FrkRM Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Hei, Helt ny på forumet her, håper det er noen hjelpevillige sjeler her ;-) Det var en i går som postet det samme, men elendig respons, så jeg prøver meg! Er det noen som har tatt kurset Teknisk dokumentkontroll hos Folkeuniversitetet? Om så, er kurset verdt de 20' det koster og vil kurset kunne åpne noen dører jobbmessig? Bor et sted hvor det stadig søkes etter dokumentkontrollere...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Slike jobber kan du få uten utdannelse, så nei det er overhodet ikke verdt å gå slike kurs. Anonymous poster hash: 67eac...812
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har gått vanlig dokumentkontrollerkurs. Har enda ikke kommet igang med jobbsøket. Men for å si det sånn; innholdet var absolutt ikke verdt de 7000 og de fire dagene, men det gjør seg på CVen. Arbeidsgiverne ser faktisk etter det. Mange av de jeg tok kurset med jobbet allerede som dok. kontrollere, og kunnskapen hadde de allerede, men arbeidsgiverne trodde vel man lærte noe mer der, så de sendte dem dit. Anonymous poster hash: 77b9f...54b
FrkRM Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2014 Takk for svar! Kurset er et nettkurs og koster 20000kr, ikke 7'. Litt mye om en kan klare seg uten... 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Takk for svar! Kurset er et nettkurs og koster 20000kr, ikke 7'. Litt mye om en kan klare seg uten... Jepp, da dette var introduksjonskurset til forkjell fra det tekniske, fire dager.Det tekniske er sikkert da litt lengre. Det kommer vel an på hvor mye du ønsker den type jobb, eller hvor mye du synes lønnen vil være verdt det. Jeg tror definitivt en arbeidsgiver vil se på det. Går sikkert an å få det uten og, spesielt hvis en har erfaring fra dok. kontr fra før. Anonymous poster hash: 77b9f...54b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 En lur ting kan jo være å ringe personalavdelingen ved noen av firmaene, og spørre hvor mye de legger vekt på slike kurs. kan ikke skade. Anonymous poster hash: 77b9f...54b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå