Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)
Hva er deres favoritt innen "drugstore" foundation? Trenger en ny med god dekkeevne, som ikke koster flesken ..
Håper tråden kan være til hjelp for andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver og prøver ut den nye av Max Factor, den i krukke. Den virker lovende.

Skrevet

Det lurer jeg også på :) Er veldig glad i Glo minerals sin, men synes den er litt dyr...

Skrevet

Max Factor Facefinity 3-1 All Day Flawless. PUNKTUM FINALE. Den absolutt beste, dekker som en gud. Det er litt få farger tilgjengelig i Norge, men er flere tilgjengelig i utlandet (sjekk eBay). Har gått gjennom flere flasker av denne, den er knall god!

Ellers vet jeg at mange skryter av Revlon Colorstay, har selv prøvd den og den er noe dritt. :P Men er tydeligvis alene om det! Og no7 Beautifully Matte er også veldig, veldig god. Men som sagt, MF foundationen er favoritten.

Anonymous poster hash: b33ec...78e
Skrevet

Bourjois 10 hour sleep effekt og Rimmel Wake me up foundation.

Rimmels er litt mer dekkende men felles for dem begge er at de er "dewy" det vil si at de gir en fin glans til huden. De kaker seg ikke og sitter en stund. Jeg liker ikke matte og alt for dekkende foundations selv om jeg har fet t-sone. Det får huden min til å se "død" ut og mer sliten. De fåes ikke i Norge selvfølgelig men kjøper de fra echemist.co. Boujrjois sin er uten spf så den er fin til fotografering.

http://www.echemist.co.uk/p-bourjois-10-hour-sleep-effect

http://www.echemist.co.uk/p-rimmel-wake-me-up-foundation

Skrevet

Max Factor Facefinity 3-1 All Day Flawless. PUNKTUM FINALE. Den absolutt beste, dekker som en gud. Det er litt få farger tilgjengelig i Norge, men er flere tilgjengelig i utlandet (sjekk eBay). Har gått gjennom flere flasker av denne, den er knall god!

Ellers vet jeg at mange skryter av Revlon Colorstay, har selv prøvd den og den er noe dritt. :P Men er tydeligvis alene om det! Og no7 Beautifully Matte er også veldig, veldig god. Men som sagt, MF foundationen er favoritten.

Max Factor lager mange fine foundations.

Skrevet

Hva slags hudtype har du? Og hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: f918f...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...