Gjest Tara P-T Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Kommer ikke til å klare meg uten riviera-print 50-talls bikini fra Huit hvit blondetopp m/spagehettistropper fra Hennes røde piratbukser fra deguy hvite ballerinasko m røde sløyfer fra LK Bennet
LilleSol Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 ballerinaskoene mine linskjørt i forskjellige farger og fasonger ett knalltøft skjørt fra panos emporio høyhelte hvite sandaler prikketing, elsker prikketing!
Gjest Elenath Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Linbuksene mine (beige, lys blå og hvit) Singleter uten utrigning (Kjøpte en av hver farge fordi jeg likte de så godt: turkisblå, hvit, rød, sort og beige) Lange singleter fra bikbok i forskjellige farger. Sommerfuglsandalene mine
Windy Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Piratbuksa i lin som jeg kjøpte i fjor (leirfarge (kan jeg si det?)) en hvit DKNY t-skjorte Tanktopper og ennå uinnkjøpte plagg.. Skal ha noen kjoler og skjørt av sesongen og sandaler med litt hæler.
missfidget Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Linskjørter Sandaler Alt som er hvit-farget-synes det er helt topp å gå i hvit når man er litt brun Sommer pysj Men en ting er at jeg HATER shorts!!
Gjest Seleena Skrevet 20. mai 2004 #6 Skrevet 20. mai 2004 Linkjolen, linskjørtet, linbuksa og den svarte trekantbikinien
philippa starck Skrevet 20. mai 2004 #7 Skrevet 20. mai 2004 Kjøpte meg en limegrønt linskjørt på Vero Moda i går - har på følelsen av at det blir MYE brukt i sommer! Jeg kan nok heller ikke klare meg uten mine hvite DKNY fritidssko - passer til "alt" og er herlige å gå med. Er ellers på jakt etter masse lekre sommerklær i knallfarger denne sommeren, spesielt rosa og lime. Deilig å være litt sukkersøt!
Dagensdiva Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Har allerede brukt mye penger på sommerklær..spesielt i rosa og fersken...limefrønnfargen..og babyblå.. Kommer til å bruke alt..og shoppegal som jeg er blir det vel noe nytt hele tiden.. - Sommerkjolene - Skjørt - Sandaler - Jeans pirat - Tubetoppene og neck Uff..det er vanskelig åplukke ut noe du tror dukommer til å bruke mye..
lizzy x Skrevet 20. mai 2004 #9 Skrevet 20. mai 2004 kule fargefulle t skjorter/ topper m kult design eller tøffe meninger,labels
Gjest Tristessa Skrevet 20. mai 2004 #10 Skrevet 20. mai 2004 Slitte dongeribukser i kombinasjon med print-t-skjorter, stygg-skamkule solbriller og ballerinasko fra H&M.
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har kastet meg på turkistrenden i år, fått skikkelig dilla på turkis! :D Har ikke verdens beste økonomi til å shoppe som en gal alt jeg har lyst på, så jeg har satset på et par turkise basisplagg; singlet og topp, og dessuten tilbehør (sjal, belte). Kjempefint i kombinasjon med jeans eller lys begie/kitt. Er på jakt etter en billig, sommerlig veske med turkis i seg. Jakter også på et nytt skjørt til sommeren, men ikke helt siker på hva jeg ser etter...
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 Hverdagssommerkjolene mine Sandalene og sommerskoene mine Linbuksene mine Sommertoppene mine
Colargol Skrevet 20. mai 2004 #13 Skrevet 20. mai 2004 Når jeg leser dette så får jg bare lyst til å grine! Jeg så utrolig blakk akkurat nå!! Men, jeg driver å går ned i vekt så jeg gleder meg til å passe inn i gamle plagg som jeg ikke har brukt på lenge. F.eks. har jeg en knall rød sommerkjole med hette som jeg bare elsker som jeg snart passer inn i igjen. Men, jeg blir nok shopping-gal jeg også snart, dvs. når skattepengene kommer! Hardt å være student!!
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2004 #14 Skrevet 20. mai 2004 *trøster* Har kun kjøpt et par sko i år, jeg. Alle gromklærne er fra i fjor og mange år før det. Linbuksene fra flere år tilbake.
Fat Sally Lee Skrevet 20. mai 2004 #15 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har to nydelige sommerkjoler, kjøpt i London tidlig i vår, som jeg gleder meg til å bruke. Men først må jeg bli brun, så jeg må nok vente litt enda... Jeg vet at de sitter som et skudd på meg Og så ser jeg frem til å smyge inn i tennisskjørtet, ballerinaskoene og den rosa blondetoppen fra D&G.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #16 Skrevet 21. mai 2004 Kommer ikke til å klare meg uten : sandaler : http://www.newport-news.com/assets/prod_im...5/4s1017a_5.jpg http://www.dinsko.no/cache/ttf/01176744b011679554.jpg KLær : noen eksempler http://shop.hm.com/media/products/300/DXLA...ARGE0047641.jpg http://shop.hm.com/media/products/300/DXLA...ARGE0044656.jpg http://shop.hm.com/media/products/300/DXLA...ARGE0042756.jpg Piratbukser, lette feminine blonde og linkjoler.. Annet : Body shops e-vitamin ansiktspray! Veldig forfriskende i sommervarmen utenpå solfaktoren.. Kerastase soleilserien. Hårklyper og pynt med sommerfugler på.. heldilla på sommerfugler og håret er bare i veien.. Solbriller ala j-lo... :D Gleder meg til finværet :D
Gjest Coral Skrevet 21. mai 2004 #17 Skrevet 21. mai 2004 Linbukser og skjørt (Kjøpte et stilig i turkis for noen dager siden, tror det kommer til å bli mye brukt). Sommertopper i farger som turkis, limegrønn, rødt, hvitt, rosa (Blitt en del nye i år, er jo så mange fine farger nå ) flipp-flopp sandaler, har i flere farger Sommerkjoler ++ Gleder meg til å begynne å bruke både det jeg har kjøpt i år og tidligere, men her er det foreløpig alt annet enn sommervær - igår haglet det
Gjest Linda TV Skrevet 21. mai 2004 #18 Skrevet 21. mai 2004 Det blir lyse lette sommerkjoler det. Har nesten ikke handlet noe enda, men det blir snart.
Klips Skrevet 21. mai 2004 #19 Skrevet 21. mai 2004 Hehe, her er det det praktiske som råder: - ermeløse topper som går helt opp til halsen (dekker solømfintlige steder men får fine brune armer) - skjørt som tåler å sitte på gresset, som er lange nok til at man ikke ser oppunder når jeg krabber rundt med datteren min - høyhælte sandaler, de jeg har og de jeg har tenkt til å kjøpe, og ballerinasko har jeg tenkt til å kjøpe - den korte surfeshortsen og klikklakkene med blomst fra i fjor skal nok få kjørt seg, men er egentlig ikke så glad i shortser, ei heller piratbukser (uheldig når man ikke har så lange ben) eller lin (krøller, får knær...) Skal shoppe i morgen jeg, tror jeg
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #20 Skrevet 21. mai 2004 Tja, det blir en salig blanding: *Sykkelklær, for jeg tilbringer mye av fritiden ute i skauen på terrengsykkel *Ermeløse topper i hvitt, lyseblått, rødt *Jeans miniskjørt *Piratbukse i sporty-stil *Sandaler; de nye fra Hilfiger og de sporty fra Nike Ellers kommer mye an på været, siden vi egentlig har planlagt hjemmeferie (føler at januar-juni i utlandet er nok for min del).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå