Gå til innhold

Dilemma…gift med en mann, men har skjønt at jeg er lesbisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å si det i en kort versjon…jeg er 37 år, gift og har to barn med min mann.

Da jeg var i tenårene så var jeg totalforvirret pga jeg tente på jenter, men jeg trodde jeg var unormal og prøvde å flytte fokuset på gutter. Jeg klarte det, og ble faktisk veldig populær blandt guttene, samtidig som jenter ville være venninner med meg.

Den første forelskelsen jeg hadde var jeg ikke eldre enn 13 år, og vi hadde en lærerdamestudent som jeg ble helt betatt av… Men jeg trodde det var noe feil med meg som ble så opphengt i ei dame..

Så; Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Er så inderlig glad i mannen min, han er min aller beste venn, og jeg elsker han av hele mitt hjerte. Vi har god sex, og jeg får orgasme etter orgasme sammen med han. Samtidig så tenner jeg også på damer, og drømmer om å ha et forhold og sex...

Kan noen hjelpe meg å sette tankene på plass?

Anonymous poster hash: c4fdb...177
Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, litt av et dilemma :) Kanskje du er bifil

• Liker 1
Skrevet

Ts;

Hadde jeg ikke hatt barn med mannen min så ville jeg ha beholdt han som venn...

Skrevet

Prat med han om det? Kanskje du får lov å ha sex med ei jente mens dere er i forhold :fnise:

Anonymous poster hash: 52d96...7ad
Skrevet

For å si det i en kort versjon…jeg er 37 år, gift og har to barn med min mann.

Da jeg var i tenårene så var jeg totalforvirret pga jeg tente på jenter, men jeg trodde jeg var unormal og prøvde å flytte fokuset på gutter. Jeg klarte det, og ble faktisk veldig populær blandt guttene, samtidig som jenter ville være venninner med meg.

Den første forelskelsen jeg hadde var jeg ikke eldre enn 13 år, og vi hadde en lærerdamestudent som jeg ble helt betatt av… Men jeg trodde det var noe feil med meg som ble så opphengt i ei dame..

Så; Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Er så inderlig glad i mannen min, han er min aller beste venn, og jeg elsker han av hele mitt hjerte. Vi har god sex, og jeg får orgasme etter orgasme sammen med han. Samtidig så tenner jeg også på damer, og drømmer om å ha et forhold og sex...

Kan noen hjelpe meg å sette tankene på plass?

Det høres vel kanskje mer ut som om du er bifil...?

Anonymous poster hash: 7be52...5fb

• Liker 2
Skrevet

Dersom du elsker mannen din og har et greit sexuelt forhold, så syns jeg du skal bli..

Hetero -, homo- eller bifil: det vil vel kunne dukke opp "fristelser" man skal styre unna fordi man har partner...

Når det er sakt er det mange menns våte drøm å se dama si kose med annen jente ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...