Gå til innhold

Noen her som skal ha brudeløper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha dette, og er veldig spent på hvordan den vil bli når den er ferdig. Har ikke bestemt alle detaljer ennå, men valgt ut noen blomster og blitt noenlunde enig med floristen om form, lengde osv.

Flere som har bestemt seg for dette, evt. vurderer en slik "brudebukett"? Hvordan skal den være, i så fall, kan dere beskrive? *nysgjerrig* :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg skal!!

Den blir i off-white og lime-grønt.Fotsid.Eskimoroser,orkideer,calla,myrt,voksklokker og perler.Har ikke sett bilde,har bare det bildet som floristen min lagde i hodet mitt.Tror den blir nyyydelig :P

Skrevet
Ja,jeg skal!!

Den blir i off-white og lime-grønt.Fotsid.Eskimoroser,orkideer,calla,myrt,voksklokker og perler.Har ikke sett bilde,har bare det bildet som floristen min lagde i hodet mitt.Tror den blir nyyydelig :P

Det hørtes nydelig ut, ja! :P

Min løper skal gå i hvitt, kremhvitt og champagne. Skal ha kremhvite og champagne roser, hvite calla, små, kritthvite blomster av noe slag (muligens brudeslør, og et annet slag), samt en del bladgrønt (ikke eføy) og strå. Dette bindes opp på et "metallnettverk" slik at løperen holder formen. Løperen skal være lang og smal, muligens "spisses" av i enden. Blir kjempespennende å se hvordan det blir, kommer nok til å gi floristen litt frie tøyler. :-)

Hvordan har du tenkt formen? At den skal være like bred hele veien (hvor bred ca?), eller at den skal gå ut i en spiss i enden?

Skrevet

Jeg skal også ha brudeløper! :-)

Min mor har strikket selve løperen i sølv/ståltråd, med perler på. Så skal blomstene festes i denne. Den er fotsid, ca. 12-13 cm bred, og blir smalere ca. fra kneet mitt.

Jeg skal ha hjerteranker (nesten som eføy, bare hjerteformet), grønne strå, orchideer og duftranke-blomster. Blir spennende å se hvordan det blir!

Skrevet

Verene: Jeg vet ikke hvor bred den blir.Sånn akkurat passe,tenker jeg :ler:

Og den blir vel ben nederst.Ja tror det blir flott....

Skrevet

Jeg skal ha en slags brudeløper. Men det blir nesten som tre brudeløpere i litt asymmetriske former som legges oppå hverandre. Utrolig vanskelig å forklare. Buketten skal ha blomster i mange forskjellige nyanser av blått. Er kjempespent på hvordan det blir.

Skrevet

Skal vel ikke akkurat ha en løper, men en lang bukett som også flettes inn i et nettverk av ståltråd. Den blir smalere nedover og består av grand-prix roser og ceropegia øverst og grenroser i samme mørkerøde farger og ceropegia nedover..Tror det blir kjempefint og gleder meg veldig til å se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...