Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe som jeg ikke klarer å legge fra meg. Vi har kost, kysset og tatt på hverandre men ikke hatt ordentlig sex (penetrering) før et par ukers tid tilbake. Da hadde vi datet en og en halv måned, så jeg tror ikke vi gikk altfor fort fram. Så, etter å hatt "ordentlig" sex, sa han kvelden etter på tull (morsomt for han), kalte meg lettpult. Han har og brukt Et annet ord jeg ikke vil skrive her... Etter dette føler jeg meg ikke noe særlig, selv om han har sagt mange fine ting også. Jeg har ikke hatt mange partnere, og kun hatt sex med de jeg har vært i seriøse forhold med. Unntatt voldtekt en gang. Disse ordene har satt seg fast, men han har nok glemt det allerede. Vi har hatt "ordentlig" sex to ganger. Må vel nevne at vi er i trettiårene. Jg er seriøs med han, men sånt blir jeg veldig usikker av, og føler meg ikke noe særlig. Hvordan skal jeg kunne legge dette som han sa bak meg, og hvordan skal jeg på best mulig måte overse det han sier senere, om han sier flere slengbemerkninger som sårer?

Anonymous poster hash: 8a230...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

avslutt det hele? typen min kan si mye forskjellig. men aldri har han sagt noe stygt om verken utseende mitt eller sexlyst.

Anonymous poster hash: 41629...860
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Du skal ikke overse sånt, kjære deg. Finn deg noen som ikke prøver å undertrykke deg. :hug:

Endret av paz
  • Liker 10
Skrevet

Det er noe som jeg ikke klarer å legge fra meg. Vi har kost, kysset og tatt på hverandre men ikke hatt ordentlig sex (penetrering) før et par ukers tid tilbake. Da hadde vi datet en og en halv måned, så jeg tror ikke vi gikk altfor fort fram. Så, etter å hatt "ordentlig" sex, sa han kvelden etter på tull (morsomt for han), kalte meg lettpult. Han har og brukt Et annet ord jeg ikke vil skrive her... Etter dette føler jeg meg ikke noe særlig, selv om han har sagt mange fine ting også. Jeg har ikke hatt mange partnere, og kun hatt sex med de jeg har vært i seriøse forhold med. Unntatt voldtekt en gang. Disse ordene har satt seg fast, men han har nok glemt det allerede. Vi har hatt "ordentlig" sex to ganger. Må vel nevne at vi er i trettiårene. Jg er seriøs med han, men sånt blir jeg veldig usikker av, og føler meg ikke noe særlig. Hvordan skal jeg kunne legge dette som han sa bak meg, og hvordan skal jeg på best mulig måte overse det han sier senere, om han sier flere slengbemerkninger som sårer?

Før jeg såg du skrev dere var i trettiårene, trodde jeg faktisk dere var 17-18...At de ordene har satt seg fast, er helt naturlig, jeg hadde spurt han hva han mente med det. Tar han deg seriøst, tror du det?

Anonymous poster hash: 41d56...6ed

• Liker 8
Gjest Awzm me
Skrevet

Du skulle spurt han hva han mente med det der og da

• Liker 3
Skrevet

For en idiot. Glem ham, om du klarer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sa hva... Og syntes jo ikke at det var noe særlig fint sagt. Han har heldigvis ikke sagt det etter det, men jeg føler meg ikke særlig bra. Han sier veldig mye fint også, men lurer jo på om han tar ting seriøst... Jeg har sagt klart fra at jeg ikke har sex uten at det er seriøst. Blir usikker.

Skrevet

Jeg mener da at når folk spøker med slike ting ligger det som regel en liten sannhet bak det. Ellers ville han vel aldri tenkt tanken engang? Med en sannhet bak det tenker jeg at det kan hende han faktisk mener det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må spørre.

Hva betyr det egentlig?
Er det negativt ladet?
Lettpult for meg er positivt. Enkel, god, lettvinn, behagelig, ukomplisert sex ?

Eller?
HÆ? skjønner ikke problemet

Anonymous poster hash: 95da0...91e
  • Liker 7
Skrevet

Jeg er ikke flink til å ta tak i ting der og da. Ts.

Skrevet

Husk , at noen ganger popper det ut ord vi egentlig ikke mener , når man er nervøs,ikke kjenner hverandre så godt osv :)

• Liker 1
Skrevet

Føler meg elendig. Er sånt som ødelegger.

Skrevet

Herregud det var frekt sagt... Jeg hadde blitt sur om noen sa det til meg (om jeg var en jente) så lite respekt han har for deg da? Jeg hadde ikke godtatt dette!

Klem :hug:

Anonymous poster hash: fb763...7c4
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Der jeg kommer fra betyr " lettpult" at man får orgasme lett.

Edit: er han fra ett av de fire nordligste fylkene ville jeg ikke ofret det noe bekymring.

Aner ikke hva de legger i det sørpå.

Endret av absinthia
  • Liker 5
Skrevet

Edit: er han fra ett av de fire nordligste fylkene ville jeg ikke ofret det noe bekymring.

Enig, lettpult har ikke en negativ mening her jeg bor... Betyr at man får lett orgasme eller at man er entusiastisk & glad i sex (gjerne med den man elsker)... En hedersbetegnelse :-)

Anonymous poster hash: 36ec4...557

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tolket det som han mente at jeg var lett å få til sengs dersom noen hadde sagt det til meg.

Anonymous poster hash: dd1c0...d53

• Liker 7
Skrevet

Der jeg kommer fra er "Lettpult" et kompliment. "Deg kan jeg lett pule", med andre ord "Du er tiltrekkende, jeg får lett lyst på deg".

Ikke gjør dette til en greie hvis fyren ellers er ok og dere har det fint sammen.

• Liker 5
Gjest Ironically me
Skrevet

Støtter tildels Marsipan. Får du følelsen at det var nedsettende fra han, så kvalifiserer dette til både rødt kort, sexnekt ut Januar og balleknips ;) !

• Liker 1
Skrevet

Er du lettpult når dere har datet i 6 uker?? Du må jo skjønne at han spøkte, han var mest sannsynlig ironisk og mente det var på tide.

• Liker 1
Skrevet

Hva betyr lettpult, dersom man ikke befinner seg nordpå?

Anonymous poster hash: 95c1b...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...