Gå til innhold

Dårlig mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at moren min mener jeg er en dårlig mor, alltid har hun noe å kommentere.. "Skal hun få melk igjeeen..?" jeg gir alltid halve flaska med melk før h*n får grøt da dette er noe HS ar sagt at jeg burde gjøre pga melka er enda viktig for lillegull (Lillgull vil ikke ha melk etter h*n har spist grøt). "Husk å ta med klær da" jeg har alltid med ekstra klær sånn tilfelle uhell.. "Herregud legger du h*n på gulvet", "DU MÅ JO HA FILLE KLAR" (om h*n gulper), og masse annet som jeg ikke kommer på nå i farta. Ja hun vil sikkert bare hjelpe meg, men blir så deprimert av alle kommentarene hennes :( De kommentarene jeg har skrevet her er ikke de værste.. Var moren din også sånn i starten?

Anonymous poster hash: 01d96...e2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til henne? Hun mener det nok godt, men kanskje hun trenger å høre at du blir lei deg.

Skrevet

Si det til henne? Hun mener det nok godt, men kanskje hun trenger å høre at du blir lei deg.

^Hva denne personen sa. :)

Skrevet

Dessuten er det moren (som regel hvertfall) som vet best med sin unge.du kjenner h*n best

Skrevet

Moren din mener det bare godt.

Jeg fikk kjeft av min sønn for det samme :)

Jeg tenkte : Jeg har jo erfaring. Jeg vil bare komme med gode råd.

Vel. Jeg lyttet til sønnen. De klarer det helt fint :) Som jeg også gjorde den gang min mor,og eks-svigermor irriterte meg.

Så selv om moren din bare mener godt,så bør hun ta ett skritt eller to tilbake.

Hilsen farmor som heldigvis tok seg sammen!

Anonymous poster hash: 7564c...5d6
  • Liker 3
Skrevet

Overhør det. Min mamma og tantene mine var på samme viset. Jeg sa aldri noe for det går over etterhvert (eller når nestemann i familien får baby, hehe! )

Anonymous poster hash: 6053f...b1f
Skrevet

Hun gjør det nok bare for å hjelpe. men det er slitsomt å få hjelp når man ikke trenger det. eneste rådet jeg har er å si fra.

Anonymous poster hash: ad0a3...5d9
Gjest Elseby13
Skrevet

Hva er vitsen med å avsløre barnets kjønn i begynnelsen av innlegget for så å skrive h*n i resten av innlegget?

Gjest New_Girl
Skrevet

Hva er vitsen med å avsløre barnets kjønn i begynnelsen av innlegget for så å skrive h*n i resten av innlegget?

Hva er vitsen med å gjøre alle oppmerksom på det, når du ser at hun har forsøkt å skjule hvilket kjønn det er?

Til ts: tror det er mange som har det sånn. Min mor kommer også med sånne kommentarer. Jeg vet hun mener det godt, så i de aller fleste tilfeller jatter jeg bare med. Hvis det er noe jeg er veldig uenig i så sier jeg fra. Dersom dette plager deg veldig så syns jeg du skal si det til henne. Hun er sikkert ikke klar over hvilken virkning det har på deg, og jeg tipper at det side hun vil er å få deg til å føle deg som en dårlig mor.

Skrevet

Nei, min mor var ikke sånn, takk gudskjelov. Hadde klikket...:fnise:

Skrevet

Føler at moren min mener jeg er en dårlig mor, alltid har hun noe å kommentere.. "Skal hun få melk igjeeen..?" jeg gir alltid halve flaska med melk før h*n får grøt da dette er noe HS ar sagt at jeg burde gjøre pga melka er enda viktig for lillegull (Lillgull vil ikke ha melk etter h*n har spist grøt). "Husk å ta med klær da" jeg har alltid med ekstra klær sånn tilfelle uhell.. "Herregud legger du h*n på gulvet", "DU MÅ JO HA FILLE KLAR" (om h*n gulper), og masse annet som jeg ikke kommer på nå i farta. Ja hun vil sikkert bare hjelpe meg, men blir så deprimert av alle kommentarene hennes :( De kommentarene jeg har skrevet her er ikke de værste.. Var moren din også sånn i starten?

Anonymous poster hash: 01d96...e2f

Lillegull??

Hahaha.

:fnise:

:roll:

Anonymous poster hash: d7079...6d6

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en mor, be henne SKJERPE Seg

Anonymous poster hash: 87e66...4ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...