Agurk Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Hvis ikke, løp på kino og se den. Desidert den beste filmen jeg har sett
Gjest lekebøll Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Desidert den beste filmen jeg har sett Hva er det som er så bra med den? Jeg skal se den snart, og lurer på hvordan den er ...
Agurk Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2004 Jeg satt på pinner under hele filmen, sinnsykt spennende, bra skuespillere og slett ikke forutsigbar, veldig fengende og ikke minst utrolig spennende og facinerende med historiske filmer..... Brad Pitt og Orlando Bloom, og han som spiller "Hector" Sukk, sukk
Gjest lekebøll Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 Jeg satt på pinner under hele filmen, sinnsykt spennende, bra skuespillere og slett ikke forutsigbar, veldig fengende og ikke minst utrolig spennende og facinerende med historiske filmer..... Brad Pitt og Orlando Bloom, og han som spiller "Hector" Sukk, sukk Ok... Orlando Bloom er bra, Brad Pitt er negativt (jeg er av typen som gremmer meg over at Leonardo DiCaprio ødela Titanic, og Tom Cruise The Last Samurai ...). Men det blir spennende, jeg gleder meg litt.
Agurk Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2004 Har aldri vært no voldsom fan av Brad Pitt selv, men i denne filmen er han bare helt rå!!! Sjekk de overarmene da Gled deg, og ta med deg en bøtte med popcorn og en hel haug av forventninger, du blir ikke skuffet
Lemoni* Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Jeg ble faktisk litt skuffa over den jeg vet ikke helt hva jeg forventet meg, eller hva som ikke stod til forventningene, men det er ikke den beste filmen jeg har sett.. men den er absolutt verdt å se allikevel.
-Fisken- Skrevet 20. mai 2004 #9 Skrevet 20. mai 2004 Jeg syntes den var utrolig bra. Kunne ikke fatte og begripe at det hadde gått 2 timer og tre kvarter da filmen var ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå