Gå til innhold

Hvis man dør på gata uten ID på seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at jeg reiser på ferie til Finland, jeg går ut en tur, og blir påkjørt på gata. Jeg har ikke med meg hverken lommebok eller noe, ingenting på meg som sier hvem jeg er eller hvor jeg kommer fra, alt ligger igjen hos en venninne jeg bor hos.

Samme hvis jeg blir påkjørt og overlever, hvordan ville sykehuset fått kontakt med noen som kan være min pårørende?

Feks min venninne ville ikke lurt på hvor jeg var før det var langt ut på kveld, om jeg gikk ut om formiddagen.

Anonymous poster hash: 03b1f...6b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Missing Persons register er internasjonalt. Så når noen oppdager at du ikke lenger eksisterer så vil du bli lagt til der. Men for all del, hvis ingen en gang vet at du er i Finnland så er det ikke sikkert at de noensinne finner ut hvem du er. Men allikevel tror jeg det vil gå greit innad i Skandinavia.

Skrevet

De går etter utseende først , og er du skandinavisk, så er ikke det såååå vanskelig . De tar kontakt med politiet i aktuelle land. Tannstatus, blodprøver, om noen er savnet, osv . De er dødsflinke til å finne ut av omkomne

Anonymous poster hash: 795e8...03c

• Liker 1
Skrevet

Da går de nok ut med beskrivelse i avisen så folk kan ringe inn om de eventuelt vet hvem de er, eller politiet kan ta fingeravtrykk av deg for å se om du ligger i arkivet deres.

Skrevet

De kan også finne navnet hos flyselskapet. Husk at de fleste registere er internasjonale og info sendes lynraskt via nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...