AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Dette er en ganske gammel film tror jeg.. Er en gutt og en jente, han er forelsket i henne, men ikke hun i ham, tror jeg. De krangler, eller noe sånt, og hun mister eller kaster fra seg en ring, armband eller noe sånt. Gutten går for å lete etter det, og da blir han angrepet av en sverm med bier. Han er allergisk, og dør som følge av angrepet.. Noen som vet hvilken film det er? Husker ingenting annet. Anonymous poster hash: 48209...b04
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Å den husker jeg! Som de andre sier heter den My Girl! Fikk skikkelig lyst til å se den nå! Anonymous poster hash: ec9a0...a9c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Wow, tusen takk for de kjappe svarene!!!! Hadde aldri trodd dere skulle ta den så fort, føler jeg har lett meg i hel. :) :) Anonymous poster hash: 48209...b04
FruLuna Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Åh, den husker jeg at jeg så ørtogførti ganger da jeg var liten...og litt forelsket i Macaulay Culkin.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Er så glad dere visste det, gleder meg til å se den igjen nå! Huska ikke en gang at det var "kevin" som spilte i den heller Anonymous poster hash: 48209...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå