Varglun Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Nå har jeg fått vite om både den ene og den andre som har vært utro og jeg gidder ikke høre på mer der alle vet utenom den stakkars partneren. Jeg er derimot også litt feig, har nemlig tenkt å enten lage ny mail eller bruke hemmelig nr (men jeg finner ingen av disse folkene på gulesider) Dette er fordi det er mine nære som har sagt det og jeg vil være ærlig uten å risikere trøbbel for meg selv. Jeg kontakter dem ikke for å si "han/hun er utro" Jeg har fakta og gir dem navnet på personene det gjelder ellers så ville det bare være slemt å sette dem i en slik usikker situasjon. Hvordan burde jeg gå frem for å gjøre dette anonymt? 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Hemmelig mail kanskje? Jeg synes for øvrig det er bra at du planlegger å si ifra! Anonymous poster hash: 5779f...42a 4
akkuratnå Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Eventuelt lage en fake facebook konto om du ikke finner de andre steder. Å så klart gjøre det klart for de du skriver til at du er anonym, ikke utgi deg for å være noen du ikke er. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Eventuelt lage en fake facebook konto om du ikke finner de andre steder. Å så klart gjøre det klart for de du skriver til at du er anonym, ikke utgi deg for å være noen du ikke er. Til innlegg 1-3. Det er bare nasty å gjøre det anonymt, for ikke å snakke om lite troverdig. Anonymous poster hash: ab3cc...1b4 6
Varglun Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2014 Eventuelt lage en fake facebook konto om du ikke finner de andre steder. Å så klart gjøre det klart for de du skriver til at du er anonym, ikke utgi deg for å være noen du ikke er. Problemet der er at jeg ikke får laget fb kontoen uten nr og mitt nr er allerede i bruk :/
Gjest Seajewel Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Hvorfor ikke ta personen til side og si det rett ut? Mye mer troverdig... 2
Gjest Mupsi Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Problemet der er at jeg ikke får laget fb kontoen uten nr og mitt nr er allerede i bruk :/ Hvis du skal si noe si det ansikt til ansikt ellers er du en feig faen.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Hvis du vil være anonym, vær anonym :-) Da slipper du å være den som ødelegger eller bli beskyldt for å lyve. Jeg ville registrert en hemmelig e-postadresse, sagt i fra, og slettet kontoen etter dette. Da har du gjort ditt. (Jeg synes det er litt dumt sånn i tilfelle den utro har tenkt å si noe selv, og så kommer den e-posten dagen før.. Men dette har du sikkert allerede tenkt på )Anonymous poster hash: 66251...7f3 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Jeg synes det er lavmåls å gjøre dette i det hele tatt. Og så håper jeg i tillegg inderlig du har rett, og ikke ødelegger forhold basert på mistanker som viser seg å være mindre reelle enn du tror. Anonymous poster hash: a0292...ab5 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Lag en fake email, men all informasjon om den som er utro og med hvem bør være fakta. Tid og sted om du har det. Evt bilder. Om det ikke går med mail, skriv et anonymt brev og legg i postkassen. Det er mange måter du kan finne adressen til de dette gjelder. Vær smart. Godt det er noen som tør å si ifra! Lykke til! Anonymous poster hash: 8a7a8...797 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Så bra du sier ifra! Anonymt eller ikke. skulle ønske noen gadd å si ifra til meg, spesielt når det viste seg at ALLE unntatt meg visste. Anonymous poster hash: 63b31...882 9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Nå har jeg fått vite om både den ene og den andre som har vært utro og jeg gidder ikke høre på mer der alle vet utenom den stakkars partneren. Jeg er derimot også litt feig, har nemlig tenkt å enten lage ny mail eller bruke hemmelig nr (men jeg finner ingen av disse folkene på gulesider) Dette er fordi det er mine nære som har sagt det og jeg vil være ærlig uten å risikere trøbbel for meg selv. Jeg kontakter dem ikke for å si "han/hun er utro" Jeg har fakta og gir dem navnet på personene det gjelder ellers så ville det bare være