Gå til innhold

Trening: Hva er din motivasjon? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min:

BeIUn8HIgAAPUTc.jpg

Anonymous poster hash: d4a78...2ca
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min:

BeIUn8HIgAAPUTc.jpg

Merkelig nok er dette også min motivasjon nå. Ikke fordi jeg vil bli slik, men jeg vil ha det. Mann

Anonymous poster hash: 22eed...914

• Liker 1
Skrevet

Hvis ts er kvinne er det morsomt å se at kvinner og menn motiveres av det samme.

Anonymous poster hash: 789d5...e62
Skrevet

Har ikke noe bilde, da jeg ikke vil legge ut bilde av egen kropp. Min motivasjon er å trene opp egen kropp. Litt lavere fettprosent og mer muskelmasse, for jeg er veldig fornøyd med kroppen i seg selv, så med en bedre utgave av egen kropp vil jeg være helt fornøyd.

• Liker 3
Skrevet

Har ikke noe bilde, da jeg ikke vil legge ut bilde av egen kropp. Min motivasjon er å trene opp egen kropp. Litt lavere fettprosent og mer muskelmasse, for jeg er veldig fornøyd med kroppen i seg selv, så med en bedre utgave av egen kropp vil jeg være helt fornøyd.

Nå er det vel ikke snakk om å legge ut bilde av egen kropp, men et motivasjonsbilde av en annen kropp. Altså noe man vil strekke seg etter.

Anonymous poster hash: 5cd5d...170

Skrevet

Nå er det vel ikke snakk om å legge ut bilde av egen kropp, men et motivasjonsbilde av en annen kropp. Altså noe man vil strekke seg etter.

Anonymous poster hash: 5cd5d...170

Ja, det var poenget mitt. Jeg strekker meg etter "tidligere" meg, "før gravid-meg". Blir ikke inspirert av å se på andres kropper. Folk er forskjellig. :)

• Liker 9
Skrevet

Slik som bilde til ts, kommer jeg aldri, absolutt aldri, til å bli. Uansett hvor mye jeg trener.

Min motivasjon er å få en sunnest mulig kropp med mer energi. Kan vel ikke finne noe bilde på det.

Anonymous poster hash: 6705d...882
  • Liker 2
Skrevet

Er vel noe i denne retningen som er motivasjonen. Sterk, men ikke så inni hæ…. svær. 06_04_strongman_jesse_marunde_003.jpg

Skrevet

Slik som bilde til ts, kommer jeg aldri, absolutt aldri, til å bli. Uansett hvor mye jeg trener.

Min motivasjon er å få en sunnest mulig kropp med mer energi. Kan vel ikke finne noe bilde på det.

Anonymous poster hash: 6705d...882

Eneste som er vanskelig å oppnå med den kroppen er vel kanskje rumpen? Magen og lårene var jo normalt trent :)

Anonymous poster hash: 3292d...045

Skrevet

Min motivasjonskropp atm, et stykke å gå, men er lov å drømme

britney-spears-dream-within-a-dream-tour
  • Liker 2
Skrevet

Dette er min:

BeIUn8HIgAAPUTc.jpg

Ser ut som meg. Litt mindre trent rumpe, riktig nok

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? :P

Anonymous poster hash: d9203...124

• Liker 16
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? :P

Er det negativt å kommentere at man har oppnådd det man ønsker å oppnå kroppsmessig?

• Liker 1
Skrevet

Eneste som er vanskelig å oppnå med den kroppen er vel kanskje rumpen? Magen og lårene var jo normalt trent :)

Anonymous poster hash: 3292d...045

Husk på at hun på bildet står veeeldig på tærne. Da får man en mer spretten rumpe. Hadde hun stått normalt med hælen på gulvet og med en avslappet holdning hadde nok rumpen virken mer oppnåelig, selv om den selvsagt også i den posituren vil være spretten.

Anonymous poster hash: 711cc...536

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke utseende som motiverer meg, så har ikke noe bilde. Heldigvis. :-)

• Liker 4
Skrevet

Dette er min:BeIUn8HIgAAPUTc.jpgAnonymous poster hash: d4a78...2ca

Hun der hadde jo skikkelig cankles. :P For kraftige lår og.

Anonymous poster hash: 30c39...203

Skrevet

Er det negativt å kommentere at man har oppnådd det man ønsker å oppnå kroppsmessig?

Akkurat i denne tråden ser jeg ikke hvorfor det er relevant.

• Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet

Hun der hadde jo skikkelig cankles. :P For kraftige lår og. Anonymous poster hash: 30c39...203

Var ingenting negativt der i gården.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...