Gå til innhold

Ville du tatt kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster har gjennom årene utnyttet meg følelsesmessig og økonomisk. Det hele eskalerte i fjor da hun rett og slett var slem mot meg og responderte med å bli dramatisk og lot skylda på meg da jeg sa ifra. Og så fant jeg ut samtidig at hun var sånn mot min mann også. Hun klagde alltid på at vår mor ikke brydde om oss, en mor som er enke og har selv små barn å ta seg av, men jeg skjønte jo ikke at søsteren min var kravstor før da. Vi har ikke snakket sammen på snart 2 måneder, så jeg lurer på om jeg burde ringe henne? Samtidig som jeg tenker at hun heller ikke har ringt, så hvorfor skal jeg?

Er det barnslig å se om hun tar kontakt?

For å væte ærlig så er jeg mer lettet enn jeg savner henne. Jeg lurer samtidig på om dette er starten på slutten på vårt forhold? Hva med barna våre, som er de eneste søskenbarna som kjenner hverandre?

Anonymous poster hash: 9a25b...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker at hun døde i morgen, og du ikke rakk å snakke med henne før hun døde, hvordan ville du føle det? Hvis du synes det er trist og skremmende å tenke på, så tar du kontakt med henne. Livet er for kort...

Anonymous poster hash: 2caf5...cc7
Skrevet

DETTE høres sikkert barnslig ut, men det kan skje med meg også. Kanskje mer sannsynlig at jeg dør før henne det jeg kan ha livmorhals kreft (skal på enda en undersøkelse til uka) og hun vet om dette, enda har hun ikke ringt og spurt om hvordan det går.

Skrevet

Du skriver at hun utnytter deg både økonomisk og følelsesmessig, skjønner godt at du ikke savner det! Man kan dessverre ikke velge sin egen familie.. Det er vanlig å gli litt fra hverandre i perioder, enten man er venner eller søsken. La stormen blåse over av seg selv og ta kontakt igjen etter hvert. Men pass på at hun ikke utnytter deg igjen.

Anonymous poster hash: 13012...7d2
Skrevet

DETTE høres sikkert barnslig ut, men det kan skje med meg også. Kanskje mer sannsynlig at jeg dør før henne det jeg kan ha livmorhals kreft (skal på enda en undersøkelse til uka) og hun vet om dette, enda har hun ikke ringt og spurt om hvordan det går.

Huff, så ille :( Lykke til HI!

Anonymous poster hash: 13012...7d2

Skrevet

Takk! Ja det er klart man glir fra hverandre. Jeg har andre søsken som jeg ikke har sett eller snakket med på lang tid, men når vi hører fra hverandre er det koselig. Bare en gang har jeg og en annen søster kranglet, vi har ikke snakket sammen på en stund, men når vi gjorde det var alt glemt og vi var venner igjen. Hun er yngre enn meg mens hun i HI er eldre om det har noe å si.

Skrevet

Barna ringte hennes ringte på Skype for å gratulere fetter med dagen, de spurte om jeg ville snakke med mamma, jeg sa hei og hun møtte meg med et kaldt ansikt. Da ble det mer klart for meg at kontakt med henne er likegyldig. Men hvorfor bekymrer det meg likevel? Jeg mener det må gjøre det når jeg skriver om dette og tenker på det? Men lyst har jeg ikke! Æsj, sorry folkens!

Skrevet

Barna ringte hennes ringte på Skype for å gratulere fetter med dagen, de spurte om jeg ville snakke med mamma, jeg sa hei og hun møtte meg med et kaldt ansikt. Da ble det mer klart for meg at kontakt med henne er likegyldig. Men hvorfor bekymrer det meg likevel? Jeg mener det må gjøre det når jeg skriver om dette og tenker på det? Men lyst har jeg ikke! Æsj, sorry folkens!

KLart det er sårt å miste en søster! Ikke rart at du tenker mye på det.

Hjertet og hjernen er dessverre ikke alltid enig.

Anonymous poster hash: 1dabf...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...