Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Har et spørsmål som jeg synes er upassende, eller noe flaut å spørre venninner om. Kjæresten min, (vi har vært kjærester i 5 år) har nakenbilder i flere positurer av X kjæresten på pc-en. Riktignok en gammel pc,men jeg lånte den og så de. Jeg har ikke sagt noe, men hva synes dere om slikt ? At man har bilder er helt greit for man har jo hatt et liv, men disse bildene gjorde noe med meg som jeg ikke liker.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det. Ville bedt han om å slette de men også latt tvilen komme han til gode og ikke gjort noe stort ut av det om han sier han ikke har tenkt over det eller lignende siden det er en gammel pc.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit. Hvorfor skal han ha de bildene liksom?

Om min kjæreste hadde hatt nakenbilder av ekser/eks-elskerinnner på pcen hadde jeg bedt ham slette de, og om han nekta å gjøre det hadde jeg fjerna han fra livet mitt.

Anonymous poster hash: d0ffa...fc5
Skrevet

Hans eks er nok heller IKKE blid over at han enda har de bildene.. De burde slettes, for hennes skyld, og for din.

Anonymous poster hash: b2dcd...f45
  • Liker 2
Skrevet

Hvis det er snakk om en gammel pc han ikke bruker selv lenger engang har han nok glemt at de er der, jeg husker ikke alt som ligger på min gamle pc :)

Og hvis dere har vært sammen i 5 år burde du kunne klare å ta det opp med han syns jeg!

• Liker 3
Gjest Bringebær55
Skrevet

Bare si det som det er, du fant de bildene og at du gjerne vil at han sletter dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tørr rett og slett ikke ta det opp. Jeg håper at det er mulig å se at jeg har sett og at han tar det opp med meg. Pc-en brukte han frem til for to år siden.

Skrevet

Jeg tørr rett og slett ikke ta det opp. Jeg håper at det er mulig å se at jeg har sett og at han tar det opp med meg. Pc-en brukte han frem til for to år siden.

Du er en tøffel... Sitte å vente på at han skal ta det opp når han ikke vet at du har sett de engang? Nei... Han kan ikke se det med mindre han går inn for det, og det tror jeg vel ikke han gjør.

Anonymous poster hash: 89368...bf3

Skrevet

Ja det er sant, jeg må gjøre det. Ikke noe poeng i å tenke på det om jeg ikke gjør noe :) Jeg skal :)

Skrevet

for alt du vet, så er det ikke sikkert han husker at han har dem engang. Selv om han brukte pc'en frem til for 2 år siden :)

Anonymous poster hash: 3a7d5...f6a
Skrevet

Du kan si noe sånt som: Hvis du ikke skal bruke pcen mer kan du vel kaste den, eller er der noe på den du vil ta vare på?

Anonymous poster hash: e2be3...092
Skrevet

Hadde bare slettet de og ikke sagt noe om det jeg.

Anonymous poster hash: b4288...d9c
Gjest Coolaid
Skrevet

Hei dere

Har et spørsmål som jeg synes er upassende, eller noe flaut å spørre venninner om. Kjæresten min, (vi har vært kjærester i 5 år) har nakenbilder i flere positurer av X kjæresten på pc-en. Riktignok en gammel pc,men jeg lånte den og så de. Jeg har ikke sagt noe, men hva synes dere om slikt ? At man har bilder er helt greit for man har jo hatt et liv, men disse bildene gjorde noe med meg som jeg ikke liker.

Enkelt og greit helt upassende. Dersom man forplikter seg i et nytt forhold drar man ikke med seg noe fra et gammelt forhold. Av respekt for deg og seg selv burde han slettet nakenbildene. Selv om han ikke er forelsket eller har følelser for henne så er det en måte å tilføre usikkerhet til forholdet. Så lenge man tilfører noe ødeleggende respekterer man ikke forholdet.

Vil tippe at kjæresten din har bildene som et trofe. Kan forstå det - om man er umoden gutt. Menn bryr seg derimot mer om partneren og forholdet enn å ha nakenbilder av x"er.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det du forresten kan gjøre er å sende bildene til x dama. Så klikker hun sideveis fordi han ikke har sletta dem og får typen din til å slette hehe :).

Skrevet

Uansett om man er i et nytt forhold eller ikke så sletter man jo sånt når det blir slutt...

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg fint kunne glemt noen gamle bilder på PC'n...

Nå har jeg riktignok ingen sånne bilder, og har aldri hatt noen slike bilder. I prinsippet er jeg enig med Coolaid og guttemann. Sånt slettes når forholdet tar slutt, og man drar de i hvert fall ikke med seg inn i neste forhold!

men... ta det opp med ham. Kanskje han rett og slett hadde glemt at bildene eksisterte? Noe jeg innbilder meg jeg fint kunne ha gjort selv, jeg har 1000-vis av bilder og er dårlig på å slette selv de ubrukelige. (er periodevis hobbyfotograf)

Jeg er for å la tvilen komme en til gode, og har du vært sammen med ham i 5 år så burde du vel kjenne ham såpass godt at du evt gjennomskuer en løgn om å ha "glemt de"?

• Liker 1
Skrevet

Det du forresten kan gjøre er å sende bildene til x dama. Så klikker hun sideveis fordi han ikke har sletta dem og får typen din til å slette hehe :).

.

Forsåvidt et morsomt forslag, men dere har vært sammen i 5 år. Du trenger vel ikke eksen hans for å prate med ham? ;)

Skrevet

Jeg har bilder av eksen min. Vi tok noen sexye bilder sammen...

Vet at de finnes på mailen min... Kommer til å hate å slette de. Ikke fordi jeg kommer til å gå inn der for å se på han, men fordi jeg liker bildene og minnene.

Anonymous poster hash: 9be41...c7b
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...