår haglet det :roll:

Gjest Linda TV
Skrevet

Det blir lyse lette sommerkjoler det. Har nesten ikke handlet noe enda, men det blir snart.

Skrevet

Hehe, her er det det praktiske som råder:

- ermeløse topper som går helt opp til halsen (dekker solømfintlige steder men får fine brune armer)

- skjørt som tåler å sitte på gresset, som er lange nok til at man ikke ser oppunder når jeg krabber rundt med datteren min

- høyhælte sandaler, de jeg har og de jeg har tenkt til å kjøpe, og ballerinasko har jeg tenkt til å kjøpe

- den korte surfeshortsen og klikklakkene med blomst fra i fjor skal nok få kjørt seg, men er egentlig ikke så glad i shortser, ei heller piratbukser (uheldig når man ikke har så lange ben) eller lin (krøller, får knær...)

Skal shoppe i morgen jeg, tror jeg :sjarmor:

Gjest Ethereal
Skrevet

Tja, det blir en salig blanding:

*Sykkelklær, for jeg tilbringer mye av fritiden ute i skauen på terrengsykkel

*Ermeløse topper i hvitt, lyseblått, rødt

*Jeans miniskjørt

*Piratbukse i sporty-stil

*Sandaler; de nye fra Hilfiger og de sporty fra Nike

Ellers kommer mye an på været, siden vi egentlig har planlagt hjemmeferie (føler at januar-juni i utlandet er nok for min del).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...