slemt å sette dem i en slik usikker situasjon. Hvordan burde jeg gå frem for å gjøre dette anonymt? Jeg har vært den uvitende, og ingen har fortalt meg noe! Jeg hadde nesten mistet troen på menneskeheten. Takk for at det finnes mennesker der ute som deg. Lag en ny mail adresse eller send brev i posten. Hvis jeg var den uvitende, hadde jeg vært takknemlig, og hadde ikke forsøkt å finne deg hvis jeg så at ønsket var anonymitet. Hvis jeg hadde visst hvem som hadde sagt noe, hadde jeg ikke laget trøbbel men heller motsatt. Send all info du har. Tidspunkt, fakta om hva som har hendt, menneskene involvert osv. ....Er så lettet over at det er noen som bryr seg Du aner ikke.. Anonymous poster hash: 2a454...f28 10
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Blomster fra meg Anonymous poster hash: ce7db...25b 1
Gjest Coolaid Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Til innlegg 1-3. Det er bare nasty å gjøre det anonymt, for ikke å snakke om lite troverdig.Anonymous poster hash: ab3cc...1b4 Nasty er det ikke. Det kommer an på måten det gjøres på. Det kan oppleves lite troverdig ved første blikk, men når man leser dette og personen som har fått mail konfronterer sin kjæreste kan man lett se om vedkommende har noe å skjule.
Gjest Coolaid Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Så bra du sier ifra! Anonymt eller ikke. skulle ønske noen gadd å si ifra til meg, spesielt når det viste seg at ALLE unntatt meg visste. Anonymous poster hash: 63b31...882 Bare et spørsmål angående at "alle" vet men ingen sier i fra. Hvem er "alle" som vet? Er det venner av deg og/eller venner av den som var utro? Det første jeg tenker er at om det er venner så er det noen veldig kjipe venner som ikke burde kvalifisere seg til venne betegnelsen i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Bare et spørsmål angående at "alle" vet men ingen sier i fra. Hvem er "alle" som vet? Er det venner av deg og/eller venner av den som var utro? Det første jeg tenker er at om det er venner så er det noen veldig kjipe venner som ikke burde kvalifisere seg til venne betegnelsen i det hele tatt. Alle betyr sjelden alle. Men i den byen jeg bor så er en fyr utro mot sin samboer gjennom mange år, og ALLE vet det. Jegsom bare vet så vidt hvem det er vet det og har visst det i noen år. Og alle stedene jeg har jobbet oppgjennom så er alltid han nevnt en eller annen gang hvis det er snakk om utroskap. Alle vet det, alle deres venner, alle den utforske venner og alle venner og bekjente til de som har vært utro med han. Og enda vet ikke samboeren hans det. Men det synes jeg er helt utrolig at går an..Anonymous poster hash: ba7ad...749 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Jeg skjønner GODT at du vil si ifra, hvorfor skal du la være? Sånn at den utroe dritten kan komme seg unna? Partnerne som sitter hjemme helt uvitne, fortjener bedre!!! Du kan jo opprette facebook konto uten tlf nr? Jeg har ikke mitt nummer registrert på facebook? Du trenger bare en ny hotmail adresse for å opprette facebook bruker. Anonymous poster hash: 62fc9...10e 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ville også sagt det anonymt. Så får vedkommende det gjelder kanskje bedre tid til å finne ut hvordan den skal reagere, uten å føle at man må svare på dette med det samme til den som sier det face to face. Jeg tror jeg ville følt meg litt ekstra presset da selv om det ikke var meg som hadde gjort noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Hvordan burde jeg gå frem for å gjøre dette anonymt? Du skal holde deg utenfor og ikke blande deg opp i det her overhodet. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Det høre ut som dette er menensker du ikke kjenner, TS. Det sier jeg fordi jeg leser at du ikke har telefonnummer til dem. Da ber jeg deg tenke to ganger på om dette faktisk er noe som er din business, og hvorfor det er så usigelig viktig for deg å spre de ryktene om det 'alle' vet. Å sende noe anonymt gjør jo bare at du også blir en av dem som sprer rykter.... for har du sett dette foregå? Vet du hvilket forhold de involverte har seg imellom? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå