AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg lurte bare på om dere ser på snømåking som en treningsøkt? Jeg hadde på meg pulsmåler da jeg måkte i sted, og jeg hadde da 40 minutter med puls på 70-80 % av makspuls. (Moderat treningsbelastning) Årsaken til at jeg spør, er med tanke på restitusjon, og om snømåking bør erstatte en kondisjonsøkt, eller om den kommer i tillegg til den. Anonymous poster hash: 1b32f...0e8
Gjest Solsmil Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Jeg ser på det som aktivitet utenom trening, på samme måte som turgåing, leking med barn, shopping (som kan være ganske slitsomt), husvask og diverse andre gjøremål.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har et stort tun, så jeg regner det som en treningsøkt. Sist kom det ca 10 cm med tørr snø og det tok 1,5 time å måke med greit tempo. Våt snø og større mengder tar enda lengre tid. Anonymous poster hash: 11ccd...480
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Takk for svar begge to. Litt ulikt hva som praktiseres rundt om. I dag er jeg ganske så mørbanket i store deler av kroppen, så spørsmålet besvarte egentlig seg selv. Det blir i alle fall ikke en full økt i dag, en ny runde med snømåking blir sikkert nok. Anonymous poster hash: 1b32f...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå