Gå til innhold

Eksen sa om dagen: Tror det fins mange som meg, som ikke finner deg attraktiv nok....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekssamboeren sa til meg om dagen, at han mente at det finnes mange som er lik han , altså som ikke ser på meg som attraktiv nok i å være i et forhold. Du kan forvente deg at de fleste vil bare bruke deg sexuellt. Blir jeg for lett såret? Likte ikke det han sa...

Anonymous poster hash: 67adc...591
Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ikke bruk tid på å tenke over det han sa engang. Han prøvde nok bare å såre deg. :)

• Liker 11
Skrevet

Ekssamboeren sa til meg om dagen, at han mente at det finnes mange som er lik han , altså som ikke ser på meg som attraktiv nok i å være i et forhold. Du kan forvente deg at de fleste vil bare bruke deg sexuellt. Blir jeg for lett såret? Likte ikke det han sa...

Ikke ta det så tungt, bli sint! Dette er kun noe han sier for å såre deg, og mest sannsynlig et forsøk på å heve seg selv og få deg til å fatte interesse for ham igjen.

Du kan fortelle ham at han kommer til å oppdage hvor feil han tok, og at ingen kvinner som deg noen gang ville ha tenkt på utover et ONS med en mann som får seg til å si noe slikt bare for å såre.

• Liker 2
Skrevet

herregud for en dust. ikke ta det for tungt. han var sammen med deg så da er det heller han som skal føle seg dum for det sier mer om han. han sa det bare for å såre deg. ville ikke gitt en sånn kommentar fra en eks en tanke

Anonymous poster hash: 2ccfe...119
  • Liker 3
Gjest LongJohnson
Skrevet

Ekssamboeren sa til meg om dagen, at han mente at det finnes mange som er lik han , altså som ikke ser på meg som attraktiv nok i å være i et forhold.

Var det virkelig det han sa, eller sa han bare den første biten, og så la du til den andre biten selv?

Skrevet

Det er sånt som enkelte ekser sier for å plage deg. Det er typisk å si at de ikke tror at du finner noen, kanskje fordi de ikke vil at man skal finne seg noen ny. - Hev deg over det og ikke hør etter, han er bare en dust!

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter: Han sier at han inderlig håper at jeg finner en ny. Og at han ønsker meg det beste. Han har funnet seg en ny.

Gjest TheRighteous
Skrevet

Trådstarter: Han sier at han inderlig håper at jeg finner en ny. Og at han ønsker meg det beste. Han har funnet seg en ny.

Han ønsker ikke det beste for deg når han sier noe sånt!

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror og at han kun sa det for å såre deg.. Selv om han har funnet seg en ny en, så betyr ikke det at han har kommet over deg..

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

God gammaldags skittkasting. Det forteller vel mer om han enn det gjør om deg?

Dårlig fyr med dårlig stil. Stakkars den nye damen hans. Du skal bare være glad, for å slippe :)

Skrevet

ja, for når han går å maser på at han håper da inderlig jeg treffer en ny mann, så blir jeg ekstra lite lysten på å finne meg en ny...... Det er det som er problemet.

Men jeg får bare heve meg over det :) Ekser er ekser :)

Gjest LongJohnson
Skrevet

På meg høres det ut som at han har forsøkt å gi deg noen velmenende råd angående måten du ter deg på i et forhold, og så har du selv vridd det til at han har sagt du "ikke er attraktiv nok". Og kanskje var det nettopp den type ting han siktet til. Han har funnet seg en ny, og han ønsker at du også gjør det. Kan ikke se at han har noen grunn til å bare såre deg helt random. Virker på meg mer som at han har fortalt deg at "mange menn er som ham, og vil ikke finne seg i drittet ditt", i håp om at du skal kunne bli lykkelig med en annen en gang, hvis du bare tar tak i det.

Kan det stemme?

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste innlegget ditt for samboeren min, første han sa var at det var sagt for å såre og var et personangrep.

Hvorfor snakker du med han fortsatt? Skal vedde på han kommer til å prøve å ha sex med deg på si, at det er derfor han sier det.

Skrevet

For en dust. Ikke hør på han, han sa det mest sannsynligvis for å såre deg og for at han selv skulle føle seg bedre.

Skrevet

Hvorfor bodde han ilag med deg da, da??

• Liker 1
Skrevet

Han er en drittsekk, ikke bry deg om hva han sier, han bare prøver tråkke deg ned!

Skrevet

Typisk utpsyking fra en såret eks. Eksen min hadde en litt annen versjon hvor han sa at jeg var så dum at jeg ikke skjønte at menn som pratet med meg kun var ute etter sex. Ingen hadde noen interesse av noe mere med meg påsto han. Sånne kommentarer er kke noe å bry seg om.

Skrevet

Så bra at det er en eks. Høres ut som om han gjerne vil såre deg så en slik uttalelse hadde jeg ikke brydd meg om.

Skrevet

Fy faen for en drittsekk :sjokkert: Hev deg over det TS :hug:

Skrevet

Sier han det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...