Gå til innhold

L'oreal casting creme gloss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne? Har fargen Light Brown liggende, og vurderer å prøve. Noen som har prøvd disse fargene? :)

Anonymous poster hash: 721d1...b6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker denne, er fornøyd :) Eneste å være obs på er at fargen blir mørkere - til dels mye mørkere - enn på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Casting Creme Gloss mange ganger, og har alltid blitt fornøyd. Bare vær obs på at mange hjemmefarger/toningsfarger/glansvasker kan bli mørkere enn det man ser på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt dette merket når jeg har farget håret, men selv om det står at den går ut i vask etter 3 mnd (?), så gjør den ikke det.. I hvert fall ikke i mitt hår. Fargen blir gjerne litt utvasket, men du får liksom ikke din naturlige hårfarge tilbake (untatt etterveksten da) :P

Endret av Dunkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt dette merket når jeg har farget håret, men selv om det står at den går ut i vask etter 3 mnd (?), så gjør den ikke det.. I hvert fall ikke i mitt hår. Fargen blir gjerne litt utvasket, men du får liksom ikke din naturlige hårfarge tilbake (untatt etterveksten da) :P

Samme her, men for min del har det ikke spilt så stor rolle ettersom jeg bare går litt mørkere enn mitt naturlige hår for å få litt mer glans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen sitter til den vokser ut, den blir alltid mye mørkere enn på bildet og den sliter veldig på håret.

Anonymous poster hash: c84e4...631
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fargen sitter til den vokser ut, den blir alltid mye mørkere enn på bildet og den sliter veldig på håret.

Anonymous poster hash: c84e4...631

Tja, sliter og sliter. Det har ikke jeg opplevd i hvert fall, men folks hår er forskjellig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisøren min fraråder casting. det er eneste fargen som sitter -permanent-, dvs om du feks vil stripe håret eller ta avfarging vil ikke håret reagere om du har brukt casting. bruk en av de andre hjemmefargene er mitt tips.

Anonymous poster hash: 0d861...08c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisøren min fraråder casting. det er eneste fargen som sitter -permanent-, dvs om du feks vil stripe håret eller ta avfarging vil ikke håret reagere om du har brukt casting. bruk en av de andre hjemmefargene er mitt tips.

Anonymous poster hash: 0d861...08c

Det har aldri jeg opplevd. Jeg har brukt Casting mange ganger, og jeg har stripet håret håret (hos frisør) i etterkant uten problemer. Jeg liker å forandre hårfarge, og har derfor farget det mange ganger - men jeg har aldri hatt problemer med Casting eller frisørfarging i etterkant av Castingbruk.

Edit: Jeg har heller aldri merket at håret har blitt spesielt slitt av Castingen.

Endret av -littleme-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Som de andre sier, så blir den mye mørkere enn på pakken. Alle hjemmefarger blir noe mørkere, men denne er helt ekstrem.

Jeg ville ha lysebrunt hår, valgte en mørkblond farge (går alltid minst en nyanse eller to lysere), og endte opp med nesten sort hår.

Det lysner jo med vask, men likevel. Det er for dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min erfaring er dårlig, fargen ikke blir i nærheten av den som er på pakken, mye mørkere, helt annerledes nyanser og sitter veldig lenge i

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Tror ikke jeg tør å bruke denne hårfargen nå...

Anonymous poster hash: a1cd4...4f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snerk

Brukte den da jeg var brunette, helt optimal. Men lurt å velge en farge lysere enn hva som er på fargekartet. Og velg et helt tall, f.eks. 300 istedet for 360 - da unngår du rødskjær hvis du ikke vil ha det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker den veldig godt, men av samme grunner som at mange andre misliker den. Den skal være en toningsfarge, men sitter helt sykt godt i mitt hår, og fargen blir også veldig mye mørkere enn man forventer. Når man har oppdaget det er det dog ikke noe problem, man bare velger noen hakk lysere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle hårfarger så er Casting helt klart favoritten. Selv om jeg har kjøpt farger fra Casting tidligere uten å sjekke fargekartet først og bommet litt på fargen, så dekker Cating kjempegodt og gir en fin glans. Har brukt kald mahogni brun farge før,og det var noe av den fineste fargen jeg har hatt, aldri klart å fått til så fin farge med noen andre merker.

Eneste er at jeg råder deg til å sjekke fargekartet først. Som mange andre allerede har nevnt, så har Casting en tendens til å bli mye mørkere enn det man tror. "Light Brown" er langt fra lysebrun, selv om fargen heter det. Hvis du sjekker fargekartet der hvor du kjøpte fargen så vil du se at denne fargen går mot mørkebrunt i stedet.

Anonymous poster hash: 3eb42...7dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